bike-mailorder.nl

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden119 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jan 2023
bike-mailorder.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 okt 2023
Prima webshop! Snelle bestelprocedure, artikelen als beschreven, retourzending netjes afgehandeld! Retourzending loopt via DHL, kon hem niet aanbieden bij DHL Nederland lijkt het.

1 jul 2023
Communicatie is beneden alles, levertermijn klopt van geen kanten en zending is niet compleet. Had er meer van verwacht.

Beoordelingen voor bike-mailorder.nl

Misleidende webshop; door de nl extensie en Nederlands taal denk je bij een Nederlandse webwinkel te bestellen. De getoonde prijzen zijn echter Duitse prijzen (19% vs 21%) en verzendkosten waardoor je als je met Paypal of Amazon direct pay betaald, na het betalen er achterkomt dat je meer hebt betaald dan zichtbaar was in je winkelwagen. Customer service was onvermurwbaar en adviseerde de bestelling retour te sturen als ik het er niet mee eens was. Zelden zo’n klantonvriendelijke behandeling meegemaakt.
Kreeg een verkeerd artikel opgestuurd. Wat ik had besteld, is niet meer voorradig. Artikel retour gestuurd, zit nog op mijn geld te wachten.