cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Bevoorrading winkel Nijmegen, communicatie over verzending artikelen, telefonische bereikbaarheid laat te wensen over. Voorheen een prachtige zaak met mooie artikelen. Dit is mijn laatste bestelling, ik kom daarna niet meer bij coockinglife in Nijmegen. Jammer!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback en het spijt ons ten zeerste dat je ervaring dit keer niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We begrijpen dat communicatie en bereikbaarheid essentieel zijn en het spijt ons dat dit niet goed is verlopen. We streven ernaar onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en we betreuren het ten zeerste dat we je teleurgesteld hebben. We willen graag de kans krijgen om deze kwestie recht te zetten en je vertrouwen terug te winnen. Mocht je ooit van gedachten veranderen of als we iets kunnen doen om de situatie te verbeteren, staan we altijd open voor verdere communicatie. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
LB
Liz B.
Groningen
17 nov 2023
Voor het betalen van de online bestelling aangeven wat de levertijd is. Wat er ook fout is: als je de order wilt annuleren omdat de levertijd na betaling onbekend is, je moet vechten om je geld binnen 10 dagen terug te krijgen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lizette, Bedankt voor het delen van je ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de levertijd van je bestelling. Het spijt ons dat het artikel dat je wilde hebben op dat moment niet voorradig was. We begrijpen hoe belangrijk het is om duidelijkheid te hebben over levertijden bij online bestellingen. Het is vervelend als die verwachting niet wordt waargemaakt. Wat betreft de terugbetaling, we willen graag verduidelijken dat we ons uiterste best hebben gedaan om hierin snel te handelen. Het terugstorten van het bedrag heeft binnen vier dagen na de aankoopdatum plaatsgevonden, ruim binnen de wettelijke termijn van 10 werkdagen Nogmaals onze excuses voor de teleurstelling rondom de levertijd en het ongemak bij de terugbetaling. Mochten er verdere vragen zijn of als we nog iets voor je kunnen betekenen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je feedback enorm en streven ernaar om onze diensten te verbeteren waar mogelijk. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
16 nov 2023
Spullen werden niet geleverd. Zelf achter alles aan gegaan, 1 item was niet op voorraad meer, ze zouden de andere twee gaan opsturen. En dan later het andere item als deze weer op voorraad zou zijn. Helaas kregen wij niets toegezonden, daarop gevraagd om geld retour. Hier ook wederom geen reactie mogen ontvangen. Daarop gaan bellen en uiteindelijk mijn geld terug ontvangen. Helaas heeft Cookinglife niet waar kunnen maken om ons een goed gevoel te geven.
17 nov 2023
Beste Michael, Bedankt voor het delen van jouw ervaring en onze oprechte excuses voor de teleurstelling die je hebt ervaren. Het spijt ons echt dat we niet aan jouw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We begrijpen de frustratie van het wachten op de bestelling en het moeten navragen van de status. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest om je deze ervaring te bezorgen. We zullen ons uiterste best doen om onze voorraadstatus accurater te tonen op onze website en ons proces te verbeteren, zodat dit soort situaties vermeden kunnen worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Besting verloopt moeizaam

Voordat ik bestelde klopte de tekst op de website over verzendkosten niet. Dit zou vanaf 49,95 voor Ned. gratis zijn, maar in mijn winkelmand werden toen wél kosten berekend. Het bleek pas vanaf 59,95 gratis te worden verzonden. Bestelling aangepast en toch besteld.... Nadat ik mijn bestelling geplaatst had kreeg ik binnen 12 min een mail dat het artikel even niet voorradig was en dat ik spoedig een juiste levertijd te horen krijg. Helaas is het nu al 2 weken stil, er is geen opvolging van mijn bestelling meer gekomen. Het lijkt mij niet dat IK hier achteraan hoef te gaan. Een update over mijn order binnen 2 weken zou niet misstaan.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Martijn, Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen. Graag horen we van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marissa, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen we van jou waar je niet tevreden over bent, zodat we met jou tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
11 nov 2023
Op de website staat dat borden in voorraad zijn, maar na bestelling blijkt dat niet zo te zijn, terwijl wel al betaald is
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marjan, Bedankt voor jouw review. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan. We vinden het spijtig dat de borden, ondanks de voorraadstatus op de website, niet direct leverbaar waren na je bestelling. We begrijpen hoe vervelend dit kan zijn. We willen je verzekeren dat we dit serieus nemen en stappen zullen ondernemen om onze voorraadstatus sneller bij te werken. We zullen onze uiterste best doen om je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van wanneer de artikelen weer op voorraad zijn en geleverd kunnen worden. Als je de bestelling wilt annuleren of als je geïnteresseerd bent in een vervangend product, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen. We staan klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je alsnog tevreden bent met je aankoop. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
10 nov 2023
Update me on my orders
Antwoord van cookinglife.nl
Dear Gavin, Our sincere apologies for the inconvenience you experienced with your order. We fully understand your frustration and apologise for the confusion surrounding the stock status on our website. We have sent you an email to reach a solution with you. We take your feedback to heart and will take steps to more accurately track stock status on our website. Happy to hear from you! Once again, we apologise for the inconvenience and thank you for your understanding. Kind regards,
9 nov 2023
ik heb 50 setjes soepkommen besteld heb er helaas 2 ontvangen , daarna een mail gestuurd die tot nu toe niet is beantwoord. hopelijk lukt het op deze manier !
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Eric, Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend om te horen dat je ons niet hebt kunnen bereiken. We proberen klanten altijd zo snel mogelijk van een reactie te voorzien, maar dit kan door de drukte helaas wat langer duren dan je van ons gewend bent. Onze excuses voor dit ongemak. Door de grootte van jouw bestelling, is deze in meerdere pakketten verstuurd. De overige 48 setjes zijn volgens ons systeem op 10/11 geleverd. Nogmaals excuses voor het ongemak. Veel plezier met je nieuwe soepkommen! We hopen dat ze perfect zijn voor gezellige momenten en smakelijke soepen. Eet smakelijk :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
7 nov 2023
Verkeerde product geleverd. Klacht is ingediend en na 1 week nog geen reactie ontvangen! Het was de eerste bestelling en ook de laatste keer.
8 nov 2023
Beste  P.Cambassedes, Bedankt voor je review!   Wat vervelend om te horen dat je een verkeerd product hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat wij dit vandaag hebben opgepakt in ons retourportaal. We hopen het zo snel mogelijk op te lossen!   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Laatste keer dat ik hier wat bestel

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.
7 nov 2023
Beste Bas, Het spijt ons oprecht om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met je bestellingen bij ons. We begrijpen dat dit frustrerend is en willen je verzekeren dat we er alles aan doen om dit op te lossen. We nemen je feedback zeer serieus en betreuren het dat onze communicatie en service niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Het is nooit onze bedoeling geweest je dit ongemak te bezorgen. Wat betreft je huidige bestelling, ik begrijp dat je het product niet meer nodig hebt en wilt retourneren. Als je het product wilt retourneren, kan je dit doen via de volgende link: https://cookinglife.returnless.com/ In je retourformulier, zou je ook foto"s kunnen toevoegen om de staat van het product te laten zien. Ik begrijp dat je niet bereid bent om de retourkosten te betalen, gezien de situatie. We zullen dit met ons team bespreken en proberen een oplossing voor je te vinden. Ik wil je graag vragen om je ordernummer en e-mailadres te verstrekken, zodat we je bestelling kunnen vinden en dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Voor paar honderd euro aan thermos kannen besteld en er werd een kookboek geleverd. Gelukkig telefoon nummer ergens online kunnen vinden maar op heden nog geen geld terug gehad!
7 nov 2023
Beste House of Orange, Bedankt voor je review! We begrijpen dat het vervelend is dat je enkel een kookboek hebt ontvangen in plaats van de thermoskannen.  Het kookboek had je moeten ontvangen als presentje bij thermoskannen, helaas is dit fout gegaan.  Wij zijn blij om te horen dat het inmiddels al met je is opgelost :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Beschadigd (duur) product geleverd. Krijg geen contact met klantenservice??
7 nov 2023
Beste Isabelle, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je de bestelling met schade hebt ontvangen en je nog geen reactie hebt ontvangen vanuit ons.  Wij begrijpen dat het erg vervelend kan zijn.  Zojuist heb je een mail vanuit ons ontvangen met een oplossing, had je hierop willen reageren? Wij vernemen graag van je :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Contact opnemen!!! Of geld terug

Contact opnemen. Ik heb besteld en betaald. Ik krijg melding dat het niet voorradig is. Ik stel een vraag en nog een vraag , maar geen antwoord en geen geld retour. Jammer van het verjaardag s kado
7 nov 2023
Beste Desiree de Hollander, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen en je geen reactie hebt ontvangen op de mail.  Onze excuses hiervoor! Zojuist hebben wij je geïnformeerd via de mail over je bestelling 🙂  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik heb aangegeven dat de bestelling die ik ontvangen heb niet overeenkomt met de afbeelding ik zit al ruim een week te wachten op een reactie!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Claudia Wemmers, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat de etagère niet overeen komt met de afbeelding, onze excuses hiervoor! Zojuist heb je een mail van ons ontvangen, wij horen graag van je :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
2 nov 2023

Bestelling gedaan en betaald deel niet voorradig.

Bestelling gedaan en betaald. Daarna bleek dat 1 besteld artikel, van de 2, niet op voorraad was. Nu, week later krijg ik te horen dat ze contact met me gaan opnemen
2 nov 2023
Beste Loes, Bedankt voor jouw feedback! We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ondervonden vanwege de beschikbaarheid van ons product. We begrijpen hoe vervelend het kan zijn wanneer je een artikel bestelt en dit niet op voorraad blijkt te zijn. We nemen je feedback serieus en we zullen hard werken om ervoor te zorgen dat de voorraadstatus van onze producten voortaan duidelijker en nauwkeuriger wordt weergegeven op onze website. Om je situatie zo snel en soepel mogelijk op te lossen, hebben we een e-mail naar je gestuurd met verdere instructies en om je persoonlijk te assisteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We waarderen je geduld en begrip en horen graag van je hoe we jou verder van dienst kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
31 okt 2023

Slechte service

Bestelling geplaatst. Twee dezelfde artikelen besteld,die ik cadeau ga geven. Deze zijn in een te krappe doos verpakt. De artikelen waren samen ruim 27 cm breed en zijn verpakt in een doos van 25-26 cm. Bij het opendoen van de omdoos zag ik dat de 2 doosjes in mekaar gedrukt waren en allebei flink kapot waren. Heb dit aangegeven bij Cookinglife. "Artikelen zijn nog bruikbaar, dus ze doen er NIETS aan". Ik had nog een artikel gekocht dat wel goed was. Doordat het bedrag boven 50 euro zat, kreeg ik 5 euro korting. Uiteindelijk heb ik de 2 doosjes op eigen kosten terug mogen sturen. Het bedrag dat ik terugkreeg was minus 5 euro en niet naar ratio, voor het artikel wat ik wel behouden heb! Dus koop NOOIT iets bij hen, je wordt belazerd!
1 nov 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de service. Op het artikel zelf zat geen beschadiging, wanneer het artikel beschadigd was hadden wij het in goede orde met je opgelost! Omdat alleen de doos een beschadiging had doen wij hier niks voor. Dit is ook omdat je de doos normaliter direct weg gooit en nergens anders meer voor gebruikt. Een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Lijkt een onbetrouwbaar bedrijf, 16-10 een gedeelte van een bestelling ontvangen, direct gereclameerd, 5 dagen later een nietszeggend afwijzend antwoord, na 5 verdere mails ook met bewijzen verstuurd geen reactie meer ontvangen. geen geld terug, geen nalevering, we horen niets. Wat nu?
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Oosterwijk. Het spijt ons te horen dat je een onvolledige bestelling hebt ontvangen en dat je niet tevreden bent met de opvolging. Dit is zeker niet de ervaring die we onze klanten willen bieden. Zojuist hebben wij je per mail een update gegeven betreft je bestelling en je zult de gehele order spoedig ontvangen! Onze excuses voor het opgelopen ongemak.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
29 okt 2023
Mijn servies is niet ontvangen en ik krijg mijn geld niet terug. Als ik een mail stuur krijg ik spaanse berichten terug. Dit lijkt met geen service.
1 nov 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je servies niet hebt ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd met alle informatie over het onderzoek wat wij zijn gestart bij de bezorgdienst! Een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
29 okt 2023
Hele week wacht ik op m’n thermoskan die ik hard nodig heb. Spijt dat ik deze gekozen heb want kennelijk is deze niet leverbaar. Maar daar krijg ik geen bericht over. Wel al de 5e mail wat ik nog meer kan kopen