profitent24.nl- Logo - Beoordelingen

profitent24.nl

599 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.928 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2016
profitent24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 aug 2023
Voorafgaand aan de bestelling bij deze zaak langs geweest. Alle verschillende soorten zijn hier eigenlijk wel te bekijken. Ik werd zeer goed geholpen in de zaak. Alle verschillende soorten uitgelegd en een goed advies voor mijn situatie. Overgegaan tot bestellen. De bestelling en levering verliep zeer goed. Binnen 2 dagen werd de tent bezorgd en 's avonds direct opgezet. Er zit een duidelijke instructie bij en alles was handig gebundeld. Eerste feestje heeft inmiddels plaats gevonden en de tent is ook al weer opgeruimd. Hoewel het duidelijk vermeld staat schroef je dit geraamte dus vast i.p.v. klikken. Dit koste meer tijd dan verwacht, maar dan staat er ook echt wel een tent. Zeer stevige constructie. Tijdens het feestje ging het waaien en onweren, hier merk je in de tent nagenoeg niks van. Enkel zacht getik op het dak, maar door het PVC doek hoor je daar veel minder van dan bij een standaard bouwmarkt partytent. De tent beweegt niks in de wind, echt zeer sterk. Ik kan iedereen aanraden hier te bestellen en zeker ook om de showroom te bezoeken om de verschillende opties te bekijken. Tent werd compleet geleverd inclusief een assortiment aan haringen, grondankers en touwen om de tent goed vast te zetten. Jacob bedankt voor de tips, adviezen en je duidelijke uitleg.
DK
Dennis K.
Hoogeveen

snelle levering tent echt van goede kwaliteit . alleen de opbouwtekeningen wat waren bijgeleverd waren waardeloos . ik bestel een tent van 3 bij 4 meter krijg een beschrijving erbij van heel veel tenten. de hoeveelheid van materiaal klopte niet. gelukkig stond op de website bij mijn tent wel een goede beschrijving. dus een tip doe bij de levering een juiste beschrijving erbij of verwijs de mensen naar de website. Verder de tent is TOP

Beoordelingen voor profitent24.nl

17 sep 2023
15 sep 2023
13 sep 2023

verkeerde aflevering prima opgelost door profitent24

Bestelling werdt op 200 meter van de afgesproken plaats neer gezet, na contact prima opgelost door profitent24. Goede kwaliteit opslagtent.
11 sep 2023
3 sep 2023
2 sep 2023
30 aug 2023

Aanschaf 3x partytent

Goede hulp aan de telefoon. Eerlijke adviezen. Snel geleverd. Mooi product.
29 aug 2023
Snelle levering prima partytent
29 aug 2023

product is goed, werd snel en goed geleverd - slechte communicatie over levering

product is goed, is ook snel en goed afgeleverd. maar de communciatie over de levering is héél slecht : de koerier stond onaangekondigd voor mijn deur. Ik verwacht ten minste toch een paar uur vooraf een melding over welk dagdeel de koerier komt.
21 aug 2023
Verkeerde gebruiksaanwijzing in de verpakking
20 aug 2023
18 aug 2023
mooie stevige tent, waterdicht, makkelijk op te zetten
17 aug 2023
Snelle service. Reageren ook snel.op email, als er iets niet goed gaat. Ook dan is de service goed.
17 aug 2023
Er zat een papier bij dat we de gebruiksaanwijzing moesten lezen maar er zat geen gebruiksaanwijzing bij uiteindelijk met Google een Duitse gevonden
8 jul 2023
Geen opmerkingen