dekammieshop.nl

195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden441 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 aug 2021
dekammieshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 sep 2023
Een tijdje terug heb ik de kammieshop gemaild met de vraag of ze sneller en beter kunnen leveren naar Duitsland. Dit omdat ik bij andere shops zeer slechte ervaringen had. De kammieshop heeft niet gelogen want deze shop is ECHT beter. Snelle levering, en (tot nu toe) altijd geleverd op de aangegeven datum, goede kwaliteit voedseldieren, netjes verpakt en goede prijzen. Eerlijk is eerlijk, wij als consument klagen meteen als er iets niet goed gaat, maar ik geef hier nu aan dat de kammieshop gewoon echt goed is. Als deze kwaliteit van producten en levering zo blijft dan ga ik absoluut niet naar een andere shop zoeken. Wel wil ik hierbij de kammieshop aanraden om bij de koeriersdienst: Hermes te blijven. En zeker niet overstappen naar bijvoorbeeld: DHL of DPD. De koeriersdienst speelt natuurlijk ook een belangrijke rol bij het leveren. Hier kunt u zonder twijfel bestellen.

Ik heb nog niks binnen en Ik heb nog geen bezorg datum gekregen en of geen melden dat de spullen niet op voorraad zijn. Dus voor mij is het niet duidelijk of het al onderweg is of de spullen moeten nog binnen komen omdat ze niet op voorraad waren.

Beoordelingen voor dekammieshop.nl

TL buis

Levering is netjes en stevig verpakt geleverd
Goede kwaliteit en snelle levering.
24 mrt 2024
Fijne winkel, goede service
Goede en snelle service
Altijd fijn dat ze hebben wat je zoekt. Alles wordt altijd zorgvuldig en snel verzonden.

Betrouwbaar en goed

Snelle levering, goede producten en netjes verpakt. Mocht er een vertraging zijn zou het fijn zijn om hier bericht over te krijgen.
Antwoord van dekammieshop.nl
18 jan 2024
bedankt voor uw mooie review, doordat wij een dubbele baan hebben en met het aantal orders wat we binnenkrijgen zitten er eigenlijk te weinig uren in een dag om dat in goede banen te leiden. we proberen het, maar helaas lukt het niet altijd. We nemen het mee om ons te verbeteren
Altijd netjes op tijd
PW
Pascal W.
Ledeberg
9 sep 2023

Bestelling/verzending liep stroef. Goede communicatie en de goedkoopste.

Bestelling/verzending liep stroef, daar artikelen blijkbaar niet in voorraad waren bij KammieShop zelf, ondanks dat dit wel zo stond aangeduid. Hierdoor een week moeten wachten op de lampen, daar deze van ergens anders moesten komen of verzonden worden. Niet ideaal als je reptiel dan een week zonder UV licht zit. Voor de rest geen opmerkingen. Vlotte communicatie en de goedkoopste voor mijn artikel.
23 nov 2023

Snelle service

Snelle levering, goede service. Als je een vraag stelt krijg je meteen antwoord. Jammer dat de "kleine" sprinkhanen vrij groot zijn en dat er geen babysprinkhanen zijn. Ook een aantal andere voedseldieren die ik mis: mini dubia, wasmotlarven, bonenkevers, ovenvisjes..
Ondanks er veel fout ging, werd er naar oplossingen gezocht en werd en steeds snel en netjes gecommuniceerd. Daarom mag ik deze webshop van harte aanbevelen.
CK
Chantal K.
Bilthoven
Super goede service, alleen even vergeten op de pagina te vermelden dat ze met vakantie waren. Dus 4 sterren voor ruimte voor verbetering.
Antwoord van dekammieshop.nl
dank je voor het begrip en mooie review, er was een banner aanwezig, maar was niet genoeg merken wij. Zeker ruimte voor verbetering, gaan we aan werken.
21 sep 2023

Goede service

Over kammieshop geen slecht woord. Maar eerste levering liep fout door post nl daar kan kammie niets aan doen natuurlijk.
20 okt 2023
Veel keuze. Ze hadden een artikel vergeten mee te leveren. Die werd netjes na geleverd.