profitent24.nl

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over profitent24.nl

1 dag geleden
De tent voldoet prima, maar alleen opzetten ( wat gesuggereerd wordt) is onzin Je verbuigt de constructie te snel vanwege het gewicht Je moet het dus echt met 2 man doen

Wij zijn tevreden klant, Levering gebeurde door een vriendelijke man. Door de feestdagen liep de levering wat vertraging op, maar waar niet? product voldoet naar wens service....de tent moet je wel zelf ineen zetten, dat is toch normaal, ni soms? waarom geen 5 sterren? perfectie bestaat niet. Maar onze mond reclame is er wel ;)

zeer tevreden

buizen en koppelstukken niet allemaal goed voorzien van galvanisatie bescherming. optie voor opberg tassen voor de stokken, zeilen en beslag aan teschaffen was welkom geweest.

In tegenstelling met uw mail, werden wij jammer genoeg door de transporteur niet verwittigd wanneer er zou geleverd worden.

Alles correct

geleverd zoals beschreven. Prima transactie

We zijn er zeer tevreden mee, alleen staat hij op een terras en is daardoor moeilijk aan de grond te bevestigen en dan gaat het over de zijwanden. Verder is het een stevig frame. 8

Prima service

1 week geleden
Voelt stevig aan en gaan hem eind januari op zetten .maar ziet er goed uit.

1 week geleden
super snel en mooie tent

bezorging ging niet helemaal volgens plan maar dat was niet hun schuld en zaten er boven op ze hadden het eerder door dan ik wel was het verkeerde boekje mee gestuurd en het certificaat vergeten maar dat was ook zo opgelost

2 weken geleden
Product nog niet gebruikt. Zo,n grote partytent zet je niet zomaar op. Dus nog niet te beoordelen. Vast goed.

perfect

Snel geleverd.

3 weken geleden
Veel beschadigingen en stangen van frame plat, geknikt zodat zo onbruikbaar zijn. Waarschijnlijk met vervoer gebeurd. Maar ik had met de kerst een half onbruikbare tent.

alles verlopen zoals we van jullie gewoon zijn perfect dus

3 weken geleden
Er zit in een paal een deuk.

3 weken geleden
Zoals afspraak geleverd en er werd keurig en snel gereageerd op een vraag via de mail. De tent is netjes en compleet. Had alleen iets meer verwacht van de zijschermen. Maar ondanks dat zeer nette, stevige en ruime tent. Staat nu al een paar dagen in de tuin in de regen en blijft keurig droog van binnen. De schermen zijn niet zo goed waterafstotend.