Artihove

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.378 beoordelingen in totaal

Tijdige levering op afgesproken datum. In eerste instantie dacht ik dat de kleur niet helemaal in overeenstemming was met wat er op de site te zien was. Daarover eerst gebeld omdat ik het nog cadeau moest geven. Ik werd gerustgesteld omdat ieder item handwerk was m.b.t. de afwerking. Dus besloten eerst cadeau te geven en de ontvanger te laten beslissen. Er werd ook direct aangeboden het beeldje in te sturen om het te verbeteren, echter ze vond het erg mooi zo. Dus we houden het bronzen beeldje. Enige minpunt is dat als ik besloten had het terug te sturen ik deze kosten zelf zou hebben moeten betalen conform de voorwaarden. Maar zover is het niet gekomen.

22 jun 2024
Producten zijn prachtig en correct geprijsd wat mij betreft. Leveringsservice is ook goed. Maar de webshop is echt zwaar achterhaald. Tijdens het bestelproces kun je als koper echt niet zien waar je gebleven bent, hoe het met graveringen werkt en of je betaling is aangekomen. Dat is echt jammer!

Beoordelingen voor Artihove

4 jun 2024

Ruime keuze en goede service

We bestellen regelmatig een beeldje en dat gaat altijd heel gemakkelijk. Een paar keer gehad dat een bepaald beeldje niet in de webshop stond, maar gelukkig kon dat steeds weer besteld worden. Snelle service en heel goede prijs-kwaliteitverhouding.
AV
Astrid v.
Rijswijk
29 mei 2024

Geweldige kunstzinnige tent

Geweldige tent, niet verslonden, leuk als de kunstenaars af en toe rondgaan. Wat mij betreft beperken tot de core business zonder clinics in kunst. Wel een etentje, het liefst buiten tussen de kunst. Arihove is uit de kunst en IN de kunst.
MT
10 jun 2024

Een persoonlijk geschenk: Artihove!!

Als wij iemand een persoonlijk geschenk willen geven vinden we altijd iets moois bij Artihove. Dit keer opnieuw zo mooi! Artihove is HET adres voor kunst met gevoel. Fijn dat Artihove er is. Absoluut eerste klas. Veel dank!
9 jun 2024
Wij hebben de rode klaprozen nu 2 x besteld. De laatste klaprozen zijn een cadeautje, omdat de gelukkige de klaprozen in onze tuin zo geweldig vond.
25 jun 2024
Het beeldje is prachtig. Snelle levering. Goed verpakt. Het was een examenkado voor mijn dochter. En zij vond het ook heel mooi. Bedankt!
23 jun 2024
Mijn bestelling kwam te laat en Artihove stuurde met spoed een nieuwe op die op tijd kwam . De andere die later kwam mocht terug ! Top !
25 jun 2024
Snelle levering en ook goede service toen bleek dat het bestelde plaatje niet meegekomen was. Werd zonder gedoe geregeld.
29 mei 2024
Bedankplaatje was vergeten/ niet goed doorgekomen. Na melding direct en snel dezelfde dag opgelost.
10 jun 2024
Goede service, levertijd zoals aangegeven. Goede communicatie in de mails rondom bezorging e.d.
19 jun 2024

Fantastisch en uniek

Fantastische snelle, vriendelijke service en ontzettend mooie uniek persoonlijke cadeaus !
2 jun 2024
Het gemak waarmee alles verloopt. Bestellen, afleveren en het product is leuk en passend.
3 jun 2024
Enig cadeautje om te geven, mooi zorgvuldig verpakt en de reacties zijn top.
27 mei 2024
alles is gewoon compleet. het beeld is zorgvuldig ingepakt, kaart erbij
28 mei 2024
Het contact over het product en de goede informatie. Mooie verpakking.
JD
Jo d.
Bleiswijk

Prima service

De uitleg over de producten ,en de vriendelijkheid van het personeel
28 mei 2024
Snelle levering, mooi beeldje, ruim op tijd voor m’n huwelijksdag.
3 jun 2024
Mooi beeld en hele goede en snelle afhandeling van de bestelling!
17 jun 2024
Eenvoudig te bestellen, erg snel leverbaar. Zeer goed verpakt.
LB
Liesbeth B.
Krimpen aan de Lek
24 jun 2024
Nette en snelle levering, keurig verpakt. Naar verwachting :)
11 jun 2024
snel antwoord op een vraag die ik via de mail had gesteld