Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
22 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Goede en snelle service
Ik had 2 artikelen niet geleverd gekregen
Deze zijn keurig aan mij heel snel terugbetaald
Contact via de website gehad
Echter, de telefoon nemen ze niet op ,
Ze kunnen een melding geven dat alle contact via de website gaat en niet telefonisch.
Toch ben ik heel tevreden.
Alhoewel gevraagd om een ruime THT datum stuurde Toko Gembira mij blikjes vér over de datum. En niet 1, maar álle blikjes waren óók nog eens fors ingedeukt. Het voedingscentrum.nl zegt daar over: ingedeukte blikjes kunnen van binnen beschadigd zijn en metaal splinters bevatten, advies weggooien. Tot slot, Toko Gembira -met THT en deuken geconfronteerd- ontstond er een vervelende discussie, men was duidelijk niet bereid om meteen tot een oplossing te komen. Uiteindelijk heb ik van 4 blikjes het geld terug gekregen. Onnodig te zeggen -ik bestelde daar een eerste keer- dat het ook meteen de laatste keer was
Laten niets van zich horen als een product al uitverkocht is, dat is erg jammer, want je blijft in onzekerheid wachten tot je uiteindelijk zelf belt terwijl het maar een kleine moeite is. Kan me voorstellen dat klanten niet meer gaan kopen omdat dit gebeurt, maar er is me gelijk toegezegd en afgewerkt om mijn geld terug te storten.
Beoordeling melden
Antwoord van Tokogembira.nl - Gembira Almere
18 nov 2023
Bedankt voor uw review. We hebben elkaar gesproken dat de product niet op voorraad was door een fout in een systeem en niet goed werd afgescant in de winkel. We hadden geprobeerd bij de levercier op te vragen voor een nieuwe levertijd van de nieuwe voorraad van 1 product, echter kon de leverancier niet aangegeven wanneer het op voorraad zou zijn, en we hebben elkaar afgesproken om het te annuleren en uw geld terugstorten.
Ik heb de verkeerde spullen ontvangen. Contact gehad met de klantenservice. Ik moet de spullen terugsturen, zodra deze binnen zijn bij de toko wordt mijn “juiste” bestelling opgestuurd. Het inmiddels 2 weken geleden en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen..
Beoordeling melden
Antwoord van Tokogembira.nl - Gembira Almere
9 dec 2023
Bedankt voor uw bericht. Allereest onze excuus voor het ongemak. Uw pakket is op 5 december afgeleverd bij PostNL punt en wij hebben geen bericht ontvangen van PostNL dat uw pakket daar lag. Anders konden we sneller handelen en uw nieuwe pakket eerder versturen dan normaal. U ontvangt zo spoedig mogelijk bericht met een nieuwe track&trace code Postnl voor de pakket met de juiste product.
Ik had meerdere dingen besteld, maar niet alles wat op de bon staat is bezorgd. Nog een mail gestuurd, maar niets meer gehoord. Volgende keer maar 35 km naar de winkel rijden.
Beoordeling melden
Antwoord van Tokogembira.nl - Gembira Almere
24 okt 2023
Excusus voor het ongemak. Zou u het kunnen mailen naar info@tokogembira.nl met uw ordernummer? We hebben uw email onder platenmandre@gmail.com niet kunnen vinden. Op deze manier kunnen wij u zo spoedig mogelijk verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Tokogembira.nl
14 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
1 product niet ontvangen en duurt lang voordat er een oplossing wordt gezocht.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.