Lucardi Juwelier Winschoten

92 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden167 beoordelingen in totaal

Het is echt een hele nette overzichtelijke winkel. persoonlijk voelde ik mij vandaag niet gezien door het personeel, kwam amper hallo vanaf etc, verder bij het afrekenen werd niet gevraagd om mijn kaart van Lucardi (heb dit zelf benoemd naar haar toe), aangegeven dat het om een cadeautje ging en helaas zat bij thuiskomt het prijsje er nog op. Normaal gesproken een veel warmer welkom en vriendelijker personeel. Maar door 1 mindere ervaring geef ik ze nog steeds 4 sterren!

De verkoopster was onkundig, ongeïnteresseerd en onaangenaam. Het sieraad is wel erg mooi

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Winschoten

31 aug 2023
Leuk en vriendelijk personeel. Fijn en ruime assortiment. Gewoon een heerlijk winkel om binnen te stappen.

Mooie producten voor een prima prijs

Het personeel is vriendelijk en je word altijd goed geholpen. Er is genoeg keuze voor een mooie prijs.
20 mei 2023
Ondanks de drukte nemen ze toch de tijd voor je. Meer dan 1 persoon in de winkel om klanten te helpen.
5 jul 2023
Perfect sieraad gevonden met een top prijs kwaliteit! Had wat meer mogen opvallen in de etalage ;)
19 jul 2023
Mooie sieraden voor een goede prijs. Geholpen door een vriendelijke medewerkster. Erg tevreden!
23 dec 2023
Fijne en geduldige hulp om een sieraad te kiezen voor bij een trouwjurk en dat op 22 december
Ik zocht een achterkantje van een oorbel. Voor €0,45 een doosje meegekregen na een zoektocht.
9 jul 2023

oorbellen

Blij met me oorbellen Goede Service ik hoefde niet lang tewachten voordat ik geholpen werd
Vriendelijke ontvangst op locatie Wimschoten.Zeer behulpzaam en namen alle tijd voor mij.
22 jun 2023
Helemaal goed, niets op aan te merken. Goed te woord gestaan, behulpzaam 👍 Ga zo door!
8 nov 2023

Prima service

Klantvriendelijk, duidelijk over de korting. Geen bijzonderheden. Ik ben goed geholpen.
Wij werden vriendelijk ontvangen en goed geholpen service 10+. Kom hier zeker terug.
24 jun 2023
Goede service en veel aanbod voor alle leeftijden en voor vrouwen en mannen.
Heel erg goed geholpen. Alle tijd voor je. Goede uitleg. Uitstekend
6 jun 2023
Nemen alle tijd om je rustig te helpen, ookal is het bijna sluitingstijd.
9 nov 2023

Wij werden goed geholpen door een erg…

Wij werden goed geholpen door een erg behulpzame jonge dame het was top
Goeie hulp bij het uitzoeken voor een vrouw met brede polsen.
25 mei 2023
Hele goede verkoopster. Vriendelijk en geduldig. Zo door gaan.
23 jun 2023
We werden heel vriendelijk geholpen prettige winkel ervaring!
19 mei 2023

Snelle service, vriendelijk personeel!

Snelle service (naam graveren), vriendelijkheid personeel!