Bestelling geleverd op verkeerd adres
Factuur telefonisch opgevraagd - nog niet ontvangen - je kan deze niet zelf downloaden vanaf de webwinkel omgeving
Beoordeling melden
Antwoord van Staples.nl
2 mei 2023
Beste klant,
Ik zie dat de klantenservice op 25 april de gevraagde factuur verzonden heeft, wellicht dat deze in de SPAM terecht is gekomen?
Voor de zekerheid is de factuur nogmaals verstuurd.
Dat de bestelling geleverd is op een verkeerd adres is aangekomen betreft helaas een fout in ons systeem, ik kan uit de tekst niet opmaken of je inmiddels de bestelling hebt ontvangen, indien dit niet het geval is neem dan contact op met onze klantenservice
https://staples.nl/klantenservice/contact-opnemen
Met vriendelijke groet,
Tatjana
20 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niets ontvangen
Dinsdag besteld, zou volgende dag worden geleverd. Het is nu zaterdag, nog steeds niets ontvangen, ook geen bericht over de status, NIETS
Beoordeling melden
Antwoord van Staples.nl
22 mei 2023
Beste Klant,
Dat is zeker niet de bedoeling, ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice en wil je vragen om contact op te nemen zodat onze klantenservice medewerkers na kunnen gaan wat de status van je bestelling is.
https://staples.nl/klantenservice/contact-opnemen
Met vriendelijke groet,
Tatjana
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.