FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.564 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden66.200 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

18 mei 2024
Ik vind de service prima en snel. Maar, hoewel mijn bestelling op maandag in Amsterdam aankwam werd deze op dinsdag bij de bestelronde door DHL gecanceld. Ik heb hem toen verplaatst naar donderdag. Eerst zou de bestelling tussen 11 en 15 komen, dat werd verplaatst naar tussen 1545 en 1945 en vervolgens gecanceld en kwam dus uiteindelijk op vrijdag aan. Toen moest ik op topsnelheid naar de voordeur anders was de persoon van DHL al weer weg. Ik zou die samenwerking met DHL maar eens nader gaan onderzoeken, want dit straalt af op de service die jullie inzetten.
SE

Groot assortiment en fijne website

Fijne website, was makkelijk om het goede product te vinden. Ook groot aanbod met onderdelen die niet meer op de website van de leverancier te vinden is en het product toch langer meekan door een onderdeel te vervangen. De prijs was wel een dingetje. Onderdelen zijn duur waardoor je wel voor lastige keuze wordt geplaatst om een onderdeel te vervangen of een nieuw product aan te schaffen, terwijl vanuit duurzaamheid je toch liever wil dat een product langer meegaat als het kan.
Nou dat is wel heel vervelend om iets te kopen waarvan in de praktijk altijd blijkt dat je er twee nodig hebt. Ieder praktische man weet dit je koopt niet een koolborstel voor een motor maar altijd twee. U aanvraag moet dus niet een zijn maar een set nu ben ik de Sjaak en moet ik een keer extra verzendkosten betalen u bent in ieder geval bedankt zijn de koolborstels nog duur uitgevallen
20 mei 2024

Service ten top

Het pakketje was - alle berichten van PostNL ten spijp - niet afgeleverd bij het opgegeven PostNLpunt. FixParts heeft na mijn uitgebreide klacht hierover en het invullen van een formulier mij aangeboden het onderdeel kostenloos opnieuw toe te sturen en dan nu bij voorkeur naar het huisadres. Uiteraard hiermee akkoord gegaan en twee dagen later was het geleverd. Geweldige service!!!

Tevreden!

Mijn wasmachine deur was helaas kapot, toen kwam ik jullie website tegen en zag ik dat ik losse onderdelen kon bestellen. Ik heb meteen de juiste onderdeel gevonden en kon ook meteen alle onderdelen vinden voor de zelfde type soort. De site is duidelijk. Ik ben heel tevreden en heb de onderdeel snel ontvangen. Heel fijn dat dit mogelijk is hierdoor bespaar je veel geld.
30 mei 2024

Fijn en behulpzaam contact!

Opzoek geweest naar een passend onderdeel om mijn vaatwasser weer als nieuw te krijgen. In mijn geval een nieuw warmte element/pomp. Na het verschaffen van wat informatie is er uitstekend meegedacht met de oplossing en een juist onderdeel aangeboden. Met een klein aanpassing draait de vaatwasser weer volle toeren! Blij met de keus en de snelheid van reacties op mails.

Nieuwe telescoopstang

We waren op zoek naar een nieuwe telescoopbuis voor onze 45 jaar oude, verder nog steeds goed werkende, stofzuiger. Door de grote keuze kwam ik er niet uit welke er voor ons geschikt was. De klantenservice heeft ons met een paar snelle reacties doorheen geholpen. Nu kunnen we er vast weer 45 jaar tegen. Heel blij mee. Ik kan eenieder FixPart dus aanbevelen
31 mei 2024
Netjes en stevig verpakt, bestelling en levertijd correct. Adv.Ik had 3 artikelen met verschillende levertijden in 1 bestelling, alles zou geleverd worden in dezelfde week. Graag zou ik zien dat er een order verzameling aangeboden wordt en alles in een verzending naar de kant verstuurd wordt. Dit is wat efficiënter, minder bezorgdiensten door de straat etc.
27 mei 2024

