Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl

1.124 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.314 beoordelingen in totaal

18 okt 2023
De kaas is super lekker .plastic haalt Wij vinden de kaas welke dan ook lekkerde dan van de kaasboer. En super snel geleverd. Heel erg goed verpakt de kaas wordt vacuüm verpakt en voor ieder stuk kaas krijg je er een kaas papier bij alsje die uit het

28 nov 2023
Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

31 mei 2024
jullie kaas is puik, de communicatie ook. Postnl heft er twee dagen over gedaan, het bezorgoment veranderde een paar keer.De eerste keer ben ik thuisgebleven. Na uren wachten be ik weggegaan. Het laatste kunnen jullie niet beter doen. Jullie aandeel de kaas, die is puik
4 jun 2024
ontzettende lekkere kaas, heel goed om online te kunnen bestellen. IK heb nog wel een verbeter puntje. Ik had diverse soorten kaas en het was fijn geweest als ik wist welk stuk het was, jong, boeren etc.
26 mei 2024

Overheerlijke kaas en goede service..

De verpakkingen van de kaas was heel goed verzorgd, en dan de kaas, die is zo ontzettend lekker dat ik dezelfde avond al een pond graskaas heb op gegeten, heerlijk was het..
29 mei 2024
Heerlijk kaas en goed verzorgd aan gekomen.bedankt en zal het doorgeven aan anderen om een beetje reclame te maken.mgv Gertie Maassen.
5 jun 2024
Alles kwam super goed verpakt ( vacuüm) aan. Mooi op tijd en met gratis kaaspapier bijgevoegd. Nu genieten en daarna weer bestellen.
LV
Leon v.
Ossendrecht
31 mei 2024
Pracht assortiment kazen tegen hele aantrekkelijke prijzen. Bovendien worden de stukken kaas perfect vacuüm verpakt geleverd.
Heerlijke kaas. Veel lekkerder als uit de supermarkt. Alles goed verpakt met los kaaspapier erbij. Netjes en snel bezorgd.
LJ
Linda J.
Kapelle
27 mei 2024

Lekker, ruime keus en prima webshop

Ruime keuze, bestellen en betalen gaat vlot en snel en levering is prima in orde en het belangrijkste de kaas is heerlijk!
WD
3 jun 2024
ik had de jonge gras kaas, net open is hij heerlijk, volgende dag en in het kaas papier ingepakt, minder, erg zout.
4 jun 2024
Snelle levering en wat een heerlijke kazen!! Zeker voor herhaling vatbaar je proeft gewoon echte kaas heerlijk!
Hele erge lekkere kaas, vers gesneden stukken, netjes gesealed , en vlot verzonden , en een goede prijs.
27 mei 2024
Hat super geklappt,bin sehr zufrieden,ein nächstes mal gern wieder!!!Mfg. Jörg Höhne aus Jessen.....
3 jun 2024
Heerlijke raclette kaas. Goed verpakt en keurig op tijd geleverd. Ik ga hier zeker weer bestellen.
29 mei 2024
Bij de vorige bestelling ging er iets mis en het werd gelijk opgelost, fijne ervaring. Zo doorgaan
24 mei 2024
Netjes verpakt en snel bezorgd. Kaas is lekker! En goedkoper dan de 'verse' kaas uit de supermarkt
Eindelijk weer kaas die naar kaas smaakt. De meeste kaas uit de supermarkt smaakt naar plastic.
HB
Helma B.
Remscheid
Immer wieder gerne.Schnelle Lieferung,lecker und lange haltbar.Falls nicht schnell aufgegessen😉
Alle kazen zijn altijd erg lekker nu ook graskaas er bij besteld en hij is heerlijk. Kom
4 jun 2024
Wat mij het meest beviel is de super snelle levering en dat de kaas vacuum verpakt is.
28 mei 2024
Een goede en betrouwbare bezorger vinden post.nl belt niet rijd gewoon je deur voorbij