profitent24.nlBeoordelingen

750 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over profitent24.nl

Helemaal top.palviljoen donderdag besteld.vrijdag in huis.helemaal geweldig.goed op te bouwen.ziet er top uit.mooi materiaal. Zal hier zeker reclame mee maken.reuze bedankt.ook voor degene die mij goed heeft geholpen aan de telefoon.een tevreden klant.fam vissers.nieuwegein.

uitstekende service snelle levering alles perfect verpakt zeker een aanrader

Snel geleverd degelijk verpakt in handelbare pakketten

HET PRODUCT WERD OP DE VOOR ZIENE DATUM GELEVERD. DANK U WEL !!!!!!

Supersnel geleverd !!! Proficiat !! Wij moeten langer wachten om vanuit Belgie leveringen te ontvangen dan van Nederland !!! Alvast bedankt

Snelle levering. Goede kwaliteit en service

Wij zijn super tevreden over de bestelling bij profitent24 E-mails werden vlug beantwoord. Het tijdstip van levering werd ons ook meegedeeld (voor of namiddag ). Het product was mooi verpakt. Bij ons ontbrak1 stuk. Maar ook daarop werd vlug gereageerd . Kortom prima service .

Zeer snelle verzending, goed product met duidelijke handleiding. TOP!

prima leveringsservice. Om half 4 s'middags besteld, volgende dag half 10 in huis. Keurig afgeleverd door koerier. Duidelijke handleiding, met gemak alles in elkaar gezet. Ziet er goed en degelijk uit.

Alles naar verwachting ! Zeer snelle levering ook ! Wij zijn tevreden klanten ...

Producten: Volgens de website gaat het om professioneel materiaal, maar niets is minder waar. De tent is volledig volgens de handleiding opgezet, maar heeft het na 3 weken begeven: zwakke punten in het ontwerp + breuken op de gelaste koppelingen. Dit is niet normaal! Service: Foto's doorgestuurd van de beschadigingen, de schade valt niet onder garantie... Defecte stukken kun je niet opsturen.

Is gewoon goed arie

duidelijke beschrijving door de nummering

Heel tevreden van de snelle service! Zeer tevreden over de kwaliteit van de tent.

Een aanrader

1 week geleden
Goed geholpen toen ik wat extra hulp nodig had bij mij bestelling... en levering was snel en goed..

1 week geleden
Nu tijdens de corona crisis was uw chauffeur niet genoeg beschermd , maar verder alles prima

bedankt

gezien de corona alles goed verlopen.

was een foutje gemaakt bij levering, na een telefoontje heel goed geholpen en de volgende dag het product thuis afgeleverd.