De sluiting van de koelkast

De sluiting van de inbouwkoelkast was niet meer goed, maar werkt verder nog prima voor zijn leeftijd en ook het energieverbruik is ook nog op orde. Nieuwe scharnieren besteld en gemonteerd en de koelkast sluit weer als nieuw. Duidelijke website zodat in één keer de juiste materialen worden gestuurd. Dit is wat je wilt. Prima bedrijf.
31 mei 2024
Ik had niet goed gekeken en een B merk afsluitrubber besteld voor mn Zanussi vaatwasser met een lange levertijd. Ik kon vrij eenvoudig de besteling omzetten na een A merk (die 50 eurocent duurder was) zonder extra kosten en binnen 2 dagen bezorgd. Vaatwasser is weer gerepareerd en past perfect. Uitstekende service en levertijd !
25 mei 2024
Ik had een verkeerd product besteld. Na snel email verkeer. Kon ik het juiste product in mijn toegestuurde email aanklikken en werd opnieuw snel geleverd . 1e producten werden ook snel geleverd. Retouren van mijn verkeerde product kon ik makkelijk terugsturen , volgens een makkelijk te volgen instructie.
Heel blij met de service! Wij zaten met een groot probleem met onze magnetron, en ik ging er al vanuit dat we deze zeker een week niet konden gebruiken. Maar de levering vind super snel plaats en je krijgt exact wat je verwacht! Binnen 2 dagen konden we voor onze zoon de voeding weer opwarmen!
Ik ben geen monteur, maar gepensioneerd, altijd achter computer gezeten. Vaatwasser waste niet meer. Een forum gelezen over circulatie pomp. Diverse filmpjes wel 20 keer bekeken, en met hulp van de Fixparts medewerkers de juiste pomp gekocht. Fijn dat ik mijn vaatwasser rustig gerepareerd heb.
Wat een goede service, ik had een product gekocht en ik kon het terug sturen ik kon het niet gebruiken. Ik deed een retour brief sturen en kon het retour sturen. Na een paar dagen kreeg ik mijn geld terug wat top. Echt goede service ik raad dat bedrijf bij iedereen aan echt Toppie. Bedankt.

Snelheid en Prijs/kwaliteitsverhouding is perfect.

Prijs/kwaliteitsverhouding is perfect. Deze snelheid en betrouwbaarheid hiervan is super. In de avond een pompje voor mijn droger besteld. En zoals beloofd de volgende ochtend bezorgd. Veel websites beloven dit maar komen dit niet na. Fixpart wel. Ik raad ze zeker aan bij vrienden.
HS
Han S.
Lisserbroek
20 mei 2024

Goede oplossing voor een lastig probleem.

Een hele goede zoekfunctie op de site, direct het juiste onderdeel gevonden in de vele opties en artikelen die er zijn. Goede communicatie over de status van de bestelling en de levering. Artikel keurig verpakt en in goede staat ontvangen. Fijne ervaring dit!
30 mei 2024
Doordat op mijn stofzuiger het fabrieksnummer staat (echte Duitse degelijkheid, zo moet het zijn), was de nieuwe stofzuigerslang zeer gemakkelijk uit te zoeken EN te bestellen, netjes op tijd afgeleverd EN prima schadevrij verpakt, een aanrader.

Goede begeleiding naar juiste produkt.

Het bestellen was eenvoudig, het mooie is dat je eerst kunt laten controleren of je het juiste onderdeel hebt gevonden. Dit aan de hand van een foto van het oude obderdeel. Hierop krijg dan een koppeling die je naar het huiste onderdeel brengt.
29 mei 2024

Goede service

Ik zocht een nieuwe handgreep voor mijn koelkast. Fixpart was de enige website waar ik middels het serienummer van mijn koelkast het juiste type handgreep kon vinden. Ook nog goedkoper dan elders. In een paar dagen de juiste handgreep in huis.
19 mei 2024
Makkelijk en snel. Helaas niet de dag erop bezorgd maar dat is vaak als postnl de verzender is. Zou adviseren om dhl te gebruiken. Voor mij vaak een reden op even bij een andere leverancier te kijken als ik zie dat ze verzenden met postnl