FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden66.163 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

25 nov 2023
Het bestelde artikel ( stofzuigerslag) bleek niet te passen) Het bestelde geretourneerd. Bedrag nog niet ontvangen
14 jan 2024
Als iets niet op voorraad is zet dat dan ook op de website. Zo komen je klanten niet voor verrassingen te staan
22 nov 2023
Had vervagend onderdeel besteld wat ook zou passen. Bleek niet zo te zijn. Moest het stekkertje over solderen.
19 nov 2023
In de beschrijving stond niet of het om een koelvak of vriesvakrubber ging, dus kreeg de verkeerde geleverd.
23 sep 2023
Het geleverde onderdeel van Liebherr bevatte alleen een beschrijving in het Duits en niet in het Nederlands.
2 jul 2023
Geen bestelbevestiging en/of factuur ontvangen, maar wel al 2 x een beoordelingsverzoek… Nou, daar is ie dan
Was veel moeilijker te installeren als aangegeven! Monteur bij nodig gehad en hij had er ook nog moeite mee.
Niet makkelijk om contact te krijgen Waarom staat er geen telefoon nummer onder contact service erg lastig
13 okt 2023
Goede service qua levering maar er wordt niet gereageerd op een mail tot 2 keer toe! En dat is vervelend!
15 nov 2023
Onderdelen zijn prima en optijd in huis. Maar de hoeveelheid verpakkingsmateriaal is onnodig overdreven.
Ik vond her heel moeilijk om het juiste onderdeel te vinden en nu heb ik als nog de verkeerde thuis
Omdat er geen afmeting bij staat, gekocht op de gok. Doorgeslepen en geknutseld om het goed te krijgen
Prijs/kwaliteit verhouding te hoog o.a. door verzendkosten Aanbieden van samenwerkende ophaallocaties
12 nov 2023
Bij levering van de glasplaat van de oven bleek de plaat door een verkeerde volledig gebroken te zijn
1 sep 2023
Het bestelde zat in een doos die open is geweest.product zat er los in verpakking zat los in de doos.
25 jul 2023
Helaas is de belofte vandaag besteld, morgen in huis niet nagekomen. Verder juiste produkt geleverd.
Het was helaas niet hetzelfde product wat ik nodig had,maar met wat aanpassingen is het toch gelukt
26 sep 2023
Ik heb 6 items besteld en er zijn er 5 geleverd. Verder was de service prima en snelle levering.
RB
Rob B.
st. Maartensbrug
18 jan 2024

Twee onderdelen besteld en een ontvangen.

Ik heb 2 onderdelen besteld en een daarvan heb ik ontvangen op de tweede wacht ik nog met smart.
17 nov 2023
Aflevering bestelling onvolledig Jammer dat niet alle onderdelen in 1 pakket worden verzonden.