Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.860 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Overzichtelijke website met veel keuze en duidelijk te kiezen volgens model van Smartwatch. Ik had de pech dat één van de twee sets van bandjes die ik kocht niet goed kon aangebracht of nog minder kon verwijderd worden waardoor het eigenlijk niet bruikbaar werd. Gezien de lage kostprijs van het bandje dacht ik eerst hiervoor geen mailtje te versturen. Maar niet geschoten is altijd mis en dus riskeerde ik het toch maar om a.d.h.v. enkele foto's aan te tonen dat het slotje te hard spande in mijn iWatch. Tot mijn verbazing kreeg ik vlotjes antwoord waarbij de vriendelijke dame zich vooreerst excuseerde en een nieuw setje zou opsturen. Ze ging het alvorens op te sturen ook persoonlijk eerst even testen op haar eigen iWatch om te zien of daar geen probleem mee was. Enkele dagen later kreeg ik inderdaad een nieuw bandje en paste dit wel perfect. En het bandje met de klemmende aansluiting? Dat hoefde niet eens te worden teruggestuurd (alweer wegens te lage waarde t.o.v. transportkosten voor klant of verkoper)! Ik geef dan ook op alles de maximale score behalve voor "producten". En niet omwille van de keuzes die ze aanbieden en de kwaliteit op zich; maar gewoon doordat er een klein probleem in kwaliteit zich voor deed. Had ik daar een score van 4,5 op kunnen geven deed ik het. Daar kan ik alleen maar blij mee zijn en heb bij deze mijn favoriete webshop voor mijn iWatch accessoires. Nogmaals DANK JE Kristianne ; you're simply THE BEST !

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

Verschillende lengte

Mijn maat is M. Maar het rode bandje is veel korter. verschillende bandjes hebben verschillende maten 😵‍💫
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Rogier, Het klopt (helaas) dat niet alle kleuren even lang zijn. Dit komt omdat een paar kleuren weer van een andere leverancier afkomstig zijn. We zijn er druk mee bezig om dit op te lossen bij de leverancier en gewoon van alles 1 lengte binnen te krijgen. Dat maakt het shoppen wel zo makkelijk ;). Zal ik voor je kijken of ik van de door jou gekozen kleur nog een langere versie heb? Dan ruilen we dit kosteloos voor je om. Je mag mij mailen op info@watchbandjes-shop.nl Je kunt op dit bericht helaas niet reageren. Ik hoor graag van je!
MF
Marinus F.
Krommenie
De horlogeband lijkt op het origineel maar bij ontvangst is de kleur anders, een beetje nep.

Kreeg de verkeerde kleur band binnen

Kreeg de verkeerde kleur band
22 jun 2023

Ter verbetering aanpassen productomschrijving

Ter verbetering: de minimale maatband voor de pols, 14 cm, klopt niet met het werkelijk geleverde bandje. Ik heb zeker 2 cm over terwijl mijn pols 14 cm is. Mijn voorstel is de omschrijving of de maat van het bandje aan te passen. Ik had vooraf bewust de maat van de pols genomen, zodat ik wist dat het de goede maat was. Helaas.

Bandje komt voortdurend los.

Bandje dat ik aankocht komt de hele tijd los aan de ene kant waardoor mijn uurwerk constant op de grond viel. Spijtig, ik kon het niet meer terug sturen omdat ik het gebruikt heb maar kan het nu ook niet meer gebruiken of mijn uurwerk zelf zal binnen de kortste keren ook kapot zijn.
4 mei 2023

Ontbrekende pinnen

De pinnetjes die bij de schakelband moesten zitten zaten er niet bij. Dan maar mijn pinnetjes van mijn vorig bandje moeten losknippen. Ook bij het uithalen van schakels om de juiste maat te bekomen splitten in 2. Was niet aangenaam. Lang moeten prutsen maar uiteindelijk gelukt.
27 jun 2023
Het is geen leder en het is niet soepel, dat stoot me tegen de borst, en eerlijk zijn is nog de beste optie, stuur mij maar eens een echt lederen op aan die prijs, als dat niet gaat moet ge het niet schrijven
Ik ben helaas niet zo tevreden over het Milanees bandje. De sluiting schiet regelmatig open. Ik vind het wel jammer, omdat ik het bandje wel heel erg mooi vind. Verder ben ik wel tevreden over de levertijd

Er klopt veel niet.

