bodylab.nl

738 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.761 beoordelingen in totaal

23 jan 2024
Goeie producten en snelle levering. Het enige is wel, ik heb nu 2x een mail gestuurd naar de klanten service met een vraag over m’n bestelling alleen hier nooit reactie op gekregen.

30 jan 2024
Veel te veel mails. Soms duurt een bestelling 14 dagen eer ze geleverd w. Soms 1 week. Soms binnen de paar dagen. De korting voor vrienden werkt niet.

Beoordelingen voor bodylab.nl

26 mei 2024

Malto Dextrin box en shakebeker lek. Volledige bedrag teruggestort.

De Malto Dextrin van 5 kg was door een slecht sluitend deksel uit de box geraakt en 'lekte' zelfs uit de verpakkingsdoos. De dop van de Bodylab shakebeker is er heel moeilijk recht op te draaien waardoor waar door de spatten regelmatig tot op het plafond zitten. Na reclamatie is het volledige bedrag netjes teruggestort!!!
31 mei 2024
De eiwitten zijn wel heel goed van smaak met water zijn ze heel dun toen dacht ik wel effe o dit vind ik niet zo fijn nu beetje melk gedaan wat ik liever niet doe maar dan zijn ze wel helemaal top ga ze nig even met Amandelmelk en havermelk proberen

1e keer

Alles gingen we voor de 1e keer aanschaffen. Ik vond de verzending traag, maar misschien kan dat naar België worden verbeterd. Ik hou echt van de selectie van producten. Ik hoop dat mijn selecties ROCKEN.
Er is een mooi aanbod in goede producten. Juli 24 vertrek ik voor 4500km in Noorwegen. Dan is het belangrijk zo weinig mogelijk gewicht mee te hebben met goede producten. Dank je.
21 mei 2024
Snelle levering en goede klantenservice. Ik had de verkeerde smaak ontvangen en dit probleem was snel opgelost. Bedankt hiervoor!
4 jun 2024
Goede producten, goed prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke omschrijvingen van de producten. Bezorging prima.
27 mei 2024
Zeer tevreden over dit bedrijf. Altijd snel, de kwaliteit van de producten is top.
4 jun 2024
snelle levering tegen de achtergrond dat de bestelling uit Duitsland komt
JR
Snelle levering. En de product dat ik wilde op voorraad.
21 mei 2024
Makkelijk bestellen en goed en snel geleverd
24 mei 2024
Levering wat traag maar netjes geleverd
EF
Eva F.
ekeren
20 mei 2024
Zeer goede producten. Heel lekker
De kwaliteit van de producten.
Prima prijs, snelle levering!
18 mei 2024
Betrouwbaar en snel geleverd!
Alles zoals altijd perfect
3 jun 2024