Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

1.202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.696 beoordelingen in totaal

17 jun 2023
Ik heb onlangs bij Brandfield een horloge van de firma Festina besteld. Het gaat om de F20535-1. De dag na mijn bestelling kwam mijn horloge al binnen, dankzij de vlugge lezersservice van Postnl. De website was goed te navigeren, evenals de betaalpagina. Het horloge was mooi verpakt. Het xay samen met een Festina-tas in een papieren Brandfield tas, die op zijn beurt weer in een doos zat. Van mij waren die twee extra tassen niet echt nodig, want ik koop immers een horloge en geen tassen. Het horloge zelf was overigens uitstekend. Het was beter dan ik had verwacht. De prijs was ook in orde boor een automatisch mechanisch horloge van deze klasse. Tot slot heb ik nog een enkele klacht. Op de afbeelding die op de website werd getoond was het horloge grijskleurig afgebeeld, terwijl het in werkelijkheid zwart was. Ik heb gemerkt dat dit op de meeste sites die dit specifieke uurwerk verkopen het geval was, maar als nog vind ik het kwalijk. Al met al ben ik zeer tevreden met de service van brandfield, op een paar kleine verbeterpunten na.

19 sep 2023
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.

Beoordelingen voor Brandfield

Zondag 2 bestellingen gedaan . 1 levering op maandag gehad op de 2e zit ik nog steeds te wachten. Toch spannend vlak voor de kerst !
26 dec 2023
Hartelijk dank voor het achterlaten van jouw review. Volgens onze gegevens is het tweede pakket op 21 december geleverd. Als je nog verdere vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nog een fijne kerst toegewenst. 🎅🎄^HJ
9 nov 2023
Alles prima verlopen ! Vind het alleen jammer dat de goodie bag er niet bij zat die was beloofd als je meer dan 50 euro zou besteden
14 nov 2023
Het doet ons goed te lezen dat je bestelproces probleemloos is verlopen. Echter, het ontbreken van de goodiebag in je pakket is waarschijnlijk te wijten aan het niet invullen van de benodigde promotiecode in het winkelmandje tijdens het afrekenen. Zonder deze actie wordt de goodiebag niet toegevoegd aan de bestelling. Wij bieden onze excuses aan voor deze verwarring en het eventuele ongemak dat hierdoor is ontstaan. ^HJ
27 jul 2023

Service duurt lang

Slechte kwaliteit product. Het antwoord op mijn mail kwam laat en daarom had ik het product minuten daarvoor weggegooid. Erg jammer.
2 aug 2023
Bedankt voor je review. Ik zie dat er al een case is bij jouw bestelling en dat jezelf het label eraf wilde trekken in plaats van knippen waardoor die verbogen is. Ik begrijp dat dit heel vervelend voor je is, vandaar dat ik via de case jou een email heb gestuurd. Indien je dit nog verder wilt oppakken, zien wij heel graag daar een reactie op tegemoet! ^HJ
23 dec 2023
De bezorging er staat op de site voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis dat is helaas niet waar duurde 2 dagen inplaats van 1
26 dec 2023
Onze excuses voor de vertraagde bezorging van je bestelling. We begrijpen dat je op basis van de informatie op onze website had verwacht dat je bestelling de volgende dag zou worden bezorgd, en het spijt ons dat we die gestreefde leverdatum niet hebben waargemaakt. We streven er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te bezorgen, maar soms kunnen er onvoorziene omstandigheden zijn die vertragingen veroorzaken. We waarderen je feedback en zullen ons best doen om onze bezorgtijden te verbeteren. Als je verdere vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat je ondanks de vertraging tevreden bent met je bestelling en staan klaar om je in de toekomst weer van dienst te zijn. 🎅🎄 ^HJ
27 mei 2023
Snelle levering, netjes verpakt. Foto was een beetje vertekend zodat het sieraad kleiner was dan verwacht. Desondanks erg mooi.
25 aug 2023

Spullen zijn goed, bezorging duurde 2 dagen ipv 1.

Spullen zijn goed, prijs was ok. Bezorging duurde 2 dagen i.p.v. bezorging volgende dag. Anders was het 5 sterren geweest.
28 aug 2023
Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring. We zijn blij dat je tevreden bent met de producten en de prijs. We begrijpen dat de bezorging langer duurde dan verwacht, en we bieden onze excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om onze leveringstijden zo nauwkeurig mogelijk te communiceren en we zullen blijven werken aan verbeteringen om een betere service te bieden. Als je in de toekomst nog verdere opmerkingen hebt, vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je feedback en hopen je in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden. ^HJ
Niet zoals beloofd 22 besteld zelfde dag verzonden. Best duur pakket zonder handtekening op te halen bij post nl punt
Antwoord van Brandfield
Het spijt ons te horen dat je bestelling niet op dezelfde dag is verzonden en dat het een duur pakket was dat zonder handtekening kon worden opgehaald bij een Post NL-punt. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn en dat het niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Onze excuses voor eventuele verwarring of ongemakken die dit heeft veroorzaakt. We waarderen je feedback, want het helpt ons om onze diensten te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. ^HJ
12 mei 2023
Duidelijke website, mooi overzichtelijk. Goede foto's van de producten. Goede kortingen ook. Vaker wat besteld hier.
11 sep 2023
Verzending Het duurde langer dan verwacht voordat de verzending heeft plaatsgevonden. Het horloge was mooi verpakt.
12 sep 2023
Bedankt voor je review. Onze oprechte excuses voor de vertraging van jouw bestelling. Het is fijn om te lezen dat je de verpakking van het horloge mooi vindt! Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. ^HJ
27 jul 2023
Snelle afhandeling. Mooie tas, maar oorbellen waren niet van zilver maar zilver(een klein beetje) met paarlemoer
2 aug 2023
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je blij bent met de tas! Ik zie op de website via de foto's dat het stukje in je oor 925 sterling zilver is. De hanger van de oorbel is uiteraard van parelmoer, zoals je ziet op de foto's. Indien je niet tevreden bent met dat style item, mag je het retourneren. Voor retourneren dient het te voldoen aan de retourvoorwaarden die je terug kan lezen op onze website! Tot ziens bij Brandfield! ^HJ
7 sep 2023
Helaas ga ik het horloge terug sturen het is prachtig hoor maar ik vind het te zwaar en het is te klein
8 sep 2023
Dank je voor je feedback. Het is jammer om te lezen dat het horloge niet aan je verwachtingen voldoet vanwege het gewicht en de grootte. Je kunt het horloge retourneren als het voldoet aan de retourvoorwaarden. Als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice van de winkel. ^HJ
18 mei 2023
Ik had een klein constructie fout aan een product. Ik heb het gerapporteerd en het werd goed afgehandeld
8 mei 2023

Goede kwaliteit producten

Goede winkel met een breed aanbod. Goede kwaliteit producten. Fijne webshop waar alles goed te vinden is.
3 jun 2023
Veel keuzes en vaak kortingen! Terugbetaling bij retour duurde heeeeel erg lang maar is goed gekomen.
27 aug 2023

Afspraak?

Donderdag besteld ( 18.00 H ) Wordt maandag bezorgd. Site : voor 23.30 H besteld volgende dag in huis
28 aug 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring! Het spijt me te horen dat je bestelling later dan verwacht wordt bezorgd. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat snelle bezorging belangrijk is en we zullen ons best blijven doen om aan de aangegeven levertijden te voldoen. Via jouw bestelling heb ik een case aangemaakt en je een email gestuurd. We zien graag een reactie daarop tegemoet. ^HJ
Mooie kettingen van mooie kwaliteit. Jammer dat een van de kettingen in de knoop geleverd werd :(
26 dec 2023
Het is fijn om te horen dat je de kettingen van mooie kwaliteit vindt. Het is echter vervelend dat een van de kettingen in de knoop werd geleverd. We verontschuldigen ons voor het ongemak. Als je in de toekomst nog meer producten wilt bestellen of als je hulp nodig hebt met eventuele knopen of andere kwesties, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Bedankt voor je feedback! ^HJ
24 aug 2023

Viel helaas tegen.

Communicatie goed, snelle verzending. Maar de armband die ik had besteld was krom. Heel jammer!
25 aug 2023
Bedankt voor je feedback en het spijt me te lezen dat de armband die je had besteld krom was. Onze excuses voor dit ongemak. We zijn blij dat je tevreden was met de communicatie en snelle verzending, maar het is duidelijk dat we hierin zijn tekortgeschoten met de status van het product. We willen dit graag rechtzetten. Ik heb zojuist een case aangemaakt en je via die weg een email gestuurd, zodat we een oplossing kunnen vinden en ervoor kunnen zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. We waarderen je feedback en je geduld. Tot snel! ^HJ
De dozen zaten los in een doos en de doosjes die er zaten waren beschadigd aan de buitenkant.
26 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We zullen de kwestie grondig onderzoeken zodra we je reactie op de onlangs verzonden e-mail hebben ontvangen. We stellen je geduld en medewerking op prijs terwijl we bezig zijn met je case. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
PH
Petra H.
Heteren
20 jul 2023
Prettige site, makkelijk zoekmachine, betaalprogramma zou aangevuld met Klarna kunnen worden
2 dagen geleden een bestelling gedaan, vooralsnog geen update over de levering te zien?
26 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct je case geopend en je een email gestuurd met alle informatie. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