profitent24.nl- Logo - Beoordelingen

profitent24.nl

582 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.887 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2016
profitent24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
In februari een tent alvast aangekocht voor een communie feest in mei. In mei opgebouwd en er kwam na 2 dagen staan al een gat in het zeil en een poot brak af. Gemailde foto’s tekst en uitleg wat er gebeurd is. Vrij snel mail terug met een hele goeie oplossing. Wij zijn dik tevreden.

snelle levering tent echt van goede kwaliteit . alleen de opbouwtekeningen wat waren bijgeleverd waren waardeloos . ik bestel een tent van 3 bij 4 meter krijg een beschrijving erbij van heel veel tenten. de hoeveelheid van materiaal klopte niet. gelukkig stond op de website bij mijn tent wel een goede beschrijving. dus een tip doe bij de levering een juiste beschrijving erbij of verwijs de mensen naar de website. Verder de tent is TOP

Beoordelingen voor profitent24.nl

2 jun 2023
Het contact met de klantenservice was zeer goed! Op jullie website kan je alleen goederen ontvangen voor Nederland en België. Ik woon in Hongarije en hé daarom een proforma rek gekregen met een ordernummer. Nadat ik betaald heb ik geen info ontvangen over de betaling en de bezorging. Na 9 dagen stond ineens de vrachtauto met de tuinkas voor de deur. We waren gelukkig thuis, maar info verstrekken via deze manier zou beter kunnen!
15 nov 2023

montage

de beschrijving vonden we pas nadat de tent al in elkaar stond.... in het technisch rapport hebben we de tekeningen proberen te gebruiken om de tent in elkaar te zetten. kopieën zijn erg onduidelijk . geen info over de buizen aan de onderzijde van het tentdoek. ook geen info over locatie windverbanden spanbanden zijn van slechte kwaliteit, laten makkelijk los.
21 jun 2023
Ja als de tentzeilen op gezet zijn en vast gemaakt worden aan de buizen en daar achter heb je bij elke paal stroken en omdat dat niet vast kan komt er toch wat regen erdoor heen door de wind klappert dat steeds open. Ik hoop dat je mij begrijpt met wat ik bedoel. Voor de rest ik ben zo tevreden, dank hiervoor 👍
16 nov 2023
Qualiteit van de materialen is goed Gemakkelijk opzetten met handleiding Aantal verbeterpunten gespot wat niet beschreven staat in handleiding Mis een aantal bevestigings punten bij voor en achterwand om doek beter te spannen Word aan gewerkt Na contact te hebben gehad👍 Voor de rest prima te doen Bedankt
26 jun 2023
De eerste dag, al gelijk de vuurdoop, ik vond het jammer dat de tent al gelijk condensvorming? aan de binnenkant liet zien! Ook de zijwanden zijn veel te lang waar we over gebeld hebben, helaas doen jullie daar niets aan ondanks dat jullie vaker deze klacht hebben!
29 aug 2023

product is goed, werd snel en goed geleverd - slechte communicatie over levering

product is goed, is ook snel en goed afgeleverd. maar de communciatie over de levering is héél slecht : de koerier stond onaangekondigd voor mijn deur. Ik verwacht ten minste toch een paar uur vooraf een melding over welk dagdeel de koerier komt.

Partytenten

Twee dure partytenten besteld. Met de levering ging het met de vervoerder niet helemaal goed. Uiteindelijk met de klantenservice van Profitent hierover kunnen spreken. Zij hebben passende compensatie gekomen. Dank hiervoor!
8 mei 2023

De schroeven zijn te dik, na klacht hebben ze goede service geboden

De schroeven zijn te dik en zijn er met accuboormachine of schroevendraaier moeilijk in te krijgen. Profit24 heeft een passende oplossing voor ons bedacht en we zijn tevreden over de verdere afhandeling.
14 nov 2023

Kwaliteitvollere elastieken AUB

Ik hoop dat de huidige elastieken van een betere kwaliteit zijn. 50% van de origineel bijgeleverde hadden na minder dan 12 maanden, al hun elasticiteit verloren (en velen 'gewoon' doorgebroken).
Vrij makkelijk op te zetten met 3 man/ vrouw Stevige tent, kreeg flinke wind te verduren maar hield zich prima. Bijgeleverde pennen zijn te klein, werden er door de wind zo uitgetrokken.
Goed geregeld en geïnformeerd. De tent bevalt goed, alleen de zijkanten hadden an hetzelfde materiaal als het dak mogen zijn. Nadeel: kosten voor terugsturen als de tent niet goed bevalt.
16 mei 2023
De tent wordt nu geschroefd maar kan ook met sluitpennen. Dat is zijn schroeven die in de gaatjes gaan en dan druk je de beugel er overheen. En 6 schoren om het dak beter te stabiliseren
14 mei 2023

Kwaliteit Tent

Na contact met de klantenservice werd mij een set verstevigingsbanden aangeboden om de stevigheid van de tent te verbeteren. Profitent biedt een goede service na-verkoop.
17 aug 2023
Er zat een papier bij dat we de gebruiksaanwijzing moesten lezen maar er zat geen gebruiksaanwijzing bij uiteindelijk met Google een Duitse gevonden
13 sep 2023

verkeerde aflevering prima opgelost door profitent24

Bestelling werdt op 200 meter van de afgesproken plaats neer gezet, na contact prima opgelost door profitent24. Goede kwaliteit opslagtent.
26 sep 2023
als ik deze nieuwe platen plaats. bij de oude platen komt regelmatig water in te staan en worden ze vuil. zie foto wat kan ik eraan doen.

Mooie grote stabiele tent

de tent voldoet aan de beschrijving mooie grote ingang de caravan en machines op een aanhanger gaan makkelijk naar binnen zeer teverden

Prima levering van hetgeen ik had besteld

Gewoon geleverd wat ik had besteld. Helemaal prima maar een kleine attentie bij de levering doet net even dat beetje meer…
GL
Geert-Jan l.
Eindhoven

Wel en niet goed vanuit partytent24

Goed vanuit partytent24: vlug opsturen van horrennet beter doen vanuit partytent24: is beteradvies en meedenken met klant.
22 okt 2023

Prima maar prijzig tentje

Prijzig tentje maar robuust uitgevoerd. Opzetten ging eenvoudig. Nu nog even kijken of ie het trekt als het waait