Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

1.228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.696 beoordelingen in totaal

17 jun 2023
Ik heb onlangs bij Brandfield een horloge van de firma Festina besteld. Het gaat om de F20535-1. De dag na mijn bestelling kwam mijn horloge al binnen, dankzij de vlugge lezersservice van Postnl. De website was goed te navigeren, evenals de betaalpagina. Het horloge was mooi verpakt. Het xay samen met een Festina-tas in een papieren Brandfield tas, die op zijn beurt weer in een doos zat. Van mij waren die twee extra tassen niet echt nodig, want ik koop immers een horloge en geen tassen. Het horloge zelf was overigens uitstekend. Het was beter dan ik had verwacht. De prijs was ook in orde boor een automatisch mechanisch horloge van deze klasse. Tot slot heb ik nog een enkele klacht. Op de afbeelding die op de website werd getoond was het horloge grijskleurig afgebeeld, terwijl het in werkelijkheid zwart was. Ik heb gemerkt dat dit op de meeste sites die dit specifieke uurwerk verkopen het geval was, maar als nog vind ik het kwalijk. Al met al ben ik zeer tevreden met de service van brandfield, op een paar kleine verbeterpunten na.

19 sep 2023
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.

Beoordelingen voor Brandfield

vrijdag 20 oktober een bestelling geplaatst, geld was direct van de rekening en zou op zaterdag 21 oktober geleverd worden, we zijn nu maandagavond 23 oktober en nog altijd geen track en tracecode gekregen. Ik heb al meermaals een bestelling geplaatst en nog nooit problemen ondervonden, altijd zo als beloofd de dag nadien geleverd behalve nu.
24 okt 2023
Onze oprechte excuses dat je problemen hebt ondervonden met de levering van je pakket. Volgens de meest recente informatie in jouw track en trace, is je pakket vandaag bezorgd. We hopen dat het pakket naar wens is. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. ^HJ
23 dec 2023

Ik heb een bestelling van heel iemand gekregen.…

Ik heb een bestelling van heel iemand anders ontvangen. Krijg niemand te pakken, email gestuurd maar op antwoord kan ik nog even wachten Op de doos stond mijn naam maar de inhoud van iemand anders, beetje een AVG ding lijkt mij want ik heb alles gegevens van iemand maar iemand van mij ook. Slordig en slecht
26 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We hebben je zojuist een email gestuurd. We stellen je geduld en medewerking op prijs terwijl we bezig zijn met je case. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
Mensen bellen als het niet lukt een bestelling op tijd de deur uit te doen ,dan had ik nog een kans iets anders te regelen ! Nu is het überhaupt niet bekent hoe of wat en heb dus geen kerst cadeau voor mijn vrouw ! Dus ben er een beetje verdrietig van en over me vrouw gaan we het maar niet hebben !
26 dec 2023
Het spijt me heel erg om te horen over de problemen met je bestelling en de bezorging. Volgens onze gegevens is jouw bestelling op 19 december geleverd. Indien dit niet het geval is, wil ik je vragen om ons te bellen tijdens openingstijden. Deze informatie kan je vinden op onze website. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak, en ik hoop dat we snel een bevredigende oplossing kunt vinden. Ik wens je desondanks fijne feestdagen toe. ^HJ
11 mei 2023
Ik heb mij ingeschreven voor een eerste korting bij mijn eerste aankoop van een artikel boven €50, en ik heb een kortingskaart code ontvangen , die niet werkt … Ik heb een horloge bij u besteld van €55 in de sale. Er staat niets bij dat de korting dan niet geldt , dit vind ik wel heel erg jamme.
15 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer om te lezen dat de actievoorwaarden niet duidelijk waren. Deze staan wel vermeld op onze site'https://www.brandfield.nl/actie-voorwaarden/ Onze klantenservice staat altijd voor je klaar bij vragen. ^MB
2 jul 2023

