Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen.
ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.
Ik bestelde 12 dagen voor kerst 3 leuke artikels die ik als cadeau wou geven voor kerstmis. Na 7 dagen wachten op mijn bestelling, had ik nog altijd niets ontvangen. Na het bellen met de klantendienst (die heel snel bereikbaar is en heel vriendelijk was) bleek dat mijn bestelling 'on hold' was omdat er een artikel niet meer binnen was. Ik had hier geen mail of info rond gekregen en dit was ook niet te zien op de site of tijdens mijn bestelling, wat heel erg jammer was. Hierdoor werden mijn 2 andere artikels pas na mijn telefoongesprek opgestuurd. wat 7-8 dagen zou duren. te laat voor kerst dus :( Heel erg jammer!
Kopje met horoscoop was de eerste keer niet in orde wat ik had besteld .
Na vele mails te sturen , nieuwe besteld en was niet echt wat ik wou .. maar heb het wel gehouden omdat de tijd dringde voor de kado .
Beoordeling melden
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Veel te lange dan voorzien bezorg tijd, pakje kwam helemaal nat van regen (en producten ook) ! Toen ik vroeg voor tegemoetkoming want pakje was niet meer nodig door te late verzending, zeggen ze dat ik gratis mag terugsturen, maar karton was volledig doorweekt !!!!
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
7 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. :( Als de producten in het karton nog intact dan zouden wij het erg waarderen als je het toch terug zou kunnen sturen. desnoods in een nieuwe verpakking. Dat zou ons heel erg helpen en dan krijg jij gewoon je geld terug. Hartelijk groet van het radbag team.
Mijn pakketje nog steeds niet ontvangen, GLS stuurt mij gewoon de laan uit, en bij jullie krijg ik niet eens feedback over mijn klacht. Ik betaal ook niets als ik niets ontvangen heb.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
7 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat jouw pakketje nog niet geleverd is! Onze excuses hiervoor. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice?
Klantenservice contact
Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757
Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
1 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Na 2 weken is mijn bestelling nog niet geleverd. De vermelde levertermijn klopt niet. Erg jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
7 dagen geleden
Dag Sofie, wat vervelend om te horen dat jouw pakketje nog niet is geleverd. :( Onze excuses hiervoor. Heb je onze klantenservice al benaderd hierover? Zo niet, hier heb je de contactgegevens:
Klantenservice contact
Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757
Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
8 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
7 dagen geleden
Dag Laura, wat vervelend dat we jou geen goede service hebben kunnen bieden. :( Zou je kunnen toelichten wat er precies mis is gegaan? Dan kunnen we je misschien verder helpen.
28 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
De originaliteit van de producten. Ik bestel nu voor het 3e jaar en ken de producten nu wel. Ik mis variaties.
Beoordeling melden
15 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Snelle levering, mooi materiaal. En mooi verpakt. Had badjas en fijn dat die dan nog in een stoffen zak zat.
Beoordeling melden
28 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Grijper werkt niet goed
De bestelling was echt snel geregeld maar de grijper pakt geen snoep
Beoordeling melden
28 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Correcte afhandeling van de bestelling. Zo doorgaan.
Correcte afhandeling van de bestelling.
Zo doorgaan.
Beoordeling melden
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling zomaar gecancelled
Een deel van mijn bestelling was niet leverbaar. Vervolgens annuleert Radbag eenzijdig en zonder overleg mijn hele bestelling. Mail naar klantenservice werd traag beantwoord.
Beoordeling melden
26 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Veel te laat bezorgd!
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
7 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat jouw pakketje niet op tijd is geleverd. :( Onze excuses hiervoor! Dit is zeker niet onze standaard en we hopen dat je ons nog een kans geeft. Hartelijk groet van het Radbag team!
3 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Probleemoplossend vermogen. Meedenkende en snelle klantenservice
Duidelijker aangeven dat er een NL en Belgische site is. HIerdoor ontstond een leverringsprobleem
Beoordeling melden
14 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Ze doen wat ze beloven. De verpakking is soms wat bombastisch voor hetgeen dat er in de doos zit, maar voorlopig zeer tevreden van hun service.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.