Lucardi Juwelier Winschoten

92 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden167 beoordelingen in totaal

Het is echt een hele nette overzichtelijke winkel. persoonlijk voelde ik mij vandaag niet gezien door het personeel, kwam amper hallo vanaf etc, verder bij het afrekenen werd niet gevraagd om mijn kaart van Lucardi (heb dit zelf benoemd naar haar toe), aangegeven dat het om een cadeautje ging en helaas zat bij thuiskomt het prijsje er nog op. Normaal gesproken een veel warmer welkom en vriendelijker personeel. Maar door 1 mindere ervaring geef ik ze nog steeds 4 sterren!

De verkoopster was onkundig, ongeïnteresseerd en onaangenaam. Het sieraad is wel erg mooi

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Winschoten

2 nov 2023
We zijn super geholpen, kwamen er voor kinderbestek te laten graveren eb hadden zelf 2 zilveren schoentjes mee voor haarlok en tandjes die ook gegraveerd moesten worden, daar waren ze zo enthousiast over dat ze die ook in het assortiment willen. Hadden onze 1e kleindochter bij ons. Mocht daar rond rennen en kreeg een lolly Ze waren erb vriendelijk en behulpzaam..top!
En heel aardige medewerkster die me fantastisch goed hielp met het zoeken naar cadeautjes. Ben dus ook prima geslaagd. Ze legde ook uit hoe het lidmaatschap bij jullie werkt met alle voordelen die daarbij horen! Van mij mag ze vooral zo doorgaan...... Heb 2 paar mooie oorbellen gescoord!
19 jul 2023

Dikke 10 voor de service

ze helpen je ontzettend lief in de winkel als je een sieraad nodig bent Ik was dinsdag middag in de lucardi voor mijn schoonzus en ze hielpen me direct bij binnenkomst wat ze voor me konden doen. Heel sociaal en ben zeer tevreden!
29 jun 2023
In het bijzonder vond ik het super hoe goed de verkoopster mij hielp en verschillende dingen liet passen tot een definitieve keuze. Ook daarin heeft ze mij goed begeleid. De verkoopster was erg vriendelijk en dacht in oplossingen
Artikel kwam niet op de afgesproken dag binnen in de winkel., (was enig haast van mijn kant bij ivm vertrek naar het buitenland)., medewerker heeft gelijk actie ondernomen en de volgende dag kon ik het artikel al afhalen!
11 aug 2023
Altijd vriendelijk personeel die je altijd goed te woord staan en je goed helpen. Koop gaag sieraden bij Lucardi want ze hebben leuke prijzen ze zijn kwalitatief goed en niet duur. Blij met mijn vriendinnen armband
9 jun 2023

Probleem dankzij Lucardi opgelost 👍

Had een hangertje met een kleine opening , waar geen van mijn kettinkjes van mij erdoor kon . Dit probleem werd met heel veel geduld door een aardige medewerker opgelost. Ben er heel tevreden en blij mee !
5 aug 2023
Ik werk er zelf. Als ik kom als klant word ik goed geholpen, altijd vriendelijk, oplossingen zoeken, klanten tevreden de deur uit laten gaan. Het is altijd gezellig daar. Een dikke aanrader
17 jun 2023
Fijne medewerker die leuk met dochter van 10 (die helemaal wild was van een setje oorbellen met bijpassende ketting) mee deed. Niet te opdringerig en meewerkend. Gewoon een prettige zaak
De verkoopster Danielle heeft er alles aan gedaan om onze keuze te leveren naar onze wensen. We werden ook direct gebeld toen het product geleverd was in Winschoten.
21 okt 2023

Korting

Was vergeten om mijn kortingspasje te geven, toen alles was afgerekend dacht ik eraan. Geen geïrriteerd personeel klantvriendelijk en nog geld terug gekregen..
12 nov 2023

Je word goed en vriendelijk…geholpen.Zijn ze daar altijd wel.En nemen alle tijd voor je.

Je word goed en vriendelijk geholpen.Had het artikelnummer al opgeschreven.Zei de verkoopster dat zouden er meer moeten doen.Is makkelijkerder voor ons.
18 okt 2023
Efficiënter helpen. Als iemand nog wil kiezen in iets kan je mogelijk een andere klant helpen die gewoon wil afrekenen. Kan de andere kant rustig kiezen
26 okt 2023

fff mezelf verwennen...dan naar lucardi....

het is een geniet moment om wat uit te zoeken, leuk advies , tijd voor je nemen..als dan de prijzen ook nog leuk zijn, ga ik blij de winkel uit....
23 mei 2023
Ik heb een armbandje gekocht 2 weken geleden. Helaas was er een steentje uit. De medewerker heeft een nieuwe besteld die ik vandaag heb opgehaald.
JH
Jenny H.
Groningen
10 nov 2023
Zeer vriendelijke en vakbekwame mensen. We kwamen oorbellen laten schieten en ze nemen echt de tijd voor je. Hier komen we absoluut terug
Vandaag ketting gekocht voor m’n vriend alleen was best moeilijk om te kiezen hadden een vriendelijke medewerker die goed heeft geholpen
23 dec 2023

Superleuke dames erg behulpzaam

Superleuke dames die op een fijne manier meegeholpen hebben om een paar leuke oorbellen voor mijn kleindochter te zoeken.
2 nov 2023
Super relaxte verkoopmedewerker met gevoel voor wat de klant wil. Passend sieraad en een partner die blinkend blij is.