Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.216 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.883 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Overzichtelijke website met veel keuze en duidelijk te kiezen volgens model van Smartwatch. Ik had de pech dat één van de twee sets van bandjes die ik kocht niet goed kon aangebracht of nog minder kon verwijderd worden waardoor het eigenlijk niet bruikbaar werd. Gezien de lage kostprijs van het bandje dacht ik eerst hiervoor geen mailtje te versturen. Maar niet geschoten is altijd mis en dus riskeerde ik het toch maar om a.d.h.v. enkele foto's aan te tonen dat het slotje te hard spande in mijn iWatch. Tot mijn verbazing kreeg ik vlotjes antwoord waarbij de vriendelijke dame zich vooreerst excuseerde en een nieuw setje zou opsturen. Ze ging het alvorens op te sturen ook persoonlijk eerst even testen op haar eigen iWatch om te zien of daar geen probleem mee was. Enkele dagen later kreeg ik inderdaad een nieuw bandje en paste dit wel perfect. En het bandje met de klemmende aansluiting? Dat hoefde niet eens te worden teruggestuurd (alweer wegens te lage waarde t.o.v. transportkosten voor klant of verkoper)! Ik geef dan ook op alles de maximale score behalve voor "producten". En niet omwille van de keuzes die ze aanbieden en de kwaliteit op zich; maar gewoon doordat er een klein probleem in kwaliteit zich voor deed. Had ik daar een score van 4,5 op kunnen geven deed ik het. Daar kan ik alleen maar blij mee zijn en heb bij deze mijn favoriete webshop voor mijn iWatch accessoires. Nogmaals DANK JE Kristianne ; you're simply THE BEST !

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

Kleur viel wat tegen
Leer te slap
31 dec 2023
De eerste bestelling kwam nooit aan, en ik kreeg ook geen verzendbevestiging. Contact gezocht, netjes te woord gestaan. Wegens de kerstdrukte besloten te wachten of het pakket ergens na kerst zou arriveren. Dat bleek niet het geval. Weer gebeld, de bestelling is opnieuw verzonden, dit keer met track and trace. Twee dagen later ontvangen. Waar het nu precies verkeerd is gegaan met de eerste zending is me niet duidelijk.
22 sep 2023
Bandje besteld, na een week nog niets ontvangen, gebeld en werd meteen een nw bandje gestuurd, volgende dag ontvangen, paar dagen later kwam het eerste bandje, dat heb ik retour gezonden, dus eind goed al goed. Kwaliteit bandje redelijk, gaat ongeveer een jaar mee, naar daar is de prijs ook naar.
8 okt 2023

Zwarte bandje is prima. Witte bandje niet

Het zwarte bandje is prima. Het witte bandje kon ik niet bevestigen. Heb ik een nieuwe voor gekregen, ook dat kon ik niet bevestigen. In overleg heb ik beide witte bandjes retour gezonden. Er zou een siliconen bandje worden gestuurd, maar dat heb ik nog niet ontvangen

De levering was snel, kapot gaan ook!

De levering was snel, twee stuks besteld nu na twee weken! gebruik is er 1 al gesplitst! het bandje is over de diktekant in twee lagen gesplitst Dat is snel! Dat is te snel! Dat is veel te snel!!! Hoop dat er garantie gegeven wordt w.h.westeneng@hetnet.nl 0615004200
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
12 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en wat ontzettend vervelend dat het bandje zo snel stuk is gegaan! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en uiteraard gaan we dit kosteloos voor je vervangen. De klantenservice neemt zo spoedig mogelijk contact met je op!
8 jul 2023

Pinnetjes

Het bandje is als zodanig goed, maar de bijgeleverde pinnen, die het bandje met het horloge moet verbinden, zijn te dik. Ze passen dus niet goed in de gaatjes van het horloge en dus gaat het snel eruit met als gevolg dat het horloge van de pols valt.
29 jul 2023

Te kleine gaatjes schroefjes te groot

Heb bij de juwelier de gaatjes groter moeten frazen kreeg de schroefjes er niet in. Een schroefje heb ik het kopje er af gedraaid. Extra kosten van 25,00 euro. Word een duur bandje. Nu zit het eraan en heb ik er plezier van
31 dec 2023

Levering was supersnel.

Levering was supersnel! Helaas is het bandje na een dag dragen al kapot. De lijm liet los. Had het bandje ook gedragen onder de douche. (Het is immers voor een sporthorloge.)Dus wellicht kwam het daardoor.
21 aug 2023
Er zat een beetje vreemde vertraging in de leverantie van de bestelling, die ik bij andere webshops nog niet eerder ben tegengekomen, maar uiteindelijk kwam het bandje er wel en de kwaliteit is gewoon prima.
16 okt 2023
Het magneetbandje laat de hele tijd los. Horloge is paar keer geballen en beschadigd. Het normale bandje werkt goed.
10 nov 2023
De nieuwste bandjes zijn fletser van kleur en lijken meer 'synthetisch'. Vorige series waren mooier van kleur.
Op de website de lengte van de bandjes zijn. Dit om te voorkomen dat de bandjes niet om de pols passen.
Het bandje is op zich prima. Maar de sluiting met het pennetje is, op zijn zachts gezegd, niet handig!
30 jun 2023

Betaald...niets ontvangen!

Zaterdag bandje besteld en nog steeds niets ontvangen. Update: uiteindelijk vandaag bandje ontvangen.
6 jul 2023
Er zijn verschillende lengtes van deze bandjes.....dat had ik graag duidelijk op de site willen zien.