Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.860 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Overzichtelijke website met veel keuze en duidelijk te kiezen volgens model van Smartwatch. Ik had de pech dat één van de twee sets van bandjes die ik kocht niet goed kon aangebracht of nog minder kon verwijderd worden waardoor het eigenlijk niet bruikbaar werd. Gezien de lage kostprijs van het bandje dacht ik eerst hiervoor geen mailtje te versturen. Maar niet geschoten is altijd mis en dus riskeerde ik het toch maar om a.d.h.v. enkele foto's aan te tonen dat het slotje te hard spande in mijn iWatch. Tot mijn verbazing kreeg ik vlotjes antwoord waarbij de vriendelijke dame zich vooreerst excuseerde en een nieuw setje zou opsturen. Ze ging het alvorens op te sturen ook persoonlijk eerst even testen op haar eigen iWatch om te zien of daar geen probleem mee was. Enkele dagen later kreeg ik inderdaad een nieuw bandje en paste dit wel perfect. En het bandje met de klemmende aansluiting? Dat hoefde niet eens te worden teruggestuurd (alweer wegens te lage waarde t.o.v. transportkosten voor klant of verkoper)! Ik geef dan ook op alles de maximale score behalve voor "producten". En niet omwille van de keuzes die ze aanbieden en de kwaliteit op zich; maar gewoon doordat er een klein probleem in kwaliteit zich voor deed. Had ik daar een score van 4,5 op kunnen geven deed ik het. Daar kan ik alleen maar blij mee zijn en heb bij deze mijn favoriete webshop voor mijn iWatch accessoires. Nogmaals DANK JE Kristianne ; you're simply THE BEST !

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

Bandje past niet op bestelde type horloge
1 aug 2023
Nog niks gehoord van mijn retour zending
2 sep 2023
De kleuren zijn niet zo als afgebeeld.
22 sep 2023
Beste Inge, Wat vervelend dat de kleur niet helemaal overeenkomt. Wij hebben onze huidige voorraad gecheckt, en deze lijken zonder verschil exact te lijken op de afbeelding op de website. Wellicht dat jij een ander kleurbad ontvangen hebt of dat je beeldscherm toch net even een ander beeld geeft. Ik zie dat je de bandjes hebt geretourneerd. Mocht in het vervolg een bandje willen bestellen en twijfelen over de kleur, stuur dan gerust een mailtje naar de klantenservice hierover en dan kunnen wij even een foto maken van het artikel en naar je toe sturen. Wellicht geeft dit dan net een beter beeld weer. En als ik nog iets anders voor je kan betekenen, kun je ook altijd contact opnemen. Met vriendelijke groet, Watchbandjes-shop.nl
4 jul 2023
bandje paste helaas niet op smartwatch
7 jul 2023
Beste Marijan, Wat vervelend dat je een niet passend bandje hebt ontvangen! Ik zie dat je een bandje hebt besteld met een 20mm aansluiting voor de Samsung Galaxy Watch 4 (classic). Het kan zo zijn dat je misschien een verkeerd artikel ontvangen hebt of dat je toch een andere watch hebt dan waarvoor je nu een bandje hebt besteld. In beide gevallen, geen zorgen. We lossen het graag voor je op zodat je wel een passend bandje ontvangt. We nemen zo snel mogelijk contact me je op.
11 sep 2023
Niet de juiste maat. Voelt matig aan.
22 sep 2023
Beste Willem, Bedankt voor je beoordeling en wat jammer om te lezen dat je niet de juiste maat hebt gekregen. Is dit een foutje aan onze kant? Dan zouden we graag wat meer feedback willen ontvangen om dit verder op te lossen. Indien we nog wat anders voor je kunnen betekenen om je een betere ervaring te geven met onze webshop, dan horen we dat graag! Mail dan je verzoek naar info@watchbandjes-shop.nl en dan lossen we het spoedig voor je op.
21 okt 2023
Verkopen fake spul onder merknaam
26 okt 2023
Beste Marijn, Bedankt voor je review. Het klopt dat wij geen originele merkbandjes verkopen. Dit kun je ook teruglezen bij ons op de webshop. Echter, kan ik mij zo voorstellen dat je deze informatie gemist hebt en direct bent overgegaan tot aankoop. Wij verkopen bandjes die geschikt zijn voor een bepaalde smartwatch, die qua uiterlijk soms overeen komt met het origineel. Zo heb jij een bandje aangeschaft bij ons voor €20,- die origineel €149,99 kost. Ik zie dat je je order inmiddels hebt geretourneerd en dat deze is terugbetaald. Indien je toch nog vragen hebt over een product of interesse hebt in bandjes die geschikte zijn voor jouw smartwatch, laat het dan gerust weten aan onze klantenservice, dan helpen we je graag verder! Groetjes, Watchbandjes-shop
28 sep 2023

Bandje is stug ipv soepel leer

Bandje is stug ipv soepel keer
21 sep 2023
Bandje ging gelijk stuk..
22 sep 2023
Beste Sietske, Wat ontzettend vervelend dat het bandje na zo'n korte tijd al stuk is gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en graag sturen we een vervangend exemplaar naar je toe. Ik zal zorgen dat de klantenservice contact met je opneemt om dit verder in orde te maken. Excuses voor al het ongemak! Met vriendelijke groet, Watchbandjes-shop.nl
26 nov 2023
Bandje was smaller
Slechte kwaliteit
Eerder versturen
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Marvin, Bedankt voor je beoordeling! Ik zie dat je een order hebt geplaatst op 27 november en dat deze door ons is opgestuurd op 27 november. We hebben dus je order direct dezelfde dag nog naar je opgestuurd. Mocht er nog iets zijn wat we voor je kunnen betekenen, horen we dat graag.
6 jul 2023