Zeeman

5.061 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.026 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

Bezorgen heeft bijna een week geduurd. Weinig opties in de winkel om iets te bestellen of de mogelijkheid om een pakketje op te halen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
AV
Angelique V.
Gemeente Woensdrecht
3 feb 2024

Bestelling na een week nog niet binnen

Vooralsnog ben ik ontevreden. Ik heb een week geleden iets online besteld en het is nog steeds niet binnen.

Bestelling van 26-1

Ik heb 26-01 wat besteld, en nog steeds niets ontvangen. Hier baal ik wel van.
De kleur van de wol kwam nog niet een klein beetje in de buurt van de foto
Ik heb paketje niet ontvangen. Ik adviesier om bezorgen te veranderen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
Zeer slechte incompente onbetrouwbare bedbee koerier was een pos!
Pakjet nog niet ontvangen en geen bericht waar het zich bevindt.
14 jan 2024
Ik heb mijn bestelling tot op heden niet ontvangen
Antwoord van Zeeman
De kleding was gewoon in de doos geknikkerd
Verkeerde producten geleverd gekregen.
20 jan 2024
Bestelling nog steeds niet ontvangen.
14 jan 2024
Bestelling is drie keer uitgesteld
NN
Versturen kan echt veel beter
Antwoord van Zeeman
Alles valt veel kleiner uit
Antwoord van Zeeman
Beste klant, wat jammer, dat je niet tevreden bent over je aankopen. Je kan de artikelen, waar je niet tevreden over bent, kosteloos in de winkel bij jou in de buurt ruilen of retourneren. Groeten, je Shopteam
stoppen met budbee
Antwoord van Zeeman

Zeeman een prima winkel met slechte bezorgservice

Zeeman op zich is een prima winkel met leuke, betaalbare spulletjes. Maar de bezorgservice waar ze mee werken is voor mij een punt om er niet meer te bestellen. De bezorgservice die word aangeboden is budbee. De eerste bezorgdag, vrijdag, werd er niet geleverd. Hebben wel geprobeerd mij te bellen maar helaas het telefoontje gemist. De 2de bezorgdag, maandag, zou er tussen 16.00 en 22.00 bezorgd worden ( best laat als om 3.30 je wekker gaat); werd om 22.01 geinformeerd dat het helaas niet bezorgd zou worden... toen er voor gekozen om het tijdvak in te korten om tussen 16.00 en 19.00 te laten zorgen zodat ik niet weer voor jan met de korte achternaam op zou moeten blijven moet ik €2.90 extra betalen om dit aan te kunnen passen! Doe dan maar gewoon postnl of iets dergelijks zodat het naar het afhaalpunt wordt gebracht....
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt en excuses hiervoor. Je kunt ook met PostNL laten bezorgen. Groeten, je Shopteam

Prima ervaring maar wat mij betreft onnodig

Ik had een kleine bestelling die ik gewoon in de winkel had kunnen kopen als mijn maat een keer op voorraad zou zijn. Het gaat om basic shirts met lange mouw. In de Zeeman bij mij kan ik deze al maanden alleen kopen in maat 46-50. Hele stapels liggen er in die maten. En die stapels worden ook niet kleiner dus blijkbaar is er geen grote vraag naar. Maat 36-38-40 is er bijna nooit en zowel dan liggen er twee ofzo. Misschien kan er wat meer aandacht komen voor voorraadbeheer in de winkels? Het online bestellen is verder prima gegaan maar ik vind het niet duurzaam dat er iemand moet gaan rijden voor vier shirts. Zorg gewoon dat er een normale verhouding aan maten in de winkel ligt. Ik snap dat er maten uitverkocht kunnen raken voor er nieuwe voorraad komt maar dit is al maanden zo.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
Mijn maat is er sporadisch tot zelden voor een product. Ik krijg niet het idee dat er een goed algoritme achter jullie maatsysteem zit. Als ik vraag wanneer er weer voorraad is in de winkel zegt men daar ‘van de week weer’ of ‘komt automatisch’ terwijl ik op de site kan zien dat er dáár iig géén voorraad ligt. Mijn maat is XXL/XXXL en van het product liggen er dan bérgen S-jes dus mijn vermoeden over het ontoereikende algoritme zou serieus nemen. Het personeel is vriendelijk genoeg maar heeft blijkbaar geen enkele invloed op de aanvoer. Het is mij deze afgelopen week voor het eerst gelukt om een zestal T-shirts (2050063209603) van mijn voorkeur te pakken te krijgen via de webstek, waarvoor mijn verbouwereerde dank!
22 sep 2023

Damesblazer en damesbroek zwart

Ik had een damesblazer en damesbroek in 2 maten besteld, maten 46 en 48 . Mt 48 was een beetje aan de ruime kant voor mij . Het jasje zou nog kunnen.De stof bevat een beetje stretch.Dat komt goed uit . De stof is verder prima.Toch was ik niet helemaal tevreden. Ik vind de blazer bij mij niet zo mooi staan .En de broek bevat geen rits en knopen en ook geen lusjes om eventueel een riem te dragen .Je trekt de broek dus zo aan .Ook dat gaat prima Maar toch als geheel stuur ik het terug En helaas was het in een kleine plastic zak verstuurd.Het geheel was erg kreukelig. Ik zelf krijg dat wel weer voor elkaar. Maar het had iets beter gekund
25 sep 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt. Excuses voor de verpakking. Groeten, je Shopteam
6 jul 2023

Terugbrengen

De zwangerschapskleding die ik heb besteld is fijn. Twee broeken vond ik helaas te laag aan de achterkant maar dat is smaak. Toen ik dat terug ging brengen (dit kan alleen in de winkel) en ook weer spulletjes mee nam werd het onduidelijk. Ik moest een bedrag betalen, terwijl er op het bonnetje stond dat ik geld terug kreeg als verrekening. Hele team erbij want ze kassaire vond het ook bijzonder. Blijkt dat je online aankopen niet kan verrekenen met nieuwe aankopen. Nu hoop ik dus dat ik mijn geld terug gestort krijg. Want dat duurt een aantal dagen.
6 jul 2023