Bagageonline.nl

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden324 beoordelingen in totaal

4 feb 2024
Gekozen voor levering op vrijdag (zo’n 4 dagen na bestelling) ipv daags nadien….Levering daags nadien. Die keuze gemaakt door onze afwezigheid. Koerierdienst plaats pak(je) gewoon in inkomhal app, dus iedereen kon het gewoon meenemen. Vandaar keuze voor levering op dag dat wij zeker thuis waren. Als je klant laat kiezen voor leveringsdag, maak er dan gebruik van (respecteer keuze) Product zelf is niet de kwaliteit die we voor die prijs verwacht hadden, maar goed..we hadden ze nodig…dus terugsturen was geen optie.

5 dec 2023
M. van klantenservice heeft mij gewoon belazerd. Valse informatie verschaft. Functie elders misschien?

Beoordelingen voor Bagageonline.nl

25 jun 2024
HD
Hanneke D.
Den Haag

Ophaallocatie ver uit de buurt

Artikelen waren ok, maar de levering was niet in een pickuppoint maar bij een supermarkt, en ook nog helemaal uit de buurt. Irritant.
31 mei 2024
Scherpe prijs voor aangekochte aluminium koffer. Snelle en gratis verzending in stevige verpakking. Eventuele gratis retourzending. Overzichtelijke website met duidelijke en correcte uitleg bij de vele producten.
30 mei 2024

Wat een top website!

Wat een top website. Super handig dat je per vliegmaatschappij kan zien wat de afmetingen zijn van de rolkoffertjes. En gelijk alle merken en modellen kunt selecteren. De Samsonite van keuze bevalt heel goed!
8 jun 2024
Snelle levering, de kleur tas die ik had uitgekozen was er niet. Ik werd netjes gebeld om te overleggen. Andere kleur uitgezocht en die werd gelijk verstuurd, dag erna werd hij bezorgd!
28 mei 2024

Twee keer topservice!

Twee keer 's avond iets besteld, beide keren de volgende dag rond lunchtijd geleverd. Ook kwaliteit van geleverde producten zelf uitstekend.
1 jun 2024
Bedankt voor de service en de correcte afspraken.Dit bedrijf raadt ik Iedereen aan.👍💐 Top.
26 mei 2024
Snelle en correcte levering. Product in perfecte staat!!! Een echte aanrader, ga zo door.
31 mei 2024
De koop via bol.com verliep zorgeloos en het product is precies zoals de beschrijving
6 jun 2024
Zoals beloofd netjes op tijd geleverd. Mooie koffer. Hopelijk gaat hij lang mee