Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen.
ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.
Ik bestelde 12 dagen voor kerst 3 leuke artikels die ik als cadeau wou geven voor kerstmis. Na 7 dagen wachten op mijn bestelling, had ik nog altijd niets ontvangen. Na het bellen met de klantendienst (die heel snel bereikbaar is en heel vriendelijk was) bleek dat mijn bestelling 'on hold' was omdat er een artikel niet meer binnen was. Ik had hier geen mail of info rond gekregen en dit was ook niet te zien op de site of tijdens mijn bestelling, wat heel erg jammer was. Hierdoor werden mijn 2 andere artikels pas na mijn telefoongesprek opgestuurd. wat 7-8 dagen zou duren. te laat voor kerst dus :( Heel erg jammer!
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden was met onze service. :( Zou je ons alsjeblieft in wat meer detail laten weten wat er misging? Alvast bedankt en met hartelijk groet van het Radbag team!
Klantenservice contact
Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757
Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
2 dagen geleden
Wat jammer om te vernemen dat je ons maar 2 sterren geeft! Zou je misschien willen laten weten wat er precies mis is gegaan en hoe wij kunnen verbeteren? Met vriendelijke groet van het Radbag team!
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Snel geleverd en mooier dan op de foto van het artikel
Beoordeling melden
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Het ziet er mooi uit.
Het was leuk om af te geven als cadeau.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Alles in orde
Artikelen zijn leuk en in orde. Snelle verzending.
Leuke spullen en snelle levering! Eén van de goederen was beschadigd (wat kan gebeuren, geen verwijten hier) direct gemeld en de dag erna al een oplossing aangereikt gekregen. Nieuw stuk werd onmiddellijk verzonden en was 2 dagen later intact in mijn bezit. Klantenservice 12/10
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
5 dagen geleden
Dag Sandra, bedankt voor je fijne beoordeling! Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. :) Hartelijk groet van het radbag team.
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Poster kwam geopend en beschadigd aan…
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
5 dagen geleden
Dag Laura, wat vervelend om te lezen dat de poster die jij had besteld beschadigd is geleverd. :( Onze excuses hiervoor. Had je onze klantenservice al benaderd hierover?
Klantenservice contact
Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757
Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Veel te lange dan voorzien bezorg tijd, pakje kwam helemaal nat van regen (en producten ook) ! Toen ik vroeg voor tegemoetkoming want pakje was niet meer nodig door te late verzending, zeggen ze dat ik gratis mag terugsturen, maar karton was volledig doorweekt !!!!
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
5 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. :( Als de producten in het karton nog intact dan zouden wij het erg waarderen als je het toch terug zou kunnen sturen. desnoods in een nieuwe verpakking. Dat zou ons heel erg helpen en dan krijg jij gewoon je geld terug. Hartelijk groet van het radbag team.
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Top site, leuke orginele producten.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
5 dagen geleden
Kijk, hier worden wij nou blij van. :) Hartelijk groet van het Radbag team.
Ik had een gepersonaliseerde beker besteld. De kwaliteit van de deksel was echt heel slecht en de opdruk bovendien niet gecentreerd. Nadat ik om een nieuwe vroeg, kreeg ik mijn geld terug en een kortingscode, omdat het product niet meer leverbaar is.
Erg jammer, het was een kado voor mijn vriend.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
5 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan met de productie van de beker. :( Onze excuses hiervoor. Dit is zeker niet onze standaard en we hopen dat je ons nog een kans geeft. Wel fijn om te horen dat het is opgelost. Hartelijk groet van het Radbag team!
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.