FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.500 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.706 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

8 mei 2023
Mijn onderdeel is niet het goede maar ik heb geen retourbon ontvangen. Levering was supersnel maar retour schijnbaar lastig.
12 mei 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet het juiste product hebt ontvangen. We hebben je de instructies gestuurd waarmee je het product kunt retourneren. Ik zie da we de bestelling inmiddels ook al hebben terugbetaald. Michèle, Klantenservice FixPart
23 aug 2023
Product na 2/3 maanden pas geleverd. Zonder communicatie over eventuele enorme vertraging. Jammer. Product wel het juiste.
7 nov 2023
een onderdeel was kapot ontvangen. Direct een email naar de klantservice gestuurd. Na een week nog geen reactie ontvangen.
10 nov 2023
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben het product kosteloos opnieuw naar je verstuurd. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
26 jul 2023

Helaas

Vlotte levering! Helaas was een onderdeel defect waarvan direct melding gemaakt. Sindsdien blijft het stil..............
27 jul 2023
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
Het juiste bestelde artikel leveren, zie mijn e-mail aan <klantenservice@fixpart.nl>, datum 21 dec. 2023 18:13
23 jul 2023
Ik zit al een week te wachten op informatie om het product te retourneren. De retourservice moet echt sneller.
25 jul 2023
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben je de instructies gestuurd waarmee je het product kunt retourneren. Bram, Klantenservice FixPart
5 jul 2023
Mij is verkeerde product gestuurd, we zijn nog bezig om het om te ruilen .op de foto staat het goede product .
21 nov 2023
2 mica plaatjes voor 25.00 euro beetje, duur bij de merkdealer prijs 4.45 per stuk en ik heb er maar 1 nodig.
16 aug 2023
Geen reactie op mijn e-mail of na 4a5 dagen i.v.m. verkeerd product gestuurd ,zit al een week zonder Koffie
Helaas de verkeerde kleur ontvangen van het stoompijpje. Het project past wel goed op de koffiemachine.
5 jul 2023
Verzendkosten vind ik hoog, ik kreeg een brievenbus pakketje. Maar wel 6.95 euro verzendkosten betalen
18 nov 2023

Spammail

Ik bestel een product, prima, en krijg daarna 3-4 emails voor een survey. Houd een op met het gespam!
14 nov 2023

Lekkende pomp geleverd

Snel geleverd dat wel, alleen jammer dat de wasmachine pomp lekt door een verkeerde o ring in de pomp
De levering van de bestelling is steeds uitgesteld terwijl ons snelle levering was voorgespiegeld.
Antwoord van FixPart.nl
Moeilijk te bestellen producten beter voor bereiden heb niet zo.n goed ervaren met jullie jammer
Delivery is so slow. Ordered a small lamp more than two weeks ago and it isn't still delivered.
Antwoord van FixPart.nl
Good day. I am sorry to hear that you have not yet received your order. I see that it is still on its way. We have sent the tracking that allows you to follow the shipment. Bram, FixPart customer service
9 jun 2023
lullig dat er 25% minder terugbetaald is, omdat een plastic zakje ontbrak bij de terug zending
13 jun 2023
Goedendag, bij een retourzending vragen we je om het product in de originele productverpakking te retourneren. Wanneer deze verpakking ontbreekt bestaat er de kans dat we een waardevermindering moeten toepassen. Voor meer informatie hierover kun je terecht op onze website of neem contact op met de klantenservice. Michèle, Klantenservice FixPart
6 aug 2023
Serienummer doorgegeven van magnetron maar toch de verkeerde zekeringen gehad 230volt ipv.250
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet het juiste product hebt ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
31 dec 2023
Er is geen mogelijkheid voor telefonisch contact en beantwoording van mail duurt dagen lang.
22 nov 2023

Matig

Door verkeerde omschrijving het verkeerde product gekregen. Klantenservice amper benaderbaar