radbag.nl/be- Logo - Beoordelingen

radbag.nl/be

565 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.468 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 dec 2016
radbag.nl/be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen. ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Ik bestelde 12 dagen voor kerst 3 leuke artikels die ik als cadeau wou geven voor kerstmis. Na 7 dagen wachten op mijn bestelling, had ik nog altijd niets ontvangen. Na het bellen met de klantendienst (die heel snel bereikbaar is en heel vriendelijk was) bleek dat mijn bestelling 'on hold' was omdat er een artikel niet meer binnen was. Ik had hier geen mail of info rond gekregen en dit was ook niet te zien op de site of tijdens mijn bestelling, wat heel erg jammer was. Hierdoor werden mijn 2 andere artikels pas na mijn telefoongesprek opgestuurd. wat 7-8 dagen zou duren. te laat voor kerst dus :( Heel erg jammer!

Beoordelingen voor radbag.nl/be

PB
P B.
Den Helder

Moeilijke betaling, slecht voorbeeld

Moeilijke betaling. Slecht voorbeeld
Antwoord van radbag.nl/be
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden was met onze service. :( Zou je ons alsjeblieft in wat meer detail laten weten wat er misging? Alvast bedankt en met hartelijk groet van het Radbag team! Klantenservice contact Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757 Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
Antwoord van radbag.nl/be
Wat jammer om te vernemen dat je ons maar 2 sterren geeft! Zou je misschien willen laten weten wat er precies mis is gegaan en hoe wij kunnen verbeteren? Met vriendelijke groet van het Radbag team!
Snel geleverd en mooier dan op de foto van het artikel
Het ziet er mooi uit. Het was leuk om af te geven als cadeau.

Alles in orde

Artikelen zijn leuk en in orde. Snelle verzending.
SV
Sandra V.
Sint-Niklaas
Leuke spullen en snelle levering! Eén van de goederen was beschadigd (wat kan gebeuren, geen verwijten hier) direct gemeld en de dag erna al een oplossing aangereikt gekregen. Nieuw stuk werd onmiddellijk verzonden en was 2 dagen later intact in mijn bezit. Klantenservice 12/10
Antwoord van radbag.nl/be
Dag Sandra, bedankt voor je fijne beoordeling! Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. :) Hartelijk groet van het radbag team.
Poster kwam geopend en beschadigd aan…
Antwoord van radbag.nl/be
Dag Laura, wat vervelend om te lezen dat de poster die jij had besteld beschadigd is geleverd. :( Onze excuses hiervoor. Had je onze klantenservice al benaderd hierover? Klantenservice contact Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757 Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
Veel te lange dan voorzien bezorg tijd, pakje kwam helemaal nat van regen (en producten ook) ! Toen ik vroeg voor tegemoetkoming want pakje was niet meer nodig door te late verzending, zeggen ze dat ik gratis mag terugsturen, maar karton was volledig doorweekt !!!!
Antwoord van radbag.nl/be
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. :( Als de producten in het karton nog intact dan zouden wij het erg waarderen als je het toch terug zou kunnen sturen. desnoods in een nieuwe verpakking. Dat zou ons heel erg helpen en dan krijg jij gewoon je geld terug. Hartelijk groet van het radbag team.
Top site, leuke orginele producten.
Antwoord van radbag.nl/be
Kijk, hier worden wij nou blij van. :) Hartelijk groet van het Radbag team.
PV
Prachtige sokken met foto❤️❤️
PV
Fantastische sokken met foto

Product slecht, klacht wel opgelost.

Ik had een gepersonaliseerde beker besteld. De kwaliteit van de deksel was echt heel slecht en de opdruk bovendien niet gecentreerd. Nadat ik om een nieuwe vroeg, kreeg ik mijn geld terug en een kortingscode, omdat het product niet meer leverbaar is. Erg jammer, het was een kado voor mijn vriend.
Antwoord van radbag.nl/be
Wat vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan met de productie van de beker. :( Onze excuses hiervoor. Dit is zeker niet onze standaard en we hopen dat je ons nog een kans geeft. Wel fijn om te horen dat het is opgelost. Hartelijk groet van het Radbag team!
Op tijd geleverd en alles in orde
MK
Marjolijn K.