Lucardi Juwelier Oldenzaal

160 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden227 beoordelingen in totaal

Ontzettend goed geholpen door een hele vriendelijke vrouw met erg veel geduld. Ik was aan het twijfelen en mevrouw nam alle tijd voor ons. Leuke winkel en leuke medewerkers. Ook erg leuk ingepakt in een kerstbal, ik heb er zelf alleen even papier bij in gedaan om het nog even spannend te houden.

Horloge verkocht, batterij leeg. Moest ik onnodig nog eens terug

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Oldenzaal

4 feb 2024
21 jun 2023

Hulp voor een dierbaar sierraad

Ik had een sierraad de vingerafdruk van mijn opa aan mijn armband laten maken. Zonder probleem is dit gedaan en ze hebben me geholpen met de juiste ketting voor mijn lieve moeder met de zelfde bedel compleet te maken. Voor mij een bijzonder moment en heel fijn geholpen.
1 aug 2023

Gaaatjes in d'r oren!!

2x geweest, 21 juli en 1 augustus! 21 juli gaatjes laten schieten bij mijn 4 jarige dochter! Professionele aanpak, in alle rust en klein beetje gezelligheid! 2 tegelijk in laten schieten, ze gaf geen kick! En kijkt er met plezier op terug!!
6 jan 2024

Armband, mét prettige ervaring,gekocht.

Armband gekocht als kado. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Door haar werden we bekend gemaakt met de Membet Club, waardoor we nog extra korting ontvingen. Super!! Goede ervaring, komen zeker terug!
20 mei 2023
Mijn man was opzoek naar een sieraad wat echt bij hem past. We zijn heel fijn geholpen en de verkoopster luisterde ook goed naar zijn wensen. Uiteindelijk geslaagd voor een zegelring en bijpassende armband.
5 okt 2023

Super service

Medewerker vroeg vriendelijk of ze kon helpen. Daarbij hielp ze met het kiezen van de juiste maat. Daarnaast liet ze mij ook een andere ring passen ondanks dat ik hem nog niet wilde kopen.
23 sep 2023
Had goudkleurige ringen gekocht echter na een maand waren ze zilverkleurig had wel gemeld mogen worden. Gelukkig kreeg ik een ander setje maar deze omgeruild voor echt gouden ringen

Service plus

Ik wist al wat ik moest hebben en ze pakten het gelijk! Tevens vroegen ze naar mijn pas waardoor ik ook nog eens €1,00 korting kreeg op het product!! Heel goed meegedacht
6 jan 2024
Het personeel was zeer vriendelijk en namen de tijd voor je.. een hele lieve medewerker je ziet ze niet vaak meer. Compliment voor jullie zaak
4 nov 2023
Super vriendelijk personeel. Ik werd meteen goed geholpen. Ook hebben ze de Lucardi kaart op mijn telefoon gezet. Service is super !!!

klantvriendelijk

Heel vriendelijk geholpen en ondanks dat ik mijn pasje vergeten was kreeg ik toch 10% korting middels mijn postcode
24 aug 2023
Heel goed geholpen door personeel Kom ieder jaar in mijn vakantie in deze winkel omdat ik zo goed geholpen wordt
Fijne hulp bij het kiezen van een leuk cadeau. Duidelijke informatie en extra informatie betreffende membercard.
11 aug 2023
Deskundige en vriendelijke verkoopster. Had geduld en was prettig naar de kinderen die sieraden uitzochten.
17 mei 2023
Persoonlijke tips, persoonlijke aandacht. Eerder al gaatjes bij mijn dochter laten schieten. Dit ging super!
Eerlijk advies. De verkoopster bleef rustig onze vragen beantwoorden terwijl het erg druk was in de winkel
16 sep 2023

Goeie service

De service was heel goed. De kwaliteit van de producten zijn perfect en de prijzen zijn goed betaalbaar.
5 okt 2023
Hele vriendelijke verkoopster. Die het horloge voor de kleindochter snel op de goede maat had gemaakt.