Tantetee.com

12 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2024
Tantetee.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Tantetee.com

Thee met een verhaal

Thee met een diepere laag. Thee met een verhaal. Hartelijke ontvangst bij Tante TEE. En….de thee is erg lekker. Gekozen voor Tante TEEproeverij. Aanrader.
Antwoord van Tantetee.com
Lieve Anke, dankjewel wat lief! Geniet met volle teugen van de verhalen en het proeven - 🌷Liefs Tante TEE
Wat een lieve vrouw is tante Tee. Even binnengelopen om wat theetjes te halen en je wordt meteen aan de thee gezet met daarbij de verhalen over joe de thee tot stand is gekomen. En de thee is heerlijk. 🤤 Ik zal snel weer een keer terugkomen!
Antwoord van Tantetee.com
Lieve Imke, je bent altijd welkom🫖✨ TEEtijd is altijd tijd voor een goed gesprek met jezelf of met een ander Proost op het leven - 🌷Liefs Tante TEE
24 mrt 2024

Top!

Lekkere thee, mooie verpakkingen en Tante Tee zelf is top! Super service, persoonlijk en snel.
HuppeTEE! Dankjwel lieve Jolanda. Geniet met volle teugen - 🌷Liefs Tante TEE

Heerlijk!

Super lekkere thee, en wat heel belangrijk is een heel persoonlijke, gastvrije service!
Antwoord van Tantetee.com
Lieve Jolanda, helemaal waar het allemaal om draait. Thee met een verhaal met smaak die je raakt 🫖✨Proost op het leven - 🌷Liefs Tante TEE
Tante tee is uniek en neemt de tijd als je de thee komt ophalen in tante tee thee chop helemaal in stijl Ze luistert naar je verhalen en heeft daar de juiste lekkere thee voor. Ga zo door
Antwoord van Tantetee.com
Wat fijn! TEEtijd is altijd tijd voor een goed gesprek met jezelf of een ander. Geniet met volle teugen - 🌷Liefs Tante TEE
13 jan 2024
Tante Tee heeft naast een goede smaak aandacht voor wat belangrijk is in het leven. Heerlijke thee om echt even bij stil te staan of beter, te zitten. Ik hoop dat Tante Tee nog een thee ontwikkelt die helpt bij overprikkeling, en verder een typische ochtendthee en een voor de nacht.
18 jan 2024
Lieve Marielle, geweldig dat je de verhalen en de thee zo beleefd, helemaal de bedoeling. Pak-je Rust is al een mooie voor de avond en met de rest van jouw wensen ga ik aan de slag. Proost op het leven - 🌷Liefs Tante TEE
Super lekkere thee en Tante Tee is geweldig! Heeft alle tijd voor je zodat je de juiste smaak kiest.
18 jan 2024
Lieve Jolanda, dankjewel. Wat lief! Gauw weer TEEtijd plannen en fijn dat je zo geniet - 🌷Liefs Tante TEE
MD
Melise D.
Amsterdam

Tante TEE is Top!

Als je iets bestelt bij Tante TEE dan krijg je er altijd een bijzondere boodschap bij.
18 jan 2024
Lieve Melise, bedankt, met liefde geschreven en fijn dat het zo warm ontvangen wordt. Binnenkort TEEtijd met Pittige Tante? - 🌷Liefs Tante TEE

Persoonlijk verhaal voor iedere gast

Heerlijke thee! Mijn persoonlijke favoriet is Sprankeling. Heerlijk tijdens de winterse periode van het jaar. En het leukste aan Tante TEE vind ik dat als er visite langs komt ik het liefst een persoonlijke thee voor ze uit kies van de collectie met het juiste verhaal.
Antwoord van Tantetee.com
"TEEtijd is altijd tijd voor een goed gesprek met jezelf of met een ander." Wat mooi dat jij een thee uitkiest voor jouw gasten. Dat zal vast mooie gesprekken opleveren. Ik stuur de Sprankeling navulling vandaag nog naar je toe.Proost op het leven - 🌷Liefs Tante TEE
Een zeer vriendelijk bedrijf,waar je er als klant echt toe doet Een mooi persoonlijk kaartje erbij maakt het helemaal af! En niet geheel onbelangrijk….de thee is heerlijk !
Antwoord van Tantetee.com
Wat fijn! Het is helemaal de bedoeling dat je het zo beleefd. Dankjewel wel voor jouw mooie aanbeveling. Proost op het leven - 🌷Liefs Tante TEE

Afhalen is een aanrader!

Hele lekkere thee, afhalen is een belevenis!
Antwoord van Tantetee.com
Wat fijn dat je zo geniet! Kom gauw weer langs voor TEEtijd! Echt iets om naar uit te kijken. Ik zet de JasMijnes en Grote Schoonmaak voor jullie klaar - 🌷Liefs Tante TEE
Snelle levering en heerlijke thee.
Antwoord van Tantetee.com
Fijn dat je de thee zo gauw in huis hebt zodat je direct heerlijk kan genieten van jouw TEEtijd - 🌷Liefs Tante TEE