Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.826 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Overzichtelijke website met veel keuze en duidelijk te kiezen volgens model van Smartwatch. Ik had de pech dat één van de twee sets van bandjes die ik kocht niet goed kon aangebracht of nog minder kon verwijderd worden waardoor het eigenlijk niet bruikbaar werd. Gezien de lage kostprijs van het bandje dacht ik eerst hiervoor geen mailtje te versturen. Maar niet geschoten is altijd mis en dus riskeerde ik het toch maar om a.d.h.v. enkele foto's aan te tonen dat het slotje te hard spande in mijn iWatch. Tot mijn verbazing kreeg ik vlotjes antwoord waarbij de vriendelijke dame zich vooreerst excuseerde en een nieuw setje zou opsturen. Ze ging het alvorens op te sturen ook persoonlijk eerst even testen op haar eigen iWatch om te zien of daar geen probleem mee was. Enkele dagen later kreeg ik inderdaad een nieuw bandje en paste dit wel perfect. En het bandje met de klemmende aansluiting? Dat hoefde niet eens te worden teruggestuurd (alweer wegens te lage waarde t.o.v. transportkosten voor klant of verkoper)! Ik geef dan ook op alles de maximale score behalve voor "producten". En niet omwille van de keuzes die ze aanbieden en de kwaliteit op zich; maar gewoon doordat er een klein probleem in kwaliteit zich voor deed. Had ik daar een score van 4,5 op kunnen geven deed ik het. Daar kan ik alleen maar blij mee zijn en heb bij deze mijn favoriete webshop voor mijn iWatch accessoires. Nogmaals DANK JE Kristianne ; you're simply THE BEST !

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

Heel goed kwaliteit maar verschillen tussen foto en realiteit

De kleuren van de bandje zijn in werkelijkheid helaas donkerder dan op de foto van de site. De mix van blauw en groen is ook anders. Toch is de bandje van heel goed kwaliteit en zeer aangenaam om te dragen. Ik zou andere armbanden graag hebben gekocht, maar deze verschillen tussen de foto van de site en de realiteit zijn een rem die me doet aarzelen. Betere, realistischere foto's zouden zeker een pluspunt zijn voor deze superbandjes.

Kosten Retourzending zelf betalen.

Alles is geleverd, maar het bleek niet te passen op.mijn MI7 band. Voor retourzending moet je zelf de kosten betalen. Wel snel is de retour verwerkt en terug gestort.

Anderhalve week vertraging

Het bandje is wel goed maar het duurde anderhalve week voordat ik hem had. Zonder update van smartwatchbandjes.
geen standaard track en trace, waardoor onduidelijk wanneer het bezorgd zou worden.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Anke, Tijdens het afrekenen kun je wel kiezen voor een T&T voor maar €1,95 extra verzendkosten. Je zult zien dat onze producten een van de goedkoopste zijn online en dat de verzendkosten dan ook niet zijn doorberekend in de productprijs. Om dat te kunnen blijven doen, moeten wij onze standaard verzending zo goedkoop mogelijk maken. Meestal is het binnen 2 werkdagen wel thuis geleverd, maar je ziet dan inderdaad niet wanneer dat precies plaatsvind. Voor wie een T&T gewenst is, heb je dus wel de mogelijkheid hiervoor te kiezen. Hopelijk heb je wat aan deze uitleg en zien we je snel nog eens terug bij ons op de website!
MB
Meiny B.
Ossenzijl
vlotte afhandeling. Helaas laat de bevestiging aan het horloge te wensen over.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Wat vervelend dat de bevestiging niet goed functioneert. Heb je hier al contact over opgenomen met de klantenservice? Dan kunnen zij je eventueel helpen met een passende oplossing. Mocht er een defect zijn, stuur dan meteen een foto mee. We horen het graag van je!

Bandje is kapot

Bandjes zijn mooi, maar helaas is er al een invoegbandje afgebroken...
De kleur van het slot gaat er heel snel af
Goede en snelle levering
Slechte verzending
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Ik zie dat je order is verstuurd op 2 april en helaas heeft Cycloon die dag een DDOS aanval gehad, waardoor al onze post niet verwerkt kon worden. Dat je dus niet tevreden bent met de verzending is heel begrijpelijk! Zendingen hebben er toen helaas erg lang over moeten doen om bezorgd te worden. Hopelijk is je bestelling verder helemaal naar wens. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust contact met ons op.
Snellere levering
BL

Snel geleverd, jammer dat terugsturen zo duur is

Snel geleverd. Prijzen zijn hetzelfde als bij veel concurrenten met het verschil dat het bij veel andere gratis retourneren is en hier niet. Dit zal mij in de toekomst weerhouden om hier te bestellen. 20 procent van mijn terug te krijgen geld moet ik betalen om het überhaupt terug te krijgen. Dat vind ik wel belachelijk veel. Zonder track and trace kan ook maar als hij dan zoek raakt wat veel gebeurd bij postnl, ben ik helemaal de dupe. Voor de rest heb ik het bandje wat ik wel mooi vond gehouden en ben hier zeker tevreden mee. Echter is deze zelfde ook bij anderen te verkrijgen met gratis retour. Dat maakt voor mij en ik denk vele anderen makkelijk om voor een ander te kiezen.

Het bandje die ik heb besteld voor de…watch 4 en 6

Het bandje die ik heb besteld voor de watch 6 heeft niet de gewenste lengte. Ook is de verbinding met de watch anders dan de normale bandje. Bezorging helemaal top