haagplanten.netBeoordelingen

haagplanten.net - Online haagplanten webshop

Haagplanten.net verkoopt online haagplanten aan particulieren. Het bedrijf is al meer dan 20 jaar actief in de inkoop, verkoop en het verzenden van haagplanten binnen Europa. Uit ervaring weten wij hoe we de beste kwaliteit planten voor u kunnen inkopen tegen een goede prijs en hoe we heesters en coniferen het beste kunnen laten transporteren. Haagplanten.net is opgericht om haagplanten direct aan de particulier te kunnen leveren, zonder verdere tussenhandel. Dit houdt voor onze klanten de prijzen laag!
Plants Online B.V.

4.53/5.00

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
1 ster

Wat andere klanten zeggen over haagplanten.net

goede kwaliteit planten. goede service met klachten
Wij hadden twee formaten haagbeuk besteld maar er was weinig verschil in lengte tussen beide soorten te zien.
Antwoord van haagplanten.net
Beste klant, Het kan zijn dat de 60-80 bijna allemaal 80 cm waren en daarom veel leken op de maat 80-100cm die u ook had besteld. Wij nemen nog even contact met u op om te kijken wat wij voor kunnen betekenen.
Planten zijn goed aangekomen, ook via de mail prima advies gekregen. ik had alleen wel graag gewild dat ik van te voren een mail zou krijgen welke dag het precies geleverd zou worden.
Antwoord van haagplanten.net
Beste klant, Bij om te horen dat u tevreden bent met onze planten. Wij hebben u een track & trace gestuurd van DPD (https://extranet.dpd.de/status/nl_NL/parcel/05222822237838 Zo dat u de zending kan volgen. Ik hoop dat u onze mail ontvangen heeft.
Geweldige service en goede kwaliteit planten
Alles naar wens verlopen. Afwachten of alle planten zullen aanslaan.
Personeel heeft mij goed te woord gestaan en voorgelicht. De levering is ook voorspoedig verlopen. Nu natuurlijk afwachten hoe het "product" gaat groeien. Tot op heden ziet het er veelbelovend uit.
De planten zien er nu (01-2021) nog zielig uit. Even afwachten dus voor ik 5 sterren geef!
Op het eerste gezicht leek alsof er veel te weinig geleverd was toen we het pakket openden. Echter de taxus plantjes zijn in het begin zó klein. Maar we hebben ze volgens de richtlijnen geplant en ze doen het goed.
Antwoord van haagplanten.net
Beste klant, Uw Taxus bestelling was ook voor kleine plantjes van 20-30cm hoog. Ik hoop dat ze snel de gewenste maat worden.
Alles prima geregeld
Zoals het moet zijn, geen aan of opmerkingen, kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.
Vlotte levering cf. indicatie op website. Duidelijke toelichting m.b.t. planten van bestelde struiken, duidelijke website. Kortom, zeer tevreden.
Over een half jaar kan ik daar iets over zeggen het lijkt dat ze goed gaan maar de levering was uitstekend hartelijk dank
We moeten het zien in het voorjaar, of de beukjes aanslaan. Tot zover iig goed geholpen, ook telefonisch.
De planten waren goed aan lengte en zagen er goed uit, met uitzondering van één pakketje dat duidelijk van een eerder gerooide partij was. Die planten hadden ook duidelijk meer afgehakte en kortere wortels. Als ze in het voorjaar toch goed aanslaan, dan is dat natuurlijk geen enkel probleem. Maar het verschil met die andere pakketten was erg opvallend. Verder alles prima.
Goed gezond plantmateriaal, netjes gebundeld. Goed verpakt en snel geleverd. Kan niks negatiefs bedenken.
Zeer tevreden over de levering. Planten zien er goed uit ben zeer benieuwd hoe het gaat aanslaan. Ik hoop een mooie bloemenzee. Eigenlijk dus zeer tevreden.
Keurig geholpen. Ik werd netjes op de hoogte gebracht over een mogelijk late levering, wat bij nader inzien keurig op tijd was. Ook fijn dat we een herinnering kregen de haag extra water te geven in de droge periode. Ik heb nu voor de derde keer besteld en verheug me al op de levering.
Absoluut geen klachten tot nu toe
Planten eerder geleverd dan verwacht (op Texel!) Ik was dus niet thuis tijdens de levering en werd keurig netjes gebeld door een hele vriendelijke man. Telefonisch overlegd waar de palletkist met planten neer gezet kon worden. 2 dagen later alles in de grond gezet en alles zag er nog goed uit. Was ook erg goed ingepakt. Dit was de 2e keer dat ik hier besteld heb, volgende keer weer!
Prima communicatie. Levering op afgesproken moment. Beukenhaag lijkt van prima kwaliteit. Echter dit weten we pas van t voorjaar als ze opnieuw moeten gaan bloeien.