johnbeerens.com
Beoordelingen:

873 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.056 beoordelingen in totaal  

4,67
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23 apr 2024
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
johnbeerens.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betrouwbaar! Ik wilde mijn beschadigde haren verzorgen met olaplex en kwam deze website Johnbeerens tegen en heb mijn onderzoek gedaan voor het bestellen! Ze bieden een mooi prijs voor de vertrouwelijke producten! Super service en transparantie in communicatie. De producten werken super goed, ik ga zeker vaker bestellen! Top service qua verzending en levertijd, heel snel thuis geleverd. Telkens een e-mail binnenkrijgen om je up to date over producten te houden, ik zeg bestellen voor zo’n mooi prijs en goed product vind je nergens!

de meest kritische beoordeling

16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had 2 aparte pakketjes geleverd. Wanneer deze verzonden worden staat er niet duidelijk bij welk pakketje verzonden is, ook heb ik geen duidelijke factuur ontvangen met de prijzen en producten. Bij het 1e pakketje die ik ontving, was het nagellak potje wat ik besteld had leeg. Gelijk gemaild, wel gelijk gelukkig snelle reactie met oplossing dat deze nagezonden zou worden. Dezelfde dag stuurde ik mailtje dat ik mijn andere pakket nog niet ontvangen had en er werd gelijk op gereageerd dat deze dezelfde dag nog ingepakt en verzonden zou worden. Ik had een melding gekregen dat een pakketje verzonden zou zijn (geen idee dan dus welke van de 2), dag erna kwam de naggelak binnen. Weer na een aantal dagen nog geen teken van het 1e pakketje, dus ik weer mailen. Bleek dat deze dus voor een 3e keer vertraagd was en ze me even geen berichtje erover stuurde. Nu stond die op hold, dus mij werd gevraagd of ik geld terug wilde of opnieuw verzenden. Ik heb gevraagd of deze nogmaals verzonden kon worden. Ik heb niet kunnen controleren of deze levering klopt met wat ik allemaal besteld heb aangezien ik geen factuur of overzicht had van mijn eerste bestelling, maar vgm uit mijn hoofd klopt het wel (maar is eig fijn als ik dat zeker kon weten). Nu eindelijk heb ik mijn pakketje gister ontvangen. Ik moet wel zeggen dat jullie erg veel plastic bij jullie levering gebruiken. Mijn kleine nagellak potje kwam in een super grote doos met allemaal plastic erin, mag wel wat milieu vriendelijker :) complimenten over de klantvriendelijkheid, jullie medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor johnbeerens.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(9)
(13)
Resetten
16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Beetje veel gedoe

Ik had 2 aparte pakketjes geleverd. Wanneer deze verzonden worden staat er niet duidelijk bij welk pakketje verzonden is, ook heb ik geen duidelijke factuur ontvangen met de prijzen en producten. Bij het 1e pakketje die ik ontving, was het nagellak potje wat ik besteld had leeg. Gelijk gemaild, wel gelijk gelukkig snelle reactie met oplossing dat deze nagezonden zou worden. Dezelfde dag stuurde ik mailtje dat ik mijn andere pakket nog niet ontvangen had en er werd gelijk op gereageerd dat deze dezelfde dag nog ingepakt en verzonden zou worden. Ik had een melding gekregen dat een pakketje verzonden zou zijn (geen idee dan dus welke van de 2), dag erna kwam de naggelak binnen. Weer na een aantal dagen nog geen teken van het 1e pakketje, dus ik weer mailen. Bleek dat deze dus voor een 3e keer vertraagd was en ze me even geen berichtje erover stuurde. Nu stond die op hold, dus mij werd gevraagd of ik geld terug wilde of opnieuw verzenden. Ik heb gevraagd of deze nogmaals verzonden kon worden. Ik heb niet kunnen controleren of deze levering klopt met wat ik allemaal besteld heb aangezien ik geen factuur of overzicht had van mijn eerste bestelling, maar vgm uit mijn hoofd klopt het wel (maar is eig fijn als ik dat zeker kon weten). Nu eindelijk heb ik mijn pakketje gister ontvangen. Ik moet wel zeggen dat jullie erg veel plastic bij jullie levering gebruiken. Mijn kleine nagellak potje kwam in een super grote doos met allemaal plastic erin, mag wel wat milieu vriendelijker :) complimenten over de klantvriendelijkheid, jullie medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam.
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
5 sep 2023
Hi, Bedankt voor dat je, je ervaring met ons deelt! Wat vervelend om te horen dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses! Wij wensen je veel plezier met de producten!
23 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Beide artikelen bleken na betaling niet op voorraad…

