haagplanten.net- Logo - Beoordelingen

haagplanten.netReviews

Gecertificeerd sinds: 1-10-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
haagplanten.net is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij haagplanten.net kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 1-10-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor haagplanten.net

63 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik heb telefonisch contact gehad en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. ik was aan de late kant met mijn bestelling voor een bepaalde datum, maar er werd alles aan gedaan om toch op tijd te leveren, en dat is ook gelukt! Inmiddels is de heg aangeplant, en mijn dochter en schoonzoon, voor wie de heg bedoeld was als huwelijkskado, zijn er heel blij mee.

Levering op tijd en planten adequaat verpakt. Een deel van de planten zijn van matige kwaliteit, er zitten erg kleine plantjes tussen met bijvoorbeeld 1 takje; dan is de prijs/kwaliteit verhouding: te duur.

Beoordelingen voor haagplanten.net

van syl h.
Snelle levering goede planten De haag begint nu na twee weken al flink te groeien geweldig
Antwoord van haagplanten.net
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe liguster haag. Met vriendelijke groet,
Goede kwaliteit haag!
Antwoord van haagplanten.net
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe groene beukenhaag. Met vriendelijke groet,
Bedankt voor uw review.
Afgelopen zomer 66 coniferen besteld. Toen de bestelde soort toch niet leverbaar bleek heeft Haagplanten een goed alternatief geboden en alles op alles gezet om de coniferen op tijd geleverd te laten worden, met succes. Goede kwaliteit coniferen (smaragd) en uitstekende service.
Antwoord van haagplanten.net
Bedankt voor uw review en mooie foto. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe coniferen haag. Met vriendelijke groet,
 Haagplanten.net
Super kwaliteit planten. Er was te weinig geleverd, na 1 telefoontje werden 2 dagen later de vermiste planten zonder enig probleem geleverd. Dus niet alleen super kwaliteit planten maar ook de service.
Haagplanten.net
Levering netjes in de week zoals gedacht. Haagjes hoog en mooi bij elkaar verpakt. Helemaal tevreden met het product en de service.
 Haagplanten.net
Product is naar verwachting en snel geleverd !
Antwoord van haagplanten.net
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe laurier haag. Met vriendelijke groet,
Bedankt voor uw review.
Snelle levering van mooie planten en ge krijgt nadien nog de raad zeker de plantjes voldoende water te geven ingeval van droogte.
Antwoord van haagplanten.net
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe haag. Met vriendelijke groet,
 Haagplanten.net
Alles vlot geleverd met een goede kwaliteit.
Antwoord van haagplanten.net
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe planten. Met vriendelijke groet,
 Haagplanten.net
Goede verzending en kwaliteit.
Antwoord van haagplanten.net
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe coniferen haag. Met vriendelijke groet,
Antwoord van haagplanten.net
Beste klant, bedankt voor uw review. Een mooie haag als huwelijkskado, daar zullen ze zeker blij van worden. Wij wensen uw dochter en schoonzoon heel veel plezier met de nieuwe haag. Met vriendelijke groeten, Haagplanten.net
Zaken doen zoals het hoort. Door mijn fout verkeerd besteld en Plants online BV heeft zonder morren de bestelling geannuleerd en snel terugbetaald. Dikke merci en proficiat.
Mooie beukenhaag gekocht bij Haagplanten.net. Afgelopen week beukenhaag gekocht in pot. Bezorging was prima maar hou rekening met een aflever periode van 3 dagen.
Prettig geholpen door de klantenservice en snel contact kunnen hebben met de koerier. De ligusters staan nu twee weken en het ziet er erg goed uit. Veel knoppen.
Antwoord van haagplanten.net
Beste klant, bedankt voor uw review. We wensen u veel plezier met de liguster haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten.net