Kleuren die besteld zijn zijn anders dan de kleuren die verzonden worden. Beschermhoesjes voor een iWatch passen niet of zijn van zo'n slap materiaal dat je ze onmogelijk om een iwatch krijgt.
15 jul 2023
Bij het bevestigen van het bandje, viel gelijk een metalen pennetje uit het bandje, waardoor nu de verzegeling niet meer werkt
17 jun 2023
Bandje 1 week gedragen en is reeds stuk aan de sluiting . Was niet origineel bandje voor een Garmin horloge
7 jul 2023
Beste Kris, Wat vervelend dat je bandje zo snel stuk is gegaan! Je hebt 1 jaar garantie al onze artikelen, dus als je even je gegevens wil mailen naar de klantenservice, kunnen ze dit meteen voor je oplossen. Je kunt mailen naar: info@watchbandjes-shop.nl Alvast bedankt!
Snel geleverd maar over de kwaliteit ben ik niet helemaal tevreden. Zitten scherpe randjes aan.
20 jun 2023

Mijn bandje nog maar één week oud en het kleur op de magneet is al voor de helft weg.

Mijn bandje nog maar één week oud en het goudkleur op de magneet is al weg. Heel spijtig
7 jul 2023
Beste Christine, Wat vervelend. Het lijkt een beetje op gebruikersschade, maar ik vind het wel erg vervelend voor je dat dit zo snel op je bandje is ontstaan. Zou je je gegeven willen mailen naar onze klantenservice? Dan kunnen ze dit voor je oplossen. Je kunt de foto en je ordernummer mailen naar: info@watchbandjes-shop.nl Alvast bedankt! Watchbandjes-shop
7 nov 2023
De bandjes zijn wel prijs /kwaliteit ok. Maar de bescherm cover voor de iWatch is brol.
5 okt 2023

Snelle verzending, kleuren wijken af

Snelle verzending, maar producten (kleur) komen echt niet overeen met werkelijkheid.
6 okt 2023
Beste Leonie, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de kleur niet goed is overeengekomen. Dit is niet een bekend probleem bij ons en de huidige bandjes in ons magazijn komen wel overeen met de afbeelding. Wellicht dat u per ongeluk een verkeerde heeft gekregen? Zou u een foto kunnen toesturen van het bandje naar onze klantenservice afdeling, zodat we dit verder kunnen oppakken? Dit mag naar info@watchbandjes-shop.nl We horen het graag! Met vriendelijke groet, Watchbandjes-shop
25 okt 2023
Dun ielig bandje, wel makkelijk te bevestigen, zeker geen blijvertje.
26 okt 2023
Hallo Riet, Bedankt voor je beoordeling en wat jammer dat het bandje niet helemaal naar wens is. Als je wil, kan ik je eventueel advies geven over wat dikkere / stevigere bandjes? Hopelijk vinden we dan iets waar je helemaal blij mee bent! Indien gewenst, mag je hierover contact opnemen met de klantenservice via: info@watchbandjes-shop.nl Groetjes, Watchbandjes-shop
Verkeerde gestuurd en ik heb twee euro retour moeten betalen
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Tini, Bedankt voor je beoordeling. Je geeft aan dat er een verkeerd bandje is gestuurd, maar ik zie niet dat hierover contact is opgenomen met de klantenservice. Is er iets wat wij voor je kunnen betekenen? Want als de fout bij ons ligt, hoef je natuurlijk niet te betalen voor de retourzending! We zien je mail graag tegemoet naar: info@watchbandjes-shop.nl zodat we dit voor je kunnen oplossen of zonodig de retourkosten vergoeden.
De kwaliteit van product. De service is daarentegen wel goed
22 jun 2023

Hoge retourkost

De kost om zaken terug te sturen naar NL is best hoog.
18 aug 2023
Retour gemeld maar bedrag is nog niet terug
24 aug 2023
Beste Aria, Ik zie inderdaad dat je retourzending nog niet verwerkt is. Wellicht is deze nog niet bij ons binnen gekomen. Zou je even contact willen opnemen met de klantenservice hierover? Dan kunnen we dit verder voor je oppakken.