Zuss & Sap- Logo - Beoordelingen

Zuss & Sap

93 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden289 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2021
Zuss & Sap voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Lekkere sapkuur met diverse smaken. Waren allemaal wel lekker met een paar toppers. Enige kleine minpunt vind ik de inhoud en de flesverpakking (veel plastic). Vooral de soep was te weinig, maar de overige sappen hadden voor mij ook net iets meer mogen zijn, bb 240ml ipv 180ml. Duidelijke uitleg en flexibiliteit in smaken kiezen. Kuur was goed vol te houden. Na de kuur 3 kilo afgevallen en een goed gevoel. Dat is top.
ES
Esther S.
Dordrecht

We hadden te weinig soep volgens het meegeleverde schema . Zo en zo was iets warms erbij erg fijn dus had zelfs dan ook wat meer soep gehad?

Beoordelingen voor Zuss & Sap

ID
Ina d.
Medemblik
Ik heb de 3 daagse sap kuur gedaan omdat ik mezelf even wilde resetten 8 sapjes en een lekker soepje, , ik vond het goed te doen hoewel ik wel een beetje hoofdpijn had op dag 2. vond niet alle sapjes lekker maar het ging er wel in en wist waar ik het voor deed. Ik was een paar cm in buikomvang kwijt en kon daarna goed doorpakken om geen koek en snoep meer te nemen, ik was als het ware afgekickt van zoetigheid. Ik ben inmiddels 4 kilo lichter. Zou het zo weer een keer doen, misschien 1 x in de maand.
Antwoord van Zuss & Sap
Wat ontzettend leuk om je ervaring te lezen. Je zit weer in een lekkere flow, ga zo door! Dank je wel dat je het met ons wilde delen.
Antwoord van Zuss & Sap
Leuk dat je ons wilde beoordelen
Antwoord van Zuss & Sap
Dank je wel dat je ons wilde beoordelen!
21 jan 2024
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor je beoordeling :)
ES
Esther S.
Dordrecht
14 aug 2023
15 aug 2023
Hi Esther, Bedankt voor je feedback! Fijn dat de kuur goed was vol te houden en dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden.
1 jan 2024
Instructie boekje met trips was fijn.
Fijn om te horen!
3 aug 2023