bodylab.nl

667 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.465 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul. 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mrt. 2023
Vorige week besteld en betaald. Na een week nog niets gehoord. Vraag gesteld via Facebook en nog geen reactie. Voorlopig wel geld kwijt, geen spullen. Hoop dat het snel opgelost wordt. Wellicht goed om voortaan te wachten totdat een order is afgehandeld voordat om feedback wordt gevraagd?

Beoordelingen voor bodylab.nl

2 feb. 2024
Wat absoluut beter kan is de bezorging. Wij waren gewoon thuis en de zending was gewoon op de stoep gezet aan de openbare straat. kan echt niet. Een voorbijganger belde aan om dit te melden en dat is de enige reden dat ik iets heb ontvangen.
8 feb. 2024
Netjes optijd geleverd bestel al heel wat jaartjes al mijn supplementen hier en nog geen klachten gehad is er fout en je mailt of belt word het netjes opgelost
DI
Dennis I.
huise (zingem)
4 feb. 2024
Goede en lekkere producten maar het is spijtig dat het leveren lang duurt want als je bij bodyfitt iets besteld voor 22u wordt het de volgende dag al geleverd
DB
7 feb. 2024

De producten qua smaak heel prettig en aangenaam

De producten qua smaak heel prettig! En het werkt! Alleen de verzending vind ik vrij lang duren en dat vind ik wel echt een aandachtspunt.
Bodylab is een goede site. Is alleen jammer dat er alleen op hun eigen merk veel korting wordt gegeven en niet op de andere merken.
1 feb. 2024
Cookies & cream .. Its my favourite flavour.. and it has been improved a lot since i bought it the first time
MW
Michael W.
Rotterdam
8 feb. 2024
Top kwaliteit voor een scherpe prijs! Duurt wel even tot je je bestelling ontvangt, komt uit Duitsland.

Producten zijn goed, levering zou sneller mogen

Producten zijn goed. Goede actie prijzen. De levering zou wat sneller mogen. Duurt enkele dagen.
JP
Jolien P.
Zoutleeuw
6 feb. 2024

Uitstekend assortiment en prijzen, jammer van langere levertijden

Assortiment en prijzen zijn echt uitstekend. Alleen de levertijd is aan de lange kant.
IG
ilse G.
Sint-andries Brugge

netjes

alles was netjes ingepakt enn de levering heeft niet zolang geduurd
30 jan. 2024

Snelle en duidelijke levering. Product voldoet ook aan verwachting

Aanrader

Uitgebreide producten lijn, prijs goed, snelle levering
HV
Hanna v.
Vlaardingen
9 feb. 2024
de bestelling is correct uitgevoerd, !!!!
Snelle en nette levering. Goede producten
RL
Ron L.
Breda
Altijd snelle levering en top producten
6 feb. 2024
Zoals gewoonlijk is alles goed verlopen.
ER
31 jan. 2024
Lekkere smaak. Ook een fijne structuur
Groot assortiment, snelle levering
8 feb. 2024
Goed product en snelle service.
Betrouwbare nette levering.