Lucardi Juwelier Arnhem

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden110 beoordelingen in totaal

Mijn dochter en ik waren op zoek naar een cadeau voor mijn andere dochter zusje voor haar 18e verjaardag . Wij zijn erg leuk geholpen door een vrouwelijke dame Ook kregen wij goed advies over sieraden Voor het behoud ervan We zijn een tevreden gevoel uit de winkel gelopen met een leuke cadeau Heel erg bedankt hiervoor Groetjes van Judith en Lisa

25 nov 2023
Helaas was mijn ervaring niet positief, de dames waren erg onvriendelijk en het specifieke meisje dat mij heeft geholpen leek weinig tot geen kennis van zaken te hebben. Daarnaast was de toon van de dame in kwestie met name erg arrogant. Daarnaast zowel de black friday korting als de korting met de klantenpas niet gekregen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Arnhem

Een beetje kille winkel, maar mooie producten

Een beetje kille winkel, maar wel mooie sieraden voor een goede prijs. Medewerksters waren vriendelijk, wel wat langer wachten voordat je aan de beurt bent (zaterdag voor moederdag).

Customer service; Product options

The customer service was very friendly. The product range could be improved. We were looking for rings and we did find rings we likes, but there weren't that many options.
Zeer vriendelijk geholpen en een mooi en divers assortiment. De winkel is klein maar voelde ook erg vol. Dat zou eventueel anders kunnen :-).
Goeie service. Iets meer doorvragen naar de maat van sieraden.
18 apr 2024
Good quality ,and the workers are kind and patient
16 apr 2024

zeer professioneel

Een zeer professionele en geduldige verkoopster.
1 dag geleden
Goed geholpen, vriendelijke verkoopster.
20 apr 2024
Leuk personnel; ben heel goed geholpen😃👍
Vlot proffesioneel en erg vriendelijk!
2 mei 2024
De meisjes waren erg vriendelijk.
Fijne service
18 apr 2024
Heel mooi
30 apr 2024

Geholpen door een vrolijke Aardige dame

20 mrt 2024
Geweldig geholpen vandaag door een zeer leuke,spontane en behulpzame verkoopster die normaal gesproken in Utrecht werkt. Zeer attent en heel erg sociaal . Een dikke 10 voor haar speciaal.
Ontzettend vriendelijk personeel en heel behulpzaam
Netjes geholpen!
MV
Marco v.
ARNHEM
20 mrt 2024
Snel geholpen
Het lukte ons niet om member te worden. In de winkel hebben ze ons daar goed mee geholpen.