vc-lifestyle.com

12 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden39 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 okt 2020
vc-lifestyle.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Voldoet aan beschrijving en verwachting. Levering duurde wel lang. Besteld eind juni en ontvangen begin augustus. Communucatie daaromtrent verliep stroef, aangezien ik zelf 2x diende te bellen om verhaal te krijgen. Ookal lag de oorzaak van de vertraging bij de tussenleverancier. De verkoper had mij wel zelf kunnen laten weten dat de verzending vertraging opgelopen had en ze mij op de hoogte zouden houden zodra ze zelf meer nieuws hadden. Ik heb dat aan de telefoon meegedeeld en werd wel meteen ter harte genomen als constructieve kritiek. Ik ben dus wel tevreden!
ED
Els D.
Izegem

11 apr 2023
Er wordt snel gereageerd op email, levertijd van 2 weken wat lang als er staat op voorraad. Product kan ik nog niet beoordelen dus.

Beoordelingen voor vc-lifestyle.com

ED
Els D.
Izegem

Voldoet aan verwachting, wel beter communiceren

15 sep 2023
Bedankt voor uw feedback Els! Nemen wij mee voor de toekomst. Fijn dat het naar tevredenheid is!
13 okt 2023
redelijke prijs voor tunnel kas vergeleken bij andere op internet met dezelfde aanbieding. uitstekend frame van gegalveniseerde buisframe
16 okt 2023
Fijn om te lezen! Veel plezier met de bestelling!
16 mei 2023

Bestelling

De bestelling niet op tijd ontvangen, maar daarvoor hadden jullie een mooie en snelle oplossing voor. Bedankt voor de goede service!
15 sep 2023
Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost. Bedankt voor de review!
15 sep 2023
Bedankt voor uw feedback!
1 jun 2023
Zeer! Tevreden met m'n aankoop en service
15 sep 2023
Fijn dat u tevreden bent! Bedankt voor de review!
9 apr 2023

Top

Hondje super blij vrouwtje ook super blij
15 sep 2023
Wat een leuke foto! Leuk om te lezen! Veel plezier met de bestelling!
10 apr 2023
Super snelle service
15 sep 2023
Bedankt voor de review Marieke!
13 apr 2023
Super service
15 sep 2023
Leuk om te lezen! Bedankt voor uw review!
10 jun 2023
15 sep 2023
Bedankt voor de beoordeling!
3 jun 2023
15 sep 2023
Bedankt voor de 5-sterren!
1 apr 2023
15 sep 2023
Bedankt voor de 5-sterren!
Heb mijn pakje na 7 dagen nog niet ontvangen
15 sep 2023
Wat jammer dat het zo lang is geduurd. Conform onze gegevens is het ondertussen opgelost. Mocht dit niet zo zijn, neem dan gerust per e-mail contact met ons op. Excuus dat het zo is gelopen!