bulbby.com/nlBeoordelingen

Simply Colors Nederland B.V.
Oostergracht 7
3763LX Soest
Kamer van Koophandel 34219127
Ellen Schepers

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

4.57/5.00

1.941 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over bulbby.com/nl

Zwarte stof niet zuiver.
Het kinderen poloshirt bestaat niet uit 100 procent katoen zoals op de site vermeld staat maar is volgens het was- label voor 65 ! procent poliester. Hier ben ik niet blij mee, dit is geen eerlijke informatie.
alles prima in orde en snel
- er zat een lelijke vouw in de handschoen, die ik er met het strijkijzer moeilijk uit kreeg - het materiaal is van goedkope kwaliteit
Tekst was erg klein gedrukt
Verzending te duur
Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen. Op de site staat na 2 werkdagen wordt de bestelling opgestuurd. Mijn bestelling werd na 5 à 6 dagen opgestuurd. Ik rekende op deze bestelling voor een verjaardag en dit is niet aangekomen. Zeer spijtig en veel teleurstelling.
De spullen in de tas zijn na tien minuten in de regen fietsen helemaal nat....
had de tekstje groter verwacht
Ik ben tevreden met het product dat ik bestelde. Bij de bestelling kon je een kaartje laten bedrukken, dit werd niet meegeleverd. Ik bestelde ook de voorgestelde verpakking en die doos is te klein voor mijn product, dat is jammer.
Zoals reeds gemaild was er een fout op het t shirt en was mijn tekst niet op de kaart gedrukt zodat de ontvanger niet wist van wie het kwam. Ik hoop alsnog dat dit rechtgezet wordt. Elke Guns
Hulp gevraagd per mail maar heeft zeer lang op zich laten wachten, wat ertoe geleid heeft dat ik een aantal producten niet besteld heb. Verpakking was allesbehalve in orde. Wit laken besteld, zat niets van bescherming rond gewoon zo in een zak gestoken om te verzenden.
Wat een ontgoocheling! Zoals de webshop liet uitschijnen, had ik een lampenhouder met tekst met een lampje / lichtbron in één geheel verwacht. Wat blijkt... Een soort plexi ding moet je zelf tot lamphouder plooien en de lichtbron er los inplaatsen. Goedkope brol voor veel geld.
Het was mooi op tijd binnen, maar toch liever 1 dag later en wel de goede bestelling krijgen.
De beloofde 15% zoals aangegeven stond op de site kreeg ik niet. Ook mails worden niet beantwoord. Jammer
Bij de bestelling van twee onesies stelde ik vast dat de bedrukking van bepaalde letters niet goed kleefden.
Gevraagde kleur was niet op voorraad. Jammer dat dit niet bij de bestelling te zien was. Wel netjes gebeld met melding wanneer wel, en welke kleuren wel op voorraad waren. Hiervoor gekozen, kwam het bestelde snel.
Schort met opdruk opgehaald. Opdruk (puntjes van sterren) lieten dezelfde dag op meerdere plekken los.
Ik ben tevreden over de geleverde goederen, helaas helemaal niet over de service! Op een zak die ik bestelde, stond een verkeerde tekst. Ik heb gemaild maar kreeg telkens de mail terug omdat deze 'geweigerd' werd, ook via messenger lukte het niet. Uiteindelijk gebeld en daar zeiden ze me dat ik op een totaal andere website moest mailen. 3 dagen later nog steeds niets gehoord of gezien!
Ik had betaald en nooit een bestelbevestiging binnen gekregen. Het product was mooi bedrukt, echter was het niet duidelijk of het nou het thermosproduct of gewoon rvs was. Wederom ook niet terug te vinden door de missende bevestiging. Door de onzekerheid over de bestelling (niet het product) heb ik met de klantenservice gebeld en zij konden me daar goed en vriendelijk over te woord staan.