Zeeman
Beoordelingen:

5.068 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.910 beoordelingen in totaal  

4,35
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

de meest kritische beoordeling

9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zeeman

 Sorteren  
Relevantie
(134)
(326)
Resetten
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bezorgservice van Zeeman is matig. Bezorgdatum en tijd vermeld, maar deze kloppen niet terwijl je er wel thuis voor blijft. Na contact met Zeeman word er actie ondernomen en dagen later afgeleverd door een bezorger die pakketje neer smijt voor de deur op de openbare straat ! Producten zijn niet fysiek in de winkel te vinden dus was genoodzaakt online te bestellen. Maar op deze manier besteelt Zeeman de mensen zonder producten te ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
8 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wanneer je niet tevreden bent, kun je altijd contact op te nemen met service@zeeman.com Excuses hiervoor. Groeten je Shop Team
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte bezorgservice!!

Ik stuur een mail dat Budbee al 3 avonden niet is komen opdagen om het pakket te bezorgen. Ze verzinnen dat de klant niet thuis is en zeggen "bezorgpoging mislukt", terwijl ze niet eens in de buurt zijn geweest. En dan stuur je een mail erover en die wordt niet gelezen want dan krijg je een mail retour dat we niet thuis waren en dat ze vanavond nog een poging doen om te bezorgen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
18 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

bezorging slecht

1. kon vragenlijst; voor. bezorgen op mail niet verzenden. (Div. pogingen, irritant) 2.Verkeerde bezorging; Mijn adres Amsteldijk 35 is een joekel van een gebouw hoek ceintuurbaan , amsteldijk. Bezorger presteerd het om het paket elders te bezorgen, kreeg het pas 2 dagen later
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
18 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ontevreden pakket kon niet goed uit de kluisjes van postnl en thuisbezorgen koste me meer geld. Wat zonde is. Lijk me beter dat hier eens vraag word gedaan bij post nl. Daarnaast moet ik iets retour doen in de winkel want ik liever via online versie retour wil doen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
8 apr 2024
Beste klant, als je niet tevreden bent, kun je altijd contact opnemen met service@zeeman.com, groeten je Shopteam
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel veel producten niet gevonden , Veel producten die wel vond waren niet in mijn maat leverbaar , Blijkbaar heb ik 20 cent te veel betaald Hoewel je boven de 50 euro moet bestellen voor gratis verzenden , wordt wel met 2 pakketen verstuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
18 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Prijskaartje

Bij ontvangst hing er een kaartje aan de kleding "2 voor €10", terwijl ik er per stuk €6,99 voor heb betaald. Ik had de kleding direct nodig voor mijn baby, dus kon niet eerst naar de winkel om dit probleem te melden.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
9 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review.Op dat moment was de actie al afgelopen. Je hebt dus de juiste prijs betaald, alleen zaten de labels er per abuis nog aan. Excuses voor deze onduidelijkheid. Groeten, je Shopteam
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet geleverd artikel

Bestelling gedaan op donderdag, hoor woensdag in de week erna dat het geannuleerd is, wegens gebrek aan voorraad. Zelfs op vrijdag en zaterdag kon het artikel nog besteld worden, heel vreemd!!
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
8 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Levering is niet goed heb mijn pakket niet ontvangen. Ik kreeg geen melding dat er een artikel niet meer was. Dat zag ik aan de correctie van het factuur.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
4 dagen geleden
Beste klant, wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Helft van de bestelling was opeens niet op voorraad en het was een setje... Geef dan in ieder geval de mogelijkheid om de hele bestelling te cancellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
4 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kan beter.

De bezorging is erg traag en zelfs voor afhalen in de winkel moet betaald worden. Dus gewoon voor verbetering vatbaar. Dit is niet klantvriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
15 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Wij kunnen nog geen "online bestellen - afhalen in de winkel" bieden. Onze systemen zijn hiervoor niet geschikt. Wij werken er wel aan om dit voor elkaar te krijgen, maar dit is veel ingewikkelder dan het op het eerste gezicht lijkt. Het gaat best nog even duren, voordat wij dit hebben kunnen regelen. Gezien onze lage prijzen en marges zal dit ook niet gratis zijn. Groeten, je Shopteam
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De voorraad op de site klopt niet! Dus je besteld en later krijg ik oeps het is er helaas niet! Dit is al een 4de!! keer. Dat kan gewoon niet!
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
8 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
YJ
Yvonne J.
Heemskerk
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog niet aangekomen jullie vervoerder komt gewoon niet wanneer ze zeggen dat ze komen, nu wachten en hopen dat het nog komt
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
8 apr 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lange plak strips niet van T-shirts af te krijgen! Wat een ergernis! Retour naar winkel en anders de vuilbak in.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
10 apr 2024
Beste klant, bedankt voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Ben je niet tevreden over je aankoop, dan kun je er altijd mee terug naar de winkel. Dit geldt ook voor online aangeschafte artikelen. De winkelmedewerkers van Zeeman lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen terwijl ze zeggen dat het bezorgd is. Na 2 mails nog steeds geen reactie
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
15 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover intussen via service@zeeman.com met je in contact. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verschrikkelijk ingepakt. Alles zat in een zak gepropt! Dikke onvoldoende en nooit weer!
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
15 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een dag voor de levering kreeg ik bericht dat het product niet meer beschikbaar was…
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
11 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging van Budbee drama. Zeeman kan hier niks aan done
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
2 dagen geleden
Beste klant, wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds niets ontvangen en wacht al een week
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
11 dagen geleden
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling liet 5 dagen op zich wachten
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
18 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Niks ontvangen slechte bezorgdienst
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
4 dagen geleden
Beste klant, wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam