curveswear.com- Logo - Beoordelingen

curveswear.com

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden544 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jun 2020
curveswear.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023
Wilde mijn lichaam er strakker uit laten zien met kleren aan en kan zeggen dat dit 100% werkt! Met een hemd of trui aan zie je niet dat je een compressie shirt aan hebt, maar het resultaat ziet de buitenwereld wél! Het geeft je een enorme boost om jezelf meer te laten zien en ook dat zorgt voor meer beweging. Ook voel je dat de achterkant je ondersteuning geeft, waardoor je houding bij het staan en lopen verbetert. Let goed op de maten die je neemt, het moet aansluiten bij jouw omvang. Bij het uitpakken twijfel je misschien of het past, maar als je de juiste maatkeuze hebt genomen krijg je het wel aan. Het zal de eerste paar keer met moeite gaan en het zal strak zitten, maar dat is nu eenmaal het resultaat van een compressie. Mocht je twijfelen of je wel voldoende kan bewegen en ademen dan zou ik twee maten nemen en kijken wat het beste resultaat geeft. Tot slot kan ik het niet genoeg aanraden omdat het resultaat echt goed te zien is en het een fijner gevoel geeft over mezelf. Kortom, ben een happy customer.

Website geeft bij het artikel aan verzending binnen 2 werkdagen, maar pas na betaling van de bestelling vermelding dat wegens verhuizing 11-14 maart verzending vertraagd. Misleiding. Het is nu 15 maart, 5 werkdagen later, nog niets verzonden.

Beoordelingen voor curveswear.com

Verzendtermijn misleidend

17 mrt 2024
We vinden het ontzettend jammer dat je zo reageert. Wij hadden je bestelling ook liever 14 maart verstuurd (normaal gesproken is dat dezelfde dag of de dag erna), maar door bijzondere omstandigheden is dat niet gelukt (de verhuizing). Volgens onze gegevens is je bestelling op 15 maart verstuurd en heb je hem 16 maart in ontvangst genomen. We hopen dat je shapewear wel bevalt. Stralende groet, CurvesWear
Ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop. Het is van zeer goede kwaliteit. De bezorgdienst verdient ook een compliment. Verder is alles naar wens.
Als jij blij bent, dan zijn wij dat ook ;-) Stralende groet, CurvesWear

goed

als je wat vraagt dan krijg je snel antwoord het blijft lastig met curveswear op afstand wat goed zit snelle levering
Antwoord van curveswear.com
Tja, in de winkel is het net wat makkelijker om direct advies te geven, maar we proberen per mail zo goed mogelijk te snappen wat jouw wensen zijn. Dank voor je fijne beoordeling in ieder geval Stralende groet, CurvesWear
snelle service en prachtig goed qualitiet broek! top!
Antwoord van curveswear.com
Top! Je hebt ook een geweldige shapende broek uitgekozen. Veel plezier er van. Stralende groet, CurvesWear
BD
Bart D.
Denderhoutem
Snelle levering en goede communicatie!
Dank je wel, we doen het graag ;-) Stralende groet, CurvesWear
Snelle verzending. Goede aankoop.
Antwoord van curveswear.com
Top, fijn dat je je shapewear zo snel kunt gebruiken Stralende groet, CurvesWear
dank je wel voor je shapewear beoordeling. Stralende groet, CurvesWear
3 feb 2024
Telefonisch niet bereikbaar. Twee keer achter elkaar verkeerde kleur artikel ontvangen. Wel een snelle verzending.
Antwoord van curveswear.com
Wat jammer dat je deze ervaring hebt. In het weekend zijn wij inderdaad niet telefonisch bereikbaar, maar op werkdagen doen we er alles aan om je te helpen. Stralende groet, CurvesWear
27 jan 2024

fantastische bodyshaper

snelle levering, mooi verpakt, de maten kloppen ook waar jij naar kunt richten. heb dit gekocht als gedachte zal gelijk al de rest toch niet helpen. was dit toch anders. gekocht voor in een carnavalskostuum te passen waar de rits net niet van toeging nu gaat deze met gemak dicht door mijn curves waer. in de binnenkorte toekomst nog 1 bestellen dezelfde maar maatje kleiner. wegens gewichtverlies
Antwoord van curveswear.com
Wow, dank je wel voor deze mooie en uitgebreide beoordeling. Veel carnavalsplezier ;-) Alaaf van CurvesWear
Mooie corrigerende slip wel een maatje groter nemen, maar zit heel mooi aan en vlug geleverd.
Antwoord van curveswear.com
Dat klopt, hij valt wat kleiner. Dat schrijven we ook altijd in de omschrijving. Maar wat een beauty he. Veel plezier er van Stralende groet, CurvesWear
Service en levering altijd super. Fijne en mooie lingerie.
Antwoord van curveswear.com
Dank je wel voor je mooie review, daar worden we vrolijk van! Stralende groet, CurvesWear
RK
Ria K.
IJsselmuiden
Voldoet volledig aan de omschrijving.
Geweldig! Dank je wel voor je review. Stralende groet, CurvesWear
Snelle verzending, goed product
Antwoord van curveswear.com
Top, fijn dat je er zo snel van kunt genieten. Stralende groet, CurvesWear
Ik ben enorm tevreden.
wow! dan zijn wij dat ook ;-) Stralende groet, CurvesWear
21 jan 2024
29 aug 2023

Voldoet volledig aan verwachting

1 sep 2023
whoop whoop, happy customer ;-) Dat is nog eens een mooie beoordeling. Wat ontzettend fijn voor je dat het je weer zo'n zelfvertrouwen geeft. Thanx Stralende groet, Happy CurvesWear