hoesjemaken.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjemaken.nl
Beoordelingen:

601 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.968 beoordelingen in totaal  

3,71
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De website geeft aan dat je het binnen twee dagen ontvangt, dat is natuurlijk niet realistisch en dat gebeurd ook niet. Het duurt ongeveer een 5 werkdagen. En daar is niks mis mee dus geef dat ook gewoon aan. Wij bestellen hier al jaren en zijn altijd zeer tevreden. Ik schrok wel van de vele negatieve reviews dus was even bang voor wat ik binnen zou krijgen. Wederom niks mis mee!! Deze keer een toughcase besteld ipv een portemonnee. Hopelijk doet die zijn werk net zo goed.

de meest kritische beoordeling

3 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
20 mei 2023 besteld, zou dag of 2 erna al verzonden zijn, het is nu 3 juni 2023 en heb nog niets binnen gekregen! Ik hoor ook niets! Ook kan ik niets volgen! Per ideal wel direct betaald!ik las dat ik ook zeker niet de enige ben!als ik dit eerder geweten had,had ik bijvoorbaat al niet eens bij hoesje maken besteld!contact opnemen is amper mogelijk! Dus mensen, bestel vooral NIET bij hoesje maken.nl! En reageer vooral niet met de nutteloze informatie" wat spijtig dit te horen neem contact op met helpcenter" oid. Want dit is onzin! Ik wil binnen nu en 2 weken mijn hoesje binnen hebben anders meld ik het als oplichting! Mensen wel laten betalen maar niet leveren of ook nog in slechte kwaliteit, is gewoon oplichting!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor hoesjemaken.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(36)
(123)
Resetten
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Hij is helaas nooit binnengekomen dat zal aan de post liggen en had ik hem toch als pakketje moeten laten verzenden maar helaas dus nog niks binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
3 dagen geleden
Het spijt ons dat je bestelling niet is aangekomen. We sturen altijd een gratis vervangend product op. Neem alsjeblieft contact met ons op via https://www.gocustomized.nl/help/contactforms.
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Na 1 week bladert de foto er al van af, contact op nemen krijg ik niet voor elkaar. Zeer klacht onvriendelijk en voor niemand aan te raden.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
6 dagen geleden
Hallo, het spijt ons te horen dat de foto van uw hoesje al begint af te bladeren. We willen dit graag voor u oplossen door kosteloos een vervanging te sturen. Neem alstublieft contact met ons op via https://www.hoesjemaken.nl/help/contactforms, zodat we u verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak.
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling. #tweeweken
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
6 dagen geleden
Hallo, het spijt ons te horen dat u nog steeds op uw bestelling wacht. We willen dit graag voor u oplossen en bieden aan om kosteloos een vervanging te versturen. Neem alstublieft contact met ons op via https://www.hoesjemaken.nl/help/contactforms, zodat we dit direct kunnen regelen. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging.
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
2 dagen geleden
Hallo We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
6 dagen geleden
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. We horen graag meer over uw ervaring om onze service te kunnen verbeteren. Neem alstublieft contact met ons op via https://www.hoesjemaken.nl/help/contactforms.
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
6 dagen geleden
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. We horen graag meer over uw ervaring om onze service te kunnen verbeteren. Neem alstublieft contact met ons op via https://www.hoesjemaken.nl/help/contactforms.
4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
13 dagen geleden
Hallo, We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vervelend dat je niet kunt kiezen voor een hoesje met eigen afbeelding die ook de randen meeneemt. Waarom is dat zo moeilijk???? Als ik ooit weer iets bestel zie ik graag de mogelijkheid dat te kunnen voor elke soort telefoon.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
3 apr 2024
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nooit geleverd en contact opnemen kan niet. Het e-mailadres werkt niet en ze reageren sowieso niet. Aangifte gedaan maar daar wordt blijkbaar ook niks mee gedaan. Ook zo een site opzetten binnenkort makkelijk rijk worden zo.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
16 apr 2024
Hallo, Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Momenteel nog niets ontvangen. Ik heb een melding gemaakt en normaal gingen ze een nieuwe zending aanmaken maar tot op vandaag nog niks in de brievenbus
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
16 apr 2024
Hallo, Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling. We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nooit iets ontvangen. Probeer jullie te bereiken maar geen reactie m.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
20 mrt 2024
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog niets om een feedback te geven want hebben nog niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
16 apr 2024
Hallo, We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niets ontvangen

Verzonden op 18 maart, na 7 dagen nog niets ontvangen…
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
27 mrt 2024
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slecht geprint (scheef) —> teveel naar rechts
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
3 apr 2024
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb niet eens iets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
27 mrt 2024
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerd hoesje
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
3 apr 2024
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
16 apr 2024
Hallo, We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Totaal ontevreden over tel. Hoesje. Veel te donker afgedrukt. Ik had u al proberen te bereiken maar lukte niet met gedoe van van account aanmaken wat niet lukte. Ik stuur twee foto’s mee zodat u het verschil kan zien.(links het hoesje en rechts afbeelding van een kussentje) En ik zou het apaiseren als u het hoesje retour neemt , en kosteloos een nieuwe afdrukt, want zo ga ik het niet gebruiken, zo zonde. Ik wilde een mooie herinnering aan mijn overleden hond, maar zo is het niet mooi helaas. Vriendelijke groet N Vlietstra.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
5 mrt 2024
Hallo, Het spijt ons dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen konden voldoen. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Ons supportteam zal zo snel mogelijk contact met je opnemen om het probleem op te lossen. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is weken onderweg. Eerst vertraagd, toen geannuleerd, daarna weer vertraagd en nu al een week verzonden. Had vooraf beter onderzoek moeten doen. Nooit weer
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
28 feb 2024
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ik heb geen reactie gehad

Ik heb gemaild, via de website aangegeven dat ik de bestelling wel annuleren.. nul, maar dan ook nul reactie gehad....
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjemaken.nl
20 mrt 2024
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team