123kampeerwereld.nl

116 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.563 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2023
123kampeerwereld.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Er is uitgebreid ingegaan op een best ingewikkelde vraag van mij en met alle geduld is deze vraag opgelost door de man die Wouter heet.Later is er ook weer op teruggekomen in een mail. Het onderdeel dat ik nodig had werd snel geleverd en al met al voor mij dus 5 sterren.

Eerste contact was prima. Order op vrijdag geboekt en betaald en pakketje zou diezelfde dag al verstuurd worden met DHL. Top dus. Maar de volgende dag nog geen verzendgegevens ontvangen. Dus ernaar gevraagd na t weekend. Geen reactie. En ook geen DHL gegevens. Volgende dag opnieuw geïnformeerd. Wederom taal noch teken en ook geen DHL gegevens. Woensdag opnieuw contact opgenomen. In de middag een mailtje met verzendopdracht. Verder geen uitleg; noch excuses. Daarop gereageerd. Reactie: Wegens drukte niet eerder aan toegekomen. En ook dat niet gecommuniceerd. Dat kan en moet beter 🤔

Beoordelingen voor 123kampeerwereld.nl

Snelle afhandeling!
Goede service.

2x beoordeling gevraagd nog voor pakket er was.

Kreeg tot 2x een verzoek om zending te beoordelen nog voordat ik mijn artikel had. Alhoewel ik alle begrip heb als iets niet direct op voorraad is, lijkt me beter dat de beoordelingsmails pas verzonden worden nadat het artikel wordt verzonden.
20 jul 2023
Had een Thetford ventilatierooster besteld maar helaas was verkeerd genummerd Kreeg het heel snel maar jammer verkeerde kleur. Kon het zonder probleem retour sturen. Goede nummer met de juiste kleur komt nog. Goed opgelost service is goed.
25 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik had eerst gebeld over advies over een Maxxfan reparatie. Goed advies gekregen en het onderdeel dat scherp geprijst was werd de volgende dag geleverd. Ik ga hier zeker weer bestellen.
11 sep 2023

Zoals een webshop hoort te zijn.

Ze verkochten onderdelen campertoilet, die ik nergens anders vond. Goed assortiment dus. Bestelproces ging goed en de bestelling werd ook op tijd ontvangen. Perfect dus.
Goede webshop. Toch twijfelde ik even over mijn bestelling. Telefonisch kreeg ik goede ondersteuning. Toen direct besteld en het was er binnen 2 werkdagen. Zeer tevreden!
21 jul 2023
Nadat ik telefonisch contact heb gehad met een medewerker heb ik het goede artikel kunnen bestellen. En had het de volgende dag al in huis.

Product naar wens

Het product is zoals ik het ook wilde hebben. En het is ook op de afgesproken datum geleverd. Meer kan ik niet vragen. 👍🏼😁👍🏼
16 okt 2023
Lang op zoek geweest naar het spoelmechanisme. Snelle levering, alleen jammer dat je niet je bezorgdag/datum kunt kiezen .
Antwoord van 123kampeerwereld.nl
18 okt 2023
Geachte klant, Dank voor het delen van uw ervaring! Indien u de volgende keer specifieke wensen heeft omtrent de bezorging, laat dit dan gerust weten in de opmerking bij uw bestelling, dan houden wij hier rekening mee! Met vriendelijke groet, 123kampeerwereld.nl | klantenservice
2 aug 2023
wilde weten of artikel op voorraad was, kreeg snel antwoord heb de artikelen direct besteld en werden snel geleverd.
Goed product alleen jammer dat er niet een werktekening bij zat wel gevonden op de horrex site later
11 aug 2023
Geweldige service, groot assortiment en professionele hulp. Prima prijs/ kwaliteit en snelle service
28 aug 2023

Petje af!!

Ook met het annuleren van de opdracht werd ik fantastisch geholpen.Petje af voor deze services!!
13 jun 2023
Mooi optijd geleverd volgens afspraak. De bestekset is top. Buiten verwachting.
25 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, maar doos was beschadigd en duidelijk met folie gerepareerd
24 jul 2023
Goede service en behulpzaam, ook als je een vergissing hebt gemaakt, top.
EP
Ed P.
Ridderkerk
10 aug 2023
Na telefonisch contact keurig geholpen. Nu nog op mijn spullen wachten.
3 aug 2023
Geen track&trace, pas op de dag van levering informatie bekend gesteld
JD
Joep D.
Hoogerheide
23 jun 2023

Netjes tel. contact.

Netjes tel. Contact gehad, met iemand die verstand van zaken heeft.