Beide artikelen bleken niet op voorraad terwijl de webshop dat wel aangaf en ik gewoon kon bestellen. Dus geen levering de volgende dag zoals beloofd. Moest er zelf achteraan mailen, om daar dus achter te komen. Voelde mij misleid hierdoor. Volgende keer als ik iets nodig heb, zoek ik dus eerst of een andere webshop het ook heeft. Zal niet gelijk meer zonder nadenken hier bestellen. Wees gewoon eerlijk. Het gaat mij er niet om dat ik het niet de volgende dag in huis had maar dat beloftes niet worden nagekomen (voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis) en er ook niet gecommuniceerd wordt.
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
23 mei 2023
Hi, Wat vervelend.. Dit is helaas een fout in het systeem geweest.. Onze excuses. Wij controleren dit wel op bepaalde momenten, zodat we het in de gaten houden of een order te lang er in blijft staan. Nogmaals onze excuses. Liefs Beautycare.
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Stijltang besteld om cadeau te geven voor een verjaardag. Via dhl bericht dat het onderweg was, het zou een dag duren. Na 3 dagen bericht van John beerens site dat het niet bezorgd kon worden , vanwege of een beschadigde verpakking of een foutief adres ( dhl punt dus dat lijkt me sterk) en dat het ook niet opnieuw verstuurd kan worden. Waarom niet? Binnen 2 weken wordt het geld retour gestuurd. Krijg ook geen reactie meer. Slechte service!
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
5 sep 2023
Hi Kim, Bedankt voor het delen van je ervaring! Helaas is het pakketje wegens beschadiging bij ons retour gekomen, dan is het ons proces om de bestelling geheel terug te betalen. Dan is het aan de klant of het opnieuw bestelt wordt.
18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een servicepunt aangegeven om mijn pakket op te halen. Zonder reden brengt DHL mijn pakket naar een andere afhaallocatie die niet eens in de buurt ligt. Na bellen met JohnBeerens krijg ik te horen dat DHL dat wel eens doet. Ik snap niet waarom ophalen op een servicepunt wordt aangeboden als JohnBeerens er van op de hoogte is dat DHL de gemaakte afspraken niet nakomt
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
25 sep 2023
Hi Kiran, Bedankt voor je berichtje! Wat vervelend om te horen dat het pakketje niet op de afgesproken plek is afgeleverd. Helaas kunnen wij er op dat moment niks meer aan veranderen, dit is natuurlijk niet wat je wilt en mag verwachten. De klacht zetten wij dan ook ten alle tijden door om dit in de toekomst te voorkomen.
15 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb letterlijk 11 mails gekregen over bestelling van een paar flesjes shampoo. Dat kan echt minder, ik vind 2 ook goed. En wat ook minder kan is de verpakking. Onnodig veel karton en plastic, alsof er een servies werd verstuurd. Voor mij reden om jullie volgende keer te vermijden. Sorry.
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
15 jun 2023
HI, Bedankt voor je review! Het mail verkeer kan wellicht komen omdat je via een andere partij hebt gekocht en niet rechtstreeks bij johnbeerens.com. Excuses hiervoor. De verpakking is inderdaad meer, maar tegenwoordig worden er steeds meer pakketten besteld en willen wij graag dat de klanten de pakketten heel ontvangen. Het is namelijk nog schadelijker voor het milieu om nogmaals een zending toe te sturen.
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
schrikbarend duur, wat onnodig is. de collega is al duur met z'n kleurschuim middenblond met 15,45€. gratis verz. John B. is nog dik 3€ duurder met hetzelfde kleurschuim maar dan donkerblond, gratis verz. De eerste had geen donkerblond, dan maar zo.
Beoordeling melden
3 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Eigenlijk prima hoor

De delivery duurde langer. Ik had avondexpress en hij kwam volgende middag binnen. Dat ligt niet aan jullie. Ik weet niet goed hoe ik de borstel moet gebruiken. Uit de borstel steken hier en daar haartjes uit het geheel
Beoordeling melden
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde de dermalogica age serum. Deze kwam alleen half leeg binnen. Dat lijkt mij ook niet de bedoeling. Hij was nog wel helemaal ingepakt in plastic, dus hoe dit kan begrijp ik ook niet.
Beoordeling melden
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
1 shampoo verpakking was al geopend, (en wellicht gebruikt) verzegeling was eraf en dop was niet goed gesloten waardoor fles was gaan lekken tijdens verzending.
Beoordeling melden
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering maar door DHL een nat en kapot pakket geleverd Artikelen beschadigd (lekkage producten)maar door John Beerens niet fijn opgelost. Jammer!!
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
8 jan 2024
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals wij hopen, mochten we je nog verder kunnen helpen dan horen wij het graag!
18 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestellen en bezorgen prima. Maar één of meer lekkende flesjes in verpakking. Dat is niet zo netjes
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
19 jun 2023
HI, Bedankt voor je review! Wat vervelend.. Heb je al contact opgenomen via; Beautycare@johnbeerens , zij kunnen je verder helpen.
27 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Veel te grote verpakking voor hetgeen dat ik besteld heb, dat is het enige minpunt.
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
5 sep 2023
Hi Lieke, Bedankt voor het delen van je ervaring! Dit komt helaas soms voor omdat de kleinere verpakkingen op zijn.
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slecht verpakt te grote doos en producten lagen los in de doos te rammelen .
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
8 jan 2024
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals wij hopen, mochten we je nog verder kunnen helpen dan horen wij het graag!
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Omdat verschillende producten die hier bestelde niet meer te bestellen zijn
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
12 dec 2023
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals wij hopen, mochten we je nog verder kunnen helpen dan horen wij het graag!
13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling gaat over product. Niet wat ik ervan verwacht had.
Beoordeling melden
18 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb meer dan een week moeten wachten voor mijn product .
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
18 jul 2023
Hi, Bedankt voor dat je, je ervaring met ons deelt! Wat vervelend om te horen dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses! Wij wensen je veel plezier met de producten!
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Prijs ligt nog hoger dan bij de kapper..
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
5 sep 2023
Hi Fleur, Bedankt voor het delen van je ervaring! Jammer om te horen, de prijzen die op de site staan zijn kloppend en kunnen wij helaas niks aan veranderen.
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
geen reactie op mail (na 3 werkdagen)
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
12 dec 2023
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals wij hopen, mochten we je nog verder kunnen helpen dan horen wij het graag!
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden