koro-shop.nl

259 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden854 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
koro-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een zakje was defect (niet doorgeprikt, maar defect van de fabricatie. De rand van de zak aan de zijkant die via hitte methodes in elkaar werd geplaakt, had een deel die open was) waardoor een goed deel van de spul in het pakket tetecht kwam. Omdat dit was niet vsn transport maar van de duidelijke kapotte zak van het begin, ik neem aan dat in de magazijn zagen ze dar de zak lekt, maar ze hebben het zo verstuurd, war helemaal niet netjes is. Omdat de poeder etin ook heel erg fijn gemalen is, bik geringe beweging zat mijn huis onder oranje kleur/poeder die heel moeilijk de verwijderen was, en alleen maar wia wassen met zeep mogelijk was, talloze spullen (incl. de vloerbedeking) een voor een, 2 uur lang. Het is ook niet de eerste keer dat ik dit meemaakt bij deze winkel.
CL
costel l.
den haag

8 jul 2023
we hebben maar de helft van de bestelling geleverd gekregen. Geprobeerd om op de website aan te geven dat bestelling niet compleet was maar dan kom je alleen maar bij retourzending uit. Vervolgens email gestuurd naar algemeen adres. Geen enkele reactie ontvangen. En de bestelstatus geeft aan dat alles geleverd is. Ben benieuwd of we nu wel een reactie krijgen. Ook was er geen telefoonnummer te vinden om contact te krijgen met de klantenservice.

Beoordelingen voor koro-shop.nl

CL
costel l.
den haag
Some products are very nice. Some not so (cashews that were on sale were cheap but the taste was bitter). Delivery to the Netherlands is quite slow regarding the distance. The parcel will arrive in a week, which is the same time as their delivery time to Finland.
EW
Ed W.
Castricum

Jammer niet in Nederland te verkrijgen maar...

Jammer niet in Nederland te verkrijgen, maar niet getreurd je kan het gewoon bestellen - de erwten-eiwitsnippers geweldig product, je kan het als vegan-kipstuckjes gebruiken. Bestel het eens en je zal het met me eens zijn. TOPKORO.
Assortiment, product informatie, snelheid van leveren, informatie over voortgang van transport. (H) Eerlijke producten.
MT
Snelle levering. Veel interessante, goedkope producten. Ik ga zeker nog eens wat bestellen hier.
De bestelling ging soepel en vlot. Ben ik ook zeer tevreden over het product.
Top producten en snelle levering Met de aanbieding erbij Ga zo door
Bestelling is snel geleverd en alle producten waren meeverzonden
Alles wat ik besteld had zat erbij, en de levering was ook goed
SB
Saskia B.
Maasbommel
Goede levering van kwalitatief goede producten!
Goede producten voor een schappelijke prijs.
Goed geregeld snel en goed van smaak
24 mrt 2024
goede producten, duurzame verpakking
Snelle levering en goede producten
Vlot bestellen, vlotte afhandeling
NL
24 mrt 2024

Alles best

Heel tevreden over mijn bestelling
JD
Jannie d.