profitent24.nl- Logo - Beoordelingen

profitent24.nl

577 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.857 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2016
profitent24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
In februari een tent alvast aangekocht voor een communie feest in mei. In mei opgebouwd en er kwam na 2 dagen staan al een gat in het zeil en een poot brak af. Gemailde foto’s tekst en uitleg wat er gebeurd is. Vrij snel mail terug met een hele goeie oplossing. Wij zijn dik tevreden.

snelle levering tent echt van goede kwaliteit . alleen de opbouwtekeningen wat waren bijgeleverd waren waardeloos . ik bestel een tent van 3 bij 4 meter krijg een beschrijving erbij van heel veel tenten. de hoeveelheid van materiaal klopte niet. gelukkig stond op de website bij mijn tent wel een goede beschrijving. dus een tip doe bij de levering een juiste beschrijving erbij of verwijs de mensen naar de website. Verder de tent is TOP

Beoordelingen voor profitent24.nl

Net geen 5 sterren !!

Telefonisch goed en vriendelijk antwoord gekregen op een paar vragen over kleur, kwaliteit en levertijd. Deze was “uit voorraad” maar na de bestelling blijkt de levertijd plm. 2 weken. Voor ons geen probleem maar voor iemand die een tent of paviljoen op korte termijn nodig heeft kan dat wèl vervelend zijn. Daarom deze keer net geen 5 sterren. Vr.gr. J. Huberts sr.
RW

Snelheid van levering

Eerste keer bestelling hier gedaan van muurkas met levertijd van 1 tot 2 weken. Na ruim 2 weken niets te hebben vernomen e-mail aan klantenservice gestuurd, snelle reactie dat er iets mis was maar dat einde derde week de verzending zou plaatsvinden. Er is blijkbaar geen eigen controle op de leveringsperiode……..jammer.
Tent 10x16 m1 gekocht 2 jaar geleden : levering was compleet en goed. Door storm dit voorjaar dakzeil beschadigd (terras voetbalvereniging) : ze regelden snel een vervangend zeil.
Zeer snelle levering. Bij de levering was het pakket beschadigd, na melding werden onmiddellijk de beschadigde onderdelen na geleverd, zonder veel gedoe.
Product super Alleen zijn we er achter dat wij niet geschikt zijn om een tent op te zetten
Reeds de tweede tent die we aankopen. De eerste is gesneuveld tijdens het zware stormweer.
eenvoudig bestellen en de tent is precies zoals op de site. snel geleverd
Degelijk materiaal , enkel folie verdelen vergt enige bekwaamheid.
30 mrt 2024
De kwaliteit van het materiaal is goed , en de levering is snel.
snelle leveringe en eenvoudig afstemmen met transporteur
prima service
PV
Peet v.
Papendrecht
19 mrt 2024
Ben tevreden over de tent en we hebben hem overeind en in elkaar gekregen, echter een deel van de bestelling klopte niet. Er waren te weinig schroeven bij en de palen waarmee de tent moest worden opgebouwd, waren verwisselt met een andere set, gelukkig waren ze even lang, maar het zorgt wel voor verwarring, want je ziet dat pas als je alles hebt uitgepakt.
alles was super was alleen fijner geweest als er een afsrpaak voor het bezorgen werd gemaakt zeker als het depot waar het opgehaald kan worden 30 km weg ligt
Goede ondersteuning bij vragen, supersnelle levering en goede kwaliteit producten. Echt een aanrader!