radbag.nl/be- Logo - Beoordelingen

radbag.nl/be

568 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.472 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 dec 2016
radbag.nl/be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen. ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Ik bestelde 12 dagen voor kerst 3 leuke artikels die ik als cadeau wou geven voor kerstmis. Na 7 dagen wachten op mijn bestelling, had ik nog altijd niets ontvangen. Na het bellen met de klantendienst (die heel snel bereikbaar is en heel vriendelijk was) bleek dat mijn bestelling 'on hold' was omdat er een artikel niet meer binnen was. Ik had hier geen mail of info rond gekregen en dit was ook niet te zien op de site of tijdens mijn bestelling, wat heel erg jammer was. Hierdoor werden mijn 2 andere artikels pas na mijn telefoongesprek opgestuurd. wat 7-8 dagen zou duren. te laat voor kerst dus :( Heel erg jammer!

Beoordelingen voor radbag.nl/be

Pakket niet geleverd! Drie mails moeten sturen en nog geen antwoord om dan uiteindelijk te zoeken naar een telefoonnummer en een engelstalig persoon aan de lijn te krijgen die bovendien ook nog niet echt heel vriendeljjk was!!! Ik bestel nooit meer!!! Voorlopig nog geen geld terug en geen pakket!!!
15 jun 2023

Slechte afdruk sleutelhangers

Ik heb drie sleutelhangers met foto's erop besteld. De foto's zij echt heel slecht afgedrukt. Bij een van de hangers zit de sleutelring door de tekst, dit had voorkomen kunnen worden door dit ook aan te geven bij het ontwerpen.
31 mei 2023
3 weken aan het wachten op een antwoord of dat mijn pakket verdwenen is. Ern moederdag kado met mij kinderen erop. De transporteur geeft aan dat het kwijt is en ik hoor maar niks . Zwaar waardeloos … bedrijf
25 dec 2023
Radbag heeft verkeerd adres aan GLS doorgegeven en is daar geleverd. Ze vragen of ik daar kan gaan zien. (Is niet bij de deur) mits het daar is afgeleverd kunnen ze niets verder doen
Ik kreeg een kortingcode die niet werkte. Na eindeloos heen en weer gemail geen oplossing. Dat kon dan bij de volgend bestelling. Die komt er uiteraard nooit.
Nog steeds geen pakje ontvangen. Geen enkele reactie op mail of watsapp?? Maar wel onmiddellijk moeten betalen... Bestelling geplaatst op 13 december.
7 okt 2023
Ik ben niet tevreden over het produkt dat ik heb gekregen en ben heel snel afgewimpeld geweest...vind ik echt niet kunnen...
25 mei 2023
Bestelling kwam week te laat. Heb merrdere malen via mail gevraagd of bestelling op tijd zou komen. Geen antwoord op gehad
8 jun 2023
Hallo Er is 1 stuk bij waar het haakje niet vastzit, zo kan ik het niet gebruiken. Jammer
The product arrived broken which i reported on whatsapp, they dont even answering for it.
29 sep 2023
1 artikel bleek later niet op voorraad en de andere nog steeds niet binnen.
16 jun 2023

Levering?????

Een week na de voorziene leveringsdatum heb ik nog steeds niets ontvangen.
26 dec 2023
Mijn bestelling leveren bijvoorbeeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
23 jun 2023
Sokken zitten geen hak in en waardeloze kwaliteit
31 mei 2023
Resultaat is niet wat ik er van had verwacht.
ik heb mij pakje nog altijd niet ontvangen
Heel slechte foto en wazig niet kopen
22 mei 2023
Slechte kwaliteit. Slechte afwerking
15 mei 2023
Bestelde product is nooit aangekomen
2 mei 2023
Nog altijd geen bestelling gezien