Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

1.202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.696 beoordelingen in totaal

17 jun 2023
Ik heb onlangs bij Brandfield een horloge van de firma Festina besteld. Het gaat om de F20535-1. De dag na mijn bestelling kwam mijn horloge al binnen, dankzij de vlugge lezersservice van Postnl. De website was goed te navigeren, evenals de betaalpagina. Het horloge was mooi verpakt. Het xay samen met een Festina-tas in een papieren Brandfield tas, die op zijn beurt weer in een doos zat. Van mij waren die twee extra tassen niet echt nodig, want ik koop immers een horloge en geen tassen. Het horloge zelf was overigens uitstekend. Het was beter dan ik had verwacht. De prijs was ook in orde boor een automatisch mechanisch horloge van deze klasse. Tot slot heb ik nog een enkele klacht. Op de afbeelding die op de website werd getoond was het horloge grijskleurig afgebeeld, terwijl het in werkelijkheid zwart was. Ik heb gemerkt dat dit op de meeste sites die dit specifieke uurwerk verkopen het geval was, maar als nog vind ik het kwalijk. Al met al ben ik zeer tevreden met de service van brandfield, op een paar kleine verbeterpunten na.

19 sep 2023
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.

Beoordelingen voor Brandfield

11 feb 2024
Veel keus,snelle levering
HG
redelijk
Meestal mooie produkten tegen een goede prijs. De levering komt wel later dan aangegeven. Ik heb al twee keer een beloofde gratis goodiebag niet ontvangen. Bij de laatste bestelling voldeed het artikel niet aan de verwachtingen. Op de foto zag ik een goudkleurige set (armband en kettinkje). In de realiteit was het een set waarvan de kleur leek afgegaan. Ik heb de bestelling dan ook retour gestuurd. Daarom kan ik geen foto meer toevoegen.
Snelle service Alleen raar een goodiebag waar een doosje inzit met kaartje erbij en op staat je bonus is een ring . Maak je het doosje open is het een ketting , beetje raar
Uitleg van sieraden m.b.t omdoen en openen sluitingen
27 jan 2024
Alles goed gegaan en een snelle levering

Tas

Goede kwaliteit
Prima en snel
Levertijd
17 jun 2023

Festina F20535-1 bij Brandfield

22 okt 2023

Eenmalige klacht, normaal altijd heel fijne service

Meestal echt heel blij met mijn bestellingen, maar deze keer had ik een best grote bestelling geplaatst en na lang wachten kreeg ik maar geen track en tracé code. Contact opgenomen met de klantenservice en vertelde ze me dat er een tas was die Eigenlijk niet meer te bestellen viel. Dat viel natuurlijk enorm hard tegen want dit was op de wenste niet vermeld. Moet wel zeggen dat ze me snel verder geholpen hebben en dan zo snel mogelijk mijn bestelling hebben verzonden. Nu wachten tot het aankomt maar zoals altijd zullen de producten wel enorm goed zijn van kwaliteit en dergelijke.
Antwoord van Brandfield
24 okt 2023
Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je recente bestelling. We streven er altijd naar om onze klanten de beste service en producten te bieden. We begrijpen hoe teleurstellend het kan zijn om te lezen dat een item dat je hebt besteld niet meer beschikbaar is, zeker als dit niet direct duidelijk was op de website. We zijn blij te lezen dat onze klantenservice je snel heeft kunnen helpen en dat je bestelling nu onderweg is. We hopen dat de resterende items volledig naar wens zijn en dat je er veel plezier van zult hebben. Als er nog andere vragen of zorgen zijn, laat het ons dan weten. We stellen je geduld en begrip op prijs. ^HJ
20 jul 2023

Violet Hamden Essential Bag

Ik heb een Violet Hamden Essential Bag zwarte shopper VH25017 besteld en ik ben erg blij mee! Is sterk en heeft een mooie stijl. Erg handig in gebruik. Heeft ook een appart laptop vakje. Het is een grote tas wat handig te ordenen is. Het is zo ie zo een reële foto. Ik raad dit zeker aan. Ik vind het wel erg jammer dat er een goodiebag promoot wordt van 100 euro inhoud. Daar heb ik niets van gezien. Je moet mensen geen belofte doen over dit en dan niets versturen.
24 mei 2023
Leuk en overzichtelijk assortiment voor ieders budget! Via een win-actie een leuke kortingscode mogen ontvangen waarmee ik eindelijk een horloge en/of armband kan aanschaffen. Het filter biedt zoveel keuze dat je in de enorme collectie horloges/armbanden toch snel en overzichtelijk je eigen smaak in keuze hebt. Top dus. Daarnaast verschillende mogelijkheden tot bezorgen, bij je thuis, in de winkel of een PostNL locatie. Echt handig.
LD
Lynn d.
HEERLEN

G-Shock

Met de levering en verpakking alles top. Maar die horloge was niet ingesteld en dat instellingen is zo moeilijk, ik kon met de beschrijving niks aanvangen dus dan maar een youtube video gezocht om de instellingen te bekijken en na 2 uur verder te zijn eindelijk was de horloge ingesteld. Ondertussen had ik die horloge het liefste door de kamer gegooid, en een half uur lang godveruh .... Nee wat een
Antwoord van Brandfield
We waarderen je feedback over de levering en verpakking, en we zijn blij om te horen dat dit naar wens was. Het spijt ons echter zeer dat je problemen hebt ondervonden bij het instellen van het horloge en dat dit voor frustratie heeft gezorgd. Als je nog andere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de email. We staan klaar om te assisteren en hopen dat we in de toekomst een betere ervaring voor je kunnen bieden. ^HJ
AG
A G.
Lunteren
Fijne site. Communicatie over levertijd ergens op de site staat; voor 23.30 besteld morgen geleverd. Op een andere plek wordt 23 uur als laatste tijd genoemd. Het is niet helemaal duidelijk dat je moet wachten op een kortingscode na inschrijving voor een nieuwsbrief. Voor mij was dat verwarrend De klantenservice heeft na mijn klacht contact opgenomen, en het netjes en vriendelijke opgelost.