Slechte afhandeling pakket op tijd versturen

Ik bestel donderdagavond met text op de site vandaag besteld morgen in huis, niet is minder waar, ik ben er van uit gegaan dat het zaterdag zal binnenkomen maar nu blijkt het maandag pas te komen. Overigens zag ik in de track en tracé dat het pakket pas vrijdagavond is ontvangen door de post
7 jul 2023
Dankjewel voor je review. We vervelend dat je pakket langer onderweg is geweest. Inmiddels hebben we contact met elkaar opgenomen en we houden je op de hoogte. ^MB
YK
Yvonne K.
Assendelft
14 nov 2023
Order geplaatst er bevestigd door Brandfield vervolgengs terugstorting ?????????????????????????????????????????????????????????? Product Artikelnummer Aantal Subtotaal Tennis Armband 1791305 Swarovski Tennis Armband 1791305 1791305 2 € 8,68 Verzendkosten € 3,95 Totaal € 12,63
14 nov 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling. Onze excuses voor de verwarring die is ontstaan door een fout in de prijsvermelding bij je recente aankoop. Door een technisch mankement is je bestelling ter waarde van €216 euro per ongeluk aangeboden voor slechts €8,68 euro. Dit betreft duidelijk een onbedoelde fout in de prijsopgave. Tot onze spijt kunnen we om deze reden de aankoop niet honoreren. De prijs van €8,68 euro is inderdaad uitzonderlijk laag voor een item(s) van dergelijke kwaliteit. We hopen op je begrip voor deze situatie. ^HJ
29 jul 2023
De tas welke werd geadverteerd is niet dezelfde welke ik heb ontvangen. De verpakking was beschadigd. Alsof de echte eruit was gehaald en er een nep tas voor was verwisseld. De bezorging is wel snel. Geen idee of de tas dus wel juist is verstuurd door brandfield
2 aug 2023
Bedankt voor je review! Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik heb via jouw bestelnummer een case aangemaakt en via die weg jou een mail gestuurd. Wil je daarop reageren? Dan gaan we uitzoeken hoe dit kan en hoe wij dit natuurlijk zo spoedig mogelijk voor jou kunnen oplossen! Nogmaals ons excuses en wij zien graag je reactie tegemoet om het op te lossen! ^HJ
RD
Roland D.
ST Laureins
5 jul 2023

Niet nagekomen levering …

Had een afspraak voor levering vandaag 5/7/23,gans de dag thuis gebleven,niemand gezien,ondanks dat post NL gestuurd hadden dat ze deze namiddag gingen leveren,heb nu andere mail gekregen dat ze morgen gaan leveren??? Ben niet te spreken over deze werkwijze
7 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de levering langer heeft geduurd dan je van ons had verwacht. Onze excuses voor het ongemak. ^MB

Dubbele verzendkosten

Ik bestel een ketting en armband. Alleen ketting wordt gestuurd en daarna krijg ik mail dat armband niet leverbaar is. Als ik dan een alternatieve armband bestel moet ik weer de verzendkosten van 3.95 betalen. Als ik ze daarover mail krijg ik geen reactie.
Antwoord van Brandfield
Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die zijn ontstaan met je recente bestelling. We willen je laten weten dat er al een case is geopend om deze kwestie aan te pakken. Ons team heeft eraan gewerkt om het probleem voor je op te lossen. We hopen dat we dit naar tevredenheid hebben gedaan. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om te reageren op de e-mail die zojuist naar je is verzonden via jouw case. We staan klaar om je te assisteren en ervoor te zorgen dat alles naar wens is. ^HJ
7 okt 2023

Bedrijf met geen verantwoordelijkheid.

Als een product zoek is, en de bezorger zegt dit wel bezorgd te hebben niet de klant aangifte laten doen maar dit zelf oppakken. De belofte voor 23.30 besteld volgende morgen in huis na komen. 2 dagen is er nog steeds geen track and trace gestuurd.
Antwoord van Brandfield
Bedankt voor je review. De bestelling was alleen voldaan met shoptegoed en helaas is hierdoor mogelijk een error ontstaan systematisch. De order heb ik zojuist handmatig doorgezet. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Je ontvangt zo spoedig mogelijk de track en trace van ons! Indien je nog vragen hebt, aarzel niet onze klantenservice te contacten. ^HJ
22 sep 2023

Te late verzending, incompleet

Te late verzending. Na tel contact (3x proberen) zou de bestelling dezelfde dag verzonden worden maar duurde nog 2 dagen langer. Na verzending kwam pas de mededeling dat 1 van de 2 artikelen niet leverbaar was dus al met al niet een beste ervaring.
25 sep 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij jouw bestelling. We hebben bij je ordernummer een case aangemaakt en je via die weg een email gestuurd met alle informatie. Als er nog andere vragen of zorgen zijn, aarzel dan niet dit ook te delen in je reactie op onze email. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt! ^HJ
3 dec 2023

Slechte service

Tijdens het invullen vd gegevens was het niet duidelijk waar de code voor het kerstkado moest worden ingevuld. Na het bellen met de klantenservice was het antwoord: ,jammer we kunnen niets voor u doen". Slechte service van Brandfield.
Antwoord van Brandfield
Onze oprechte excuses voor de verwarring en het ongemak dat je hebt ervaren bij het invullen van de gegevens en het invoeren van de goodiebagcode. We begrijpen dat dit een frustrerende ervaring kan zijn. Het is belangrijk om te verduidelijken dat nadat de bestelling is afgerond, we helaas niets meer kunnen aanpassen. We bieden onze excuses aan als dit niet duidelijk was tijdens het gesprek met onze klantenservice. Als je in de toekomst nog eens bij ons wilt bestellen en een kortingscode hebt, kun je deze invoeren in je winkelmandje, links in het balkje 'kortingscode', voordat je de bestelling afrondt. Op die manier wordt de code correct toegepast. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. ^HJ
26 jul 2023

