horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.461 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.457 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

Nieuwe band maakt horloge als nieuw

Mooie band was lastig te vervangen. Een verbindingselement aan de kast bleek verbogen. Met een tangetje gecorrigeerd. Verzending in een envelop heeft mogelijk bijgedragen aan de schade. Het resultaat is top!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling! Fijn dat het uiteindelijk goed gekomen is. Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
Dank voor uw positieve beoordeling Groet, Team Horloge.nl
Snel in de brievenbus
Dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
Gewoon prima!
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
FV
Duurde lang mbt leveren 6 dagen
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Dank voor uw positieve beoordeling! Helaas door de drukke periode kan het zijn dat het pakketje later aangekomen is dan verwacht. Onze excuses voor het ongemak. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, helpen we u er graag verder mee. Groetjes, Team Horloge.nl
uitgebreide keuze . Alleen milieuvriendelijkheid is ver te zoeken. Een reusachtige enveloppe van karton en plastic voor een horlogebandje van 2 gram en dan 5,95 euro rekenen voor de verzendkosten !!!!!!!!!!!
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw positieve beoordeling en feedback! Wij zullen deze feedback meenemen en zullen hierin ons best doen te verbeteren. We hopen dat de bestelling naar wens is! Groet, Team Horloge.nl
24 dec 2023
23 dec 2023
Vlot besteld via internet en opgehaald in de winkel. Afhandeling vd order ging daar wat traag aan de kassa.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat de bestelling goed bevalt Groet, Team Horloge.nl
prima service
Hartelijk dank voor uw positieve review, Groetjes, Team Horloge.nl

redelijk

goed en snel geleverd. minpunt, geen gebruikershandleiding bij geleverde product
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Prettig om te horen dat het horloge in de smaak valt. De handleiding kunt u downloaden op de website, dit is de link ervan: https://www.horloge.nl/jacob-jensen-100-round-zilverkleurig-design-horloge-jj100.htm Mocht u verder nog vragen hebben, horen we het graag! Groet, Team Horloge.nl
Correcte snelle levering.
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Dank voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering. We hopen dat u veel plezier heeft van uw bestelling. Groet, Team Horloge.nl

Artikel zoals beschreven, niet op maat

Artikel zoals beschreven, had op maat maken besteld, dat is of niet gebeurd, of de verwijderde schakels zijn niet meegeleverd.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de band niet in de juiste maat ingesteld is. We willen dit graag alsnog voor u aanpassen, u mag bij ons langs komen in een van onze winkels of u mag dit laten doen bij een juwelier in de buurt. Mochten zij hier kosten voor rekenen dan kunnen wij deze kosten op vertoon van een bon aan u terugbetalen. Mocht u verder nog vragen hebben, horen we het graag. Groet, Team Horloge.nl

Antwoord

Alles goed geregeld .ook de tips voor welk bandje bestel ik.
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens is, Groet, Team Horloge.nl
Aangezien er geen handleiding in het Nederlands is, kost het onnodige moeite om het horloge goed in te stellen. Dit is een groot manco. Nederland wil in alles haantje de voorste zijn maar een handleiding in onze eigen taal is teveel gevraagd.
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Vervelend dat het horloge niet geleverd is met een Nederlandse handleiding. We helpen u heel graag verder met het installeren van uw horloge, u kunt altijd telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Ook is het mogelijk om langs te komen in een van onze winkels. We kijken er naar uit u hier verder mee te helpen. Groet, Team Horloge.nl