radbag.nl/be- Logo - Beoordelingen

radbag.nl/be
Beoordelingen:

565 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.468 beoordelingen in totaal  

4,30
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 dec 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
radbag.nl/be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen. ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.

de meest kritische beoordeling

27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde 12 dagen voor kerst 3 leuke artikels die ik als cadeau wou geven voor kerstmis. Na 7 dagen wachten op mijn bestelling, had ik nog altijd niets ontvangen. Na het bellen met de klantendienst (die heel snel bereikbaar is en heel vriendelijk was) bleek dat mijn bestelling 'on hold' was omdat er een artikel niet meer binnen was. Ik had hier geen mail of info rond gekregen en dit was ook niet te zien op de site of tijdens mijn bestelling, wat heel erg jammer was. Hierdoor werden mijn 2 andere artikels pas na mijn telefoongesprek opgestuurd. wat 7-8 dagen zou duren. te laat voor kerst dus :( Heel erg jammer!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor radbag.nl/be

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
PB
P B.
Den Helder
8 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Moeilijke betaling, slecht voorbeeld

Moeilijke betaling. Slecht voorbeeld
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
2 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden was met onze service. :( Zou je ons alsjeblieft in wat meer detail laten weten wat er misging? Alvast bedankt en met hartelijk groet van het Radbag team! Klantenservice contact Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757 Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
2 dagen geleden
Wat jammer om te vernemen dat je ons maar 2 sterren geeft! Zou je misschien willen laten weten wat er precies mis is gegaan en hoe wij kunnen verbeteren? Met vriendelijke groet van het Radbag team!
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snel geleverd en mooier dan op de foto van het artikel
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het ziet er mooi uit. Het was leuk om af te geven als cadeau.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Alles in orde

Artikelen zijn leuk en in orde. Snelle verzending.
Beoordeling melden
SV
Sandra V.
Sint-Niklaas
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Leuke spullen en snelle levering! Eén van de goederen was beschadigd (wat kan gebeuren, geen verwijten hier) direct gemeld en de dag erna al een oplossing aangereikt gekregen. Nieuw stuk werd onmiddellijk verzonden en was 2 dagen later intact in mijn bezit. Klantenservice 12/10
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
5 dagen geleden
Dag Sandra, bedankt voor je fijne beoordeling! Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. :) Hartelijk groet van het radbag team.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Poster kwam geopend en beschadigd aan…
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
5 dagen geleden
Dag Laura, wat vervelend om te lezen dat de poster die jij had besteld beschadigd is geleverd. :( Onze excuses hiervoor. Had je onze klantenservice al benaderd hierover? Klantenservice contact Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757 Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Veel te lange dan voorzien bezorg tijd, pakje kwam helemaal nat van regen (en producten ook) ! Toen ik vroeg voor tegemoetkoming want pakje was niet meer nodig door te late verzending, zeggen ze dat ik gratis mag terugsturen, maar karton was volledig doorweekt !!!!
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
5 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. :( Als de producten in het karton nog intact dan zouden wij het erg waarderen als je het toch terug zou kunnen sturen. desnoods in een nieuwe verpakking. Dat zou ons heel erg helpen en dan krijg jij gewoon je geld terug. Hartelijk groet van het radbag team.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Top site, leuke orginele producten.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
5 dagen geleden
Kijk, hier worden wij nou blij van. :) Hartelijk groet van het Radbag team.
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
PV
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Prachtige sokken met foto❤️❤️
Beoordeling melden
PV
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Fantastische sokken met foto
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Product slecht, klacht wel opgelost.

Ik had een gepersonaliseerde beker besteld. De kwaliteit van de deksel was echt heel slecht en de opdruk bovendien niet gecentreerd. Nadat ik om een nieuwe vroeg, kreeg ik mijn geld terug en een kortingscode, omdat het product niet meer leverbaar is. Erg jammer, het was een kado voor mijn vriend.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
5 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan met de productie van de beker. :( Onze excuses hiervoor. Dit is zeker niet onze standaard en we hopen dat je ons nog een kans geeft. Wel fijn om te horen dat het is opgelost. Hartelijk groet van het Radbag team!
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op tijd geleverd en alles in orde
Beoordeling melden
MK
Marjolijn K.
Zaltbommel
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden