haagplanten.netBeoordelingen

haagplanten.net - Online haagplanten webshop

Haagplanten.net verkoopt online haagplanten aan particulieren. Het bedrijf is al meer dan 20 jaar actief in de inkoop, verkoop en het verzenden van haagplanten binnen Europa. Uit ervaring weten wij hoe we de beste kwaliteit planten voor u kunnen inkopen tegen een goede prijs en hoe we heesters en coniferen het beste kunnen laten transporteren. Haagplanten.net is opgericht om haagplanten direct aan de particulier te kunnen leveren, zonder verdere tussenhandel. Dit houdt voor onze klanten de prijzen laag!
Plants Online B.V.

4.51/5.00

213 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
1 ster

Wat andere klanten zeggen over haagplanten.net

Prima, keurig volgens afspraak, goed planten.
Netjes op tijd bezorgt. Goede planten
De kwaliteit en de hoogte van de geleverde Taxus planten was uitstekend. De levering was keurig verzorgd en op tijd.
Goede prijs/kwaliteit verhouding en een snelle levering!
Bestelling en aflevering goed. Kwaliteit van het product is afwachten tot volgend voorjaar
Snelle levering van kerngezonde laurierbes planten. Formaat en prijs verhouding top.
Bestelling van 140 Ligusters ontvangen. Kwaliteit was goed! Bezorging was goed geregeld, enige kanttekening is dat deze eind van de dag geleverd werd. Hierdoor konden de Ligusters pas de volgende dag in de grond gezet worden. Na telling bleken er 10 stuks te missen, contact gehad met klantenservice (sylvia) die heeft ons goed geholpen en de resterende deel laten bezorgen. Prima service!
De kwaliteit van de producten zijn door mij nu (november) nog niet te beoordelen. Daarvoor moeten we wachten tot het voorjaar. De geleverde haagplantjes zagen er wel goed uit.
Prima ervaring!
Planten van goede kwaliteit geleverd en door de chauffeur op de oprit gezet.
Ik ben zeer benieuwd of de beukenhaagjes aanslaan, er zat weinig tot geen wortels aan de haakjes heb ze meteen na ontvangst direct geplant
Alles op tijd en naar wens ontvangen. Product snel en fijn verwerkt.
Dikke prima
Het is allemaal prima verlopen. Het is nu afwachten of de plantjes aanslaan. Dat duurt nog een poos. We hebben al vaker online besteld en we hebben daar goeie ervaringen M vr Gr. Margriet
Geheel zag er goed uit. Gelijk de volgende geheel gepoot. Nu zijn alle bladen bruin. Ik weet dat de beuken bladeren swinters er aan blijven zitten. Heb een week lang veel water erbij gedaan. Hoop dat alles wel aanslaat.
Antwoord van haagplanten.net
Beste klant. In deze tijd van het jaar worden de beuken bladeren bruin en verdorren. dat is normaal. Water geven is niet nodig in deze tijd. Planten drinken geen water. Het aanslaan gebeurt pas in het voorjaar/begin zomer.
De 125 Taxushaagjes (met blote wortel) die ruim twee maanden van te voren besteld waren, werden veilig verstuurd, werden perfect op tijd geleverd en zijn van zeer goede kwaliteit.
Communicatie over levering was goed met levering op de afgesproken datum. Plantjes met blote wortel zagen er bij levering een beetje verlept uit, maar na voldoend water geven fleurde alles weer op. Tot nu toe (2 weken na levering) doen alle plantjes het goed.
Goed en snelle levering. Keurig verpakt ook. Top!
Planten zijn extreem duur (bijna 2 x prijs lokale leverancier) en kwalitatief niet bijzonder.
Antwoord van haagplanten.net
Beste klant. U heeft blote wortel planten gekocht voor €1,45 per stuk. U heeft deze betaald ontvangen en niet retour gestuurd. Ik weet even niet wat het probleem is. Jammer dat u niet tevreden bent.
Alles op tijd en netjes afgeleverd planten iets gestresst mat goed bijgetrokken