durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com

1.435 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.512 beoordelingen in totaal

20 aug 2023
Mijn bestelling verliep niet vlekkeloos. Ondanks dat ik mijn adres gewijzigd had, werd mijn bestelling toch naar mijn oude adres gestuurd, zag ik later op de bevestigingsmail. Eerst klantenservice aan de lijn gehad die me vertelde dat de bestelling geannuleerd zou worden omdat de schoenen die ik besteld had niet op voorraad zouden zijn. Vervolgens krijg ik 2 uur later een mail dat ze verzonden waren, naar het verkeerde adres. Nogmaals de klantenservice gebeld. Ik kreeg een andere dame aan de lijn die mij goed geholpen heeft. Ze kon de levering niet meer wijzigen, maar had wel waardevolle tips om de verzending op een afhaalpunt te laten bezorgen. Zo kreeg ik toch mijn schoenen nog in handen.

6 sep 2023
In de vakantie bij jullie schoenen gekocht,die zaten zo lekken en had geen pijn in mijn linker voet (dystrofie).bij thuiskomst dacht ik. Ik bestel nog eens de zelfde schoenen voor reserve,dus gedaan paar dagen later netjes thuis bezorgd,met het openen dacht ik al O verkeerde doos,schoenen eruit gehaald en ik schrok toch wel van de geel verkleurde linker schoen.jullie heb ik gelijk gebeld en geen probleem ik moest ze opsturen (gelijk) gedaan. Ik zou nieuwe toegestuurd krijgen.dus niet. Ik kreeg gewoon het geld terug gestort,en nu heb ik geen reserve erg jammer van de slechte service.

Beoordelingen voor durlinger.com

24 mei 2024
JV
22 mei 2024
23 mei 2024
Er zat geen retourformulier bij. Schoenen prima
Antwoord van durlinger.com
24 mei 2024
Beste, Normaal zit er in de schoenendoos onder de schoenen tussen het papier een retour formulier en een retour label. Mocht het daar niet zitten dan kan het nog op de zak onder de eigen gegevens zitten. Als het echt niet is toegevoegd mag je een kopie factuur toevoegen en daarop de reden van retour aangeven. Het volgende adres mag genoteerd worden: Durlinger Schoenen Antwoordnummer 4023 5980 ZX Panningen We zien de schoenen graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Durlinger
22 mei 2024
Nog steeds de bestelling niet ontvangen 🥵🥵
Antwoord van durlinger.com
23 mei 2024
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Helaas moet er iets mis zijn gegaan met de levering want wij hebben de schoenen vandaag retour ontvangen en verwerkt. Het betaalde bedrag is terug betaald op de rekening waarmee ook betaald is. Excuses voor het ongemak. Liefs Durlinger.
28 apr 2024
Ik was op zoek naar zwarte sneakers met een zwarte zool in deze periode lastig te verkrijgen , aan gezien ik een brede voet heb past mij niet iedere schoen . De verkoopster in Durlinger Beek heeft alle moeite gedaan op internet enz. Op moment niets te krijgen, opeens viel haar in als ik eens kijk bij de kinder sneakers maat 38 en ja hoor daar stond de schoen die ik nodig had om aan te laten passen bij een footcare specialist en dringend nodig had. Mijn complimenten gaan naar de verkoopsters in Durlinger Beek 👍👍👍
29 apr 2024
Schoenen paste niet was geen probleem, zo terug kunnen sturen en geld netjes weer terug gestort.
RD
Rinie D.
Landgraaf
18 mei 2024

Retour

Perfecte afhandeling van mijn retourzending. Binnen enkele dagen geld terug gestort. Chapeau..
2 mei 2024
Dat we de schoenen makkelijk in de winkel konden ruilen, ondanks achteraf betalen.
21 apr 2024
Fijn om in de winkel te kunnen ruilen en passen. Goed afgehandeld, heel fijn.
LV
Lei V.
Roggel
24 apr 2024
Voor mij hoeven jullie niks te verbeteren. Ik ben heel tevreden.
10 mei 2024
Lekkere betaalbare schoenen, snelle levering, goed verpakt.
27 apr 2024

Goede service

Overzichtelijke site, leuke schoenen en ern goede service
13 mei 2024

Sandalen …

Snelle levering en prima kwaliteit zomersandalen
6 mei 2024
Mooie aanbiedingen en v vriendelijk geholpen
10 mei 2024
Nette en vlotte service. Prima schoenen.
30 apr 2024
Mooie schoenen en snelle verzending.
30 apr 2024
Snelle verzending en goede service