horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.461 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.457 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

Bezorging had op tijd kunnen komen En dat het bandje van het horloge op verschillende maten kan
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je feedback, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de bezorging. We begrijpen hoe belangrijk het is dat je bestelling op tijd aankomt, en we nemen jouw opmerking serieus. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen soepeler verlopen. Wat betreft het horlogebandje waarderen we je suggestie voor verschillende maten. We streven ernaar om onze producten aan te passen aan de behoeften van onze klanten, en we zullen zeker overwegen om een breder scala aan maten aan te bieden. Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, laat het ons alsjeblieft weten. We staan altijd klaar om te helpen en de ervaring te verbeteren. Groetjes, Team horloge.nl
alles goed afgerond
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Groetjes, Team horloge.nl

Mooi

Prettig, licht en mooi vormgegeven horloge.
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn verheugd te horen dat je het horloge prettig, licht en mooi vormgegeven vindt. Bij horloge.nl streven we ernaar om horloges te leveren die niet alleen stijlvol zijn, maar ook comfortabel aanvoelen. We waarderen je positieve feedback enorm en hopen dat het horloge je dagelijkse metgezel is voor vele speciale momenten. Als je nog meer vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team horloge.nl
25 nov 2023
22 nov 2023
Prima bandje. Ook heel blij met tool om het te vervangen!😍
22 nov 2023
Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop! Groet, Team Horloge.nl
19 nov 2023
Duidelijke communicatie. Maar hé, we hebben het hier over een horlogebandje, niet over een neutronenklok of zo. Dus dat dit goed in mijn brievenbus belandt, vind ik niet echt een godswonder
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Groet, Team Horloge.nl
18 nov 2023
16 nov 2023

Bezorging kan beter

Bestelling prima. Bezorging kan veel beter. Stuur een pakje wat door de brievenbus kan gewoon met de post. Dan hoef ik er niet voor thuis te blijven want die bezorger doet dat ook en komt echt niet naar je voordeur. En dat is ook nog goedkoper. Beter voor de klant.
16 nov 2023
Goedendag, Bedankt voor uw positieve review en voor de feedback! We zullen dit zeker meenemen, en kijken hoe we op dit vlak kunnen verbeteren. We hopen dat de bestelling naar uw zin in, en kijken er naar uit u een volgende keer bij ons terug te zien. Groet, Team Horloge.nl
15 nov 2023
Horlogeband wordt op juiste maat geleverd. Snelle levering.
15 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop Groet, Team Horloge.nl
14 nov 2023

Ereikbaar via telefonisch menselijk…

Ereikbaar via telefonisch menselijk contact
14 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review! Groet, Team Horloge.nl
Antwoord van horloge.nl
Dank voor uw positieve beoordeling Veel plezier van uw aankoop Groet, Team Horloge.nl
12 nov 2023
Snelle levering goed product
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review Fijn om te horen dat de levering op tijd aangekomen is, en dat het product goed bevalt Veel plezier ervan! Groet, Team Horloge.nl
10 nov 2023
Mooi
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Groet, Team Horloge.nl
8 nov 2023
Prima product. Levering liep wel even mis maar daar werd ik keurig over geïnformeerd door DHL.
8 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Excuses dat de levering iets vertraagd is geweest. We hopen dat u veel plezier heeft van uw bestelling! Groet, Team Horloge.nl
Simpel en duidelijk
7 nov 2023