Voorraad maar toch niet leverbaar

Ik had een horloge gekocht op de site die nog op voorraad was en de dag erna krijg ik een melding dat die niet leverbaar is terwijl die wel nog als leverbaar op de site staat. Dit is 2x gebeurd en ik heb 2x mijn geld terug gekregen
27 jul 2023
Bedankt voor je review. Mijn oprechte excuses dat de bestelling zo is verlopen bij jou. Via jouw ordernummer was een case en via deze case heb ik je gemaild. Ik zou je willen vragen of je daarop kan reageren? ^HJ
21 sep 2023
Hele slechte service! Loze beloften! Nog steeds geen pakketje en weer met een smoes het telefoongesprek afgesloten. Begrijp er niks van. Zal nooit meer hier bestellen! Wil mijn geld gewoon terug.
25 sep 2023
Bedankt voor je feedback. Onze excuses dat er vertraging was ontstaan. Volgens de trackinginformatie is je pakket op 23 september afgeleverd. Ik heb je hierover een e-mail gestuurd met verdere details. Als je nog meer vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om te reageren op die e-mail. We staan altijd voor je klaar om te helpen. ^HJ

Geen goodybag twv € 130,00 ontvangen

Tijdens bestelling aangegeven de goodybag two € 130,00 te willen ontvangen. Code daarvoor ingevoerd maar bij bestelling niet ontvangen. Reeds 2x mail gestuurd maar krijg geen reactie terug.
Antwoord van Brandfield
Volgens onze facturatiegegevens hebben we gezien dat je de 10% kortingscode hebt gebruikt. We willen je erop wijzen dat onze actievoorwaarden vermelden dat slechts één code per bestelling kan worden ingevoerd. Hierdoor kom je helaas niet in aanmerking voor de goodybag. We bieden onze oprechte excuses aan voor eventueel ongemak dat hierdoor is veroorzaakt. ^HJ

Prutsers

Kreeg een bericht dat het artikel niet meer te leveren is, terwijl het online nog steeds te koop is. Voor een hogere prijs dus blijkbaar staan ze zelf niet achter hun kortingsacties!
Antwoord van Brandfield
Het spijt ons zeer voor het ongemak dat je hebt ondervonden met betrekking tot het artikel dat niet meer leverbaar was. Toen je je bestelling plaatste, was het artikel helaas niet op voorraad. Zoals je nu hebt opgemerkt, is er één op dit moment beschikbaar op de website. Dit is een retouritem van een andere klant en kwam weer op voorraad enkele dagen na jouw bestelling. We hebben je een e-mail gestuurd via jouw case. Als je nog meer vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om te reageren op die e-mail. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen je begrip in deze kwestie. ^HJ
SV
silvia v.
hoogvliet
verkeerde levering en er word niet direct gecommuniceerd als je een retour verzoek aanvraagt .. nu zit ik nog steeds met het verkeerde artikel in me maag. Hopelijk komt het nog goed
Antwoord van Brandfield
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We zullen de kwestie grondig onderzoeken zodra we je reactie op de onlangs verzonden e-mail hebben ontvangen. We stellen je geduld en medewerking op prijs terwijl we bezig zijn met je case. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
1 sep 2023
Wat ik besteld heb na 4 dagen nog niet binnen, en als je dat telefonisch wil vragen zijn ze niet bereikbaar Via de mail zal ik pas over 3 dagen iets horen🤨 Ik hoop dat het nog komt!!
4 sep 2023
Onze excuses voor de vertraging in de levering en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het lijkt erop dat je bestelling volgens de track en trace op 2 september is geleverd. We hopen dat je ondanks de vertraging nog steeds van je aankoop zult genieten. Als je verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop! ^HJ
Nog steeds geen bestelling ontvangen. Adverteerd wel met voor 18.00 uur besteld volgende dag in huis. Nou echt niet. Heb er al 2x achter aan gebeld maar nog geen horloge ontvangen.
Antwoord van Brandfield
Onze oprechte excuses voor hoe jouw bestelling is verlopen. Na grondig onderzoek kwam naar voren dat er een voorraadfout was opgetreden, wat heeft geleid tot de vertraging en het ongemak dat je hebt ervaren. We willen onze excuses aanbieden voor deze fout en begrijpen dat dit erg frustrerend kan zijn. We willen je ook laten weten dat de terugbetaling voor je bestelling is verwerkt. Het spijt ons dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan en we zullen onze processen herzien om dergelijke fouten in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te assisteren en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je beter van dienst te zijn. ^HJ
24 jul 2023
Pandora oorstekers gekocht a 51 euro. mag dan wel verwachten dat deze in origineel pandora doosje zitten. Helaas waren deze verpakt in plastic zakje waarop sticker made in Taiwan.