cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Bieden iets aan in de webshop wat vervolgens noet leverbaar is (2x), nu moet ik weer op mijn geld wachten en ergens anders opzoek.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste CD Schubart, Het spijt ons ontzettend dat het door jou bestelde artikel niet op voorraad is. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om hierdoor te moeten wachten op je geld en een alternatief te moeten zoeken. We streven ernaar om de voorraadinformatie op onze website zo actueel mogelijk te houden, maar soms kan het voorkomen dat een artikel uitverkocht is op het moment dat de bestelling wordt geplaatst. We zijn bezig om de terugbetaling zo snel mogelijk voor je in orde te maken.  Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Product niet ontvangen, wel betaald. En krijg nu dus een verzoek te reviewen…
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Wouter, Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen.  Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie in ons systeem dat je een LIND DNA Dienblad / Houder - Eikenhout - Smoked - 14 x 13 cm hebt besteld en dat deze momenteel in ons magazijn wordt verzameld.  Bedankt voor je geduld en excuses voor het opgelopen ongemak. Wij wensen je alvast veel plezier toe met het dienblad en onze excuses voor de later levering.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mia, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen we van jou waar je niet tevreden over bent, zodat we met jou tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Liseth, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen we van jou waar je niet tevreden over bent, zodat we met jou tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
2 dingen besteld en betaald maar niet leverbaar. Hoe kan dat? Na een week nog geen planning of retour. De beste manier om een klant kwijt te raken!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nynke, Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt door de incorrecte voorraadstatus op onze website. We begrijpen de frustratie die ontstaat wanneer een besteld artikel niet op voorraad blijkt te zijn. Op dit moment hebben we helaas nog geen concrete verwachte leverdatum voor het artikel dat niet op voorraad is. We begrijpen dat dit teleurstellend is en we willen u verzekeren dat we er hard aan werken om deze kwestie op te lossen. We willen u graag op de hoogte houden en zullen u direct informeren zodra we meer details hebben over de levering van het ontbrekende artikel. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we zijn vastberaden om dit recht te zetten. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en de vertraging. Als er nog verdere vragen zijn of als we u op enige manier kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We stellen uw geduld enorm op prijs. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Na enkele goede ervaringen nu een slechte

Na enkele goede ervaringen nu een hele slechte. Bestelde producten blijken helemaal niet op voorraad. De telefonische klantenservice heeft een slechte verbinding en de dame spreekt met een dermate sterk accent dat het gesprek nauwelijks te volgen is. Ze stelt irrelevante vragen, zet je een paar keer in de wacht en verwijt mij dat ik de order niet gewoon zelf heb geannuleerd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Kees, Onze oprechte verontschuldigingen voor de teleurstellende ervaring die u heeft gehad met onze service. Dit is zeker niet de norm die we streven na te leven. We begrijpen de frustratie die is ontstaan door het niet op voorraad zijn van de bestelde producten en de moeilijkheden met onze klantenservice. Dit hoort niet zo te zijn en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Om deze kwestie op te lossen, hebben we zojuist een mail gestuurd met een update over de status van uw order en enkele mogelijke oplossingen. We willen heel graag van u horen om te verzekeren dat we de gepaste stappen zetten om dit recht te zetten en uw vertrouwen terug te winnen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en de moeilijkheden die u heeft ondervonden. We staan klaar om elke verdere hulp te bieden en hopen op een kans om deze situatie recht te zetten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Postma, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je geen fijne ervaring hebt opgedaan bij Cookinglife.  Wij begrijpen dat het vervelend is dat je bestelling niet geheel voorradig bleek te zijn, onze excuses hier voor! Wij werken er aan om dit probleem in de toekomst te voorkomen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
geld op tijd terug storten
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Arie Strijker, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je de gewenste terugbetaling niet hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Inmiddels heb je een update betreft je bestelling ontvangen in de mail. Onze excuses voor het opgelopen ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Geen voorraad

Ik heb 5 dingen besteld. Cooking life meldt het deze niet in voorraad zijn, maar incasseert wel het bedrag. En vervolgens bleef het stil.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marga, Bedankt voor je review. Onze excuses dat je geen mail hebt ontvangen, ik kan zien in onze gegevens dat je bestelling vandaag is geleverd. Wij wensen je ondanks de vertraging veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Nog steeds niets ontvangen en reageren niet op mijn mails en als je belt wacht je 20 minuten terwijl je de eerstvolgende wachtende bent. Na 20 minuten heb ik de verbinding verbroken. Benieuwd of er nog iets komt
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ank, Wat vervelend om te horen dat je nog niets hebt ontvangen en dat je tijd hebt moeten verspillen in de wachtrij. Onze excuses hiervoor. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. We waarderen je geduld en we zullen ons best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik zie dat je bestelling met nummer #ZCMSCL8137984 nog in het proces van verzamelen is in ons magazijn. Zodra dit proces is afgerond, sturen we je bestelling zo snel mogelijk op. Je ontvangt dan ook een e-mail met de track en trace code waarmee je de levering kunt volgen. Ik begrijp dat het wachten vervelend is, maar we verzekeren je dat we er alles aan doen om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan weten. We staan altijd voor je klaar.
Aangeven op welke termijn je je bestelling kunt verwachten. Na bevestiging van mijn bestelling namelijk na een week nog niets gehoord wanneer de bezorging zal zijn
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Miranda, Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je contact hebt gehad met een collega over een oplossing. We hebben je zojuist een mail gestuurd om je hierover te informeren. Wij wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 dec 2023
Ik heb naar 1 ding ontvangen mailtjes gestuurd maar krijg geen antwoord echt slecht mvg Angela
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Angela,  Sorry dat je nog niks van ons hebt gehoord! Ik zie dat je een Emile Henry broodbakvorm en een Emile Henry broodbakvorm Focaccia bij ons hebt besteld. Ik heb je een mail gestuurd met alle nodige informatie die je nodig hebt met opties om het direct met je op te lossen! Wij horen daar graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lara, Bedankt voor jouw review. Helaas is het artikel dat jij hebt besteld momenteel niet op voorraad, waardoor jouw bestelling nog niet was verzonden. Onze excuses hiervoor! We hebben je zojuist een e-mail gestuurd met de verwachte leverdatum. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jouw bestelling snel bij je aankomt. Nogmaals excuses voor het ongemak. Als je nog verdere vragen hebt of als we iets anders voor je kunnen doen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Verkeerde artikel geleverd en geen enkele response na 2 weken mailen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Rachel, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan doordat u het verkeerde artikel heeft ontvangen en het gebrek aan respons op uw e-mails. We begrijpen hoe frustrerend dit moet zijn geweest. In het systeem staat dat u inmiddels contact heeft gehad met één van onze collega"s. We zetten ons in om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen en het juiste artikel naar u toe te sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor uw geduld. Mocht u nog verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
I’ve not received neither products nor refund
Antwoord van cookinglife.nl
Dear customer, We sincerely apologize for the inconvenience you"ve faced in not receiving your products or refund. Our team has investigated the matter, and we"re pleased to inform you that your package has been dispatched from our warehouse. The estimated delivery date for your order is December 3rd. We apologize for any delays or issues in the delivery process. We hope that your order arrives promptly and without further complications. If you have any further questions or require additional assistance, please feel free to contact us. We"re here to help and hope to regain your trust. Best regards, Team Cookinglife
Ze reageren nooit op e-mails of instagram. Geven verkeerde informatie door wat betreft retourneren. Sturen verkeerde artikelen op. Ik wacht nog steeds op een terugbetaling. Ik bestel hier NOOIT MEER.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Wafae, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je ontevreden bent over onze service, onze excuses hiervoor.  Wij hebben je een mailtje verzonden met betrekking tot de status van je retourzending.  Mocht je verdere vragen hebben vernemen, wij het graag van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
23 nov 2023
slechte klantenservice. Telefonisch niet bereikbaar, via mail duurt het meerdere dagen voordat er een reactie komt. En als je dan dan op reageert duurt het weken.
24 nov 2023
Beste Ilona, Onze welgemeende excuses voor de vertraging en het ongemak dat je hebt ervaren bij het bereiken van onze klantenservice. Momenteel ervaren we inderdaad een uitzonderlijke drukte, waardoor onze reactietijd langer is dan normaal. Dit heeft helaas tot vertraging geleid bij het beantwoorden van telefoontjes en e-mails, waarvoor we oprecht spijt hebben. We willen benadrukken dat we ons uiterste best doen om onze klanten zo snel mogelijk van een reactie te voorzien en hun vragen of problemen op te lossen. Jouw feedback is voor ons erg waardevol en we streven ernaar om onze service te verbeteren, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we danken je voor je begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
22 nov 2023
Beste Ben, Bedankt voor je review, Helaas staat er geen informatie in de 1 sterren review. We hebben je een mail gestuurd, kun je ons wat meer informatie geven over waar je hulp bij nodig hebt? We staan klaar om je te helpen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
22 nov 2023
Er wordt slecht gecommuniceerd per mail als er een bestelling niet compleet is geleverd. Krijg geen contact
22 nov 2023
Beste Jeanet, Bedankt voor je review. Ik wil graag verduidelijken dat we inderdaad contact hebben gehad over deze kwestie, zowel met jou als met onze leverancier. We hebben je zojuist een mail gestuurd om je te informeren over de huidige status. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik had twee producten besteld. Vlak na de bestelling kreeg ik een bericht dat 1 van de 2 producten niet op voorraad is (waarom valt het dan nog wel te bestellen?) dus dat die later nageleverd zal worden. Twee dagen later krijg ik een mail dat beide producten niet op voorraad zijn. Klantenservice reageert slecht tot niet op mailwisseling en ik wacht na een week nog steeds op de confirmatie van mijn annulering. Geen aanrader!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Maurice, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het niet leveren van de artikelen die niet op voorraad bleken te zijn. We hebben de order geannuleerd en onmiddellijk een terugbetaling in werking gezet. Je hebt hierover nu een e-mail ontvangen om dit te bevestigen. We begrijpen hoe teleurstellend dit voor je moet zijn geweest en we doen ons uiterste best om dit recht te zetten. Om toekomstige problemen te voorkomen, zullen we ons nog strikter richten op het bijhouden van onze voorraadstatus om dit soort situaties te voorkomen. Als je nog verdere vragen hebt of als we ergens mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife