soolutions.com/nl/- Logo - Beoordelingen

soolutions.com/nl/

57 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden462 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 sep 2020
soolutions.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Had in eerste instantie per ongeluk een zwarte lader besteld. In 1 belletje was deze nog voor verzending omgewisseld voor een witte lader. Door verschillende redenen was de aardlek in eerste instantie niet meegeleverd terwijl de volgende dag de monteurs al aan de deur zouden staan. Na een mail richting klantenservice werd ik na twee uurtjes gebeld om het probleem op te lossen. Enkele uren later stond een medewerker van het bedrijf aan de voordeur om het onderdeel persoonlijk af te leveren... Hoe bedoel je service... Echte toppers..

30 jun 2023
Ik vind het een nadeel dat het in de avond wordt bezorgd en in een veel te grote verpakking Het product is gewoon wat je er van verwacht

Beoordelingen voor soolutions.com/nl/

30 jun 2023
Beste meneer Ham, Bedankt voor het delen van uw feedback met betrekking tot uw recente aankoop. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We willen graag reageren op uw opmerkingen. Ten eerste willen we ons verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren met de bezorging in de avond. Helaas hebben wij als verkoper geen controle over het exacte bezorgmoment, omdat dit wordt bepaald door de bezorgdienst. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en we betreuren het eventuele ongemak dat dit met zich mee heeft gebracht. Daarnaast begrijpen we dat de omvang van de verpakking een nadeel voor u was. We willen u laten weten dat dit probleem inmiddels is opgelost. Er was een tijdelijk tekort aan geschikte dozen, waardoor we genoodzaakt waren om grotere verpakkingen te gebruiken. Dit was echter een uitzonderlijke situatie en we hebben maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat dit niet meer zal voorkomen. We willen benadrukken dat we ons uiterste best doen om de beste winkelervaring aan onze klanten te bieden, inclusief een tijdige bezorging en een passende verpakking. We stellen uw begrip in deze kwestie zeer op prijs. Mogen we u vragen om uw recensie te heroverwegen? We zijn blij te horen dat het product zelf aan uw verwachtingen voldeed. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we willen graag de kans krijgen om uw ervaring te verbeteren. Als er nog andere vragen of opmerkingen zijn, staan we altijd klaar om u te helpen. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback. Team Soolutions
Volgende dag geleverd/verzonden werd een week later; vragen via mail worden niet beantwoord
Ik heb nog ateeds mijn pakket niet ontvangen en kan niemand bereiken
23 jul 2023
We hadden een oranje kabel besteld maar kregen een zwarte
26 jul 2023
Beste klant, Onze excuses voor de vergissing met je bestelling van een oranje kabel, die uiteindelijk zwart bleek te zijn. We waarderen je feedback en begrijpen dat we je de mogelijkheid hebben geboden om de kabel te ruilen, maar dat je ervoor koos dit niet te doen. We zullen de productfoto aanpassen om toekomstige verwarring te voorkomen.
2 aug 2023
na 1 week pakje nog steeds niet ontvangen
4 aug 2023
Beste heer Lybeert, Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met je bestelling. Het lijkt erop dat het pakket tijdens het transport is beschadigd door de pakketdienst en zij hebben ons hiervan op de hoogte gebracht. Als reactie hierop hebben we direct na kantoortijden op dezelfde dag een nieuw pakketje voor je verstuurd. Helaas kregen we niet de kans om dit probleem met je op te lossen voordat je de 1-ster beoordeling plaatste. We hechten veel waarde aan jouw tevredenheid en zouden het op prijs stellen als je de 1-ster beoordeling zou willen heroverwegen, omdat we direct actie hebben ondernomen om het probleem op te lossen. Als er verdere vragen of zorgen zijn, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen. Dank je voor je begrip.