Bagageonline.nl

276 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden276 beoordelingen in totaal

4 feb 2024
Gekozen voor levering op vrijdag (zo’n 4 dagen na bestelling) ipv daags nadien….Levering daags nadien. Die keuze gemaakt door onze afwezigheid. Koerierdienst plaats pak(je) gewoon in inkomhal app, dus iedereen kon het gewoon meenemen. Vandaar keuze voor levering op dag dat wij zeker thuis waren. Als je klant laat kiezen voor leveringsdag, maak er dan gebruik van (respecteer keuze) Product zelf is niet de kwaliteit die we voor die prijs verwacht hadden, maar goed..we hadden ze nodig…dus terugsturen was geen optie.

5 dec 2023
M. van klantenservice heeft mij gewoon belazerd. Valse informatie verschaft. Functie elders misschien?

Beoordelingen voor Bagageonline.nl

31 mei 2024
Scherpe prijs voor aangekochte aluminium koffer. Snelle en gratis verzending in stevige verpakking. Eventuele gratis retourzending. Overzichtelijke website met duidelijke en correcte uitleg bij de vele producten.
30 mei 2024

Wat een top website!

Wat een top website. Super handig dat je per vliegmaatschappij kan zien wat de afmetingen zijn van de rolkoffertjes. En gelijk alle merken en modellen kunt selecteren. De Samsonite van keuze bevalt heel goed!
8 jun 2024
Snelle levering, de kleur tas die ik had uitgekozen was er niet. Ik werd netjes gebeld om te overleggen. Andere kleur uitgezocht en die werd gelijk verstuurd, dag erna werd hij bezorgd!
28 mei 2024

Twee keer topservice!

Twee keer 's avond iets besteld, beide keren de volgende dag rond lunchtijd geleverd. Ook kwaliteit van geleverde producten zelf uitstekend.
1 jun 2024
Bedankt voor de service en de correcte afspraken.Dit bedrijf raadt ik Iedereen aan.👍💐 Top.
26 mei 2024
Snelle en correcte levering. Product in perfecte staat!!! Een echte aanrader, ga zo door.
31 mei 2024
De koop via bol.com verliep zorgeloos en het product is precies zoals de beschrijving
6 jun 2024
Zoals beloofd netjes op tijd geleverd. Mooie koffer. Hopelijk gaat hij lang mee
5 jun 2024
Goede beschrijving van de producten ook om te vergelijken en competatieve prijs.
30 mei 2024
Snelle levering, prima product. Goede prijs/kwaliteit verhouding
2 jun 2024

Goed product tegen een goede prijs

Snelle levering, product zoals beschreven en een goede prijs.
7 jun 2024
Koffer was beschadigd blijk een nieuwe ontvangen top.
Snelle service en product precies zoals verwacht
2 jun 2024
Mooie kwaliteit tassen voor een redelijke prijs.
Volgende dag al in huis mooie grote koffer
Informatie en de snelheid van levering
23 mei 2024
veel keuze en duidelijke beshrijving
De koffer is supersnel geleverd
Goede service en snel verstuurd

Snelle levering.

Volgende dag al bezorgd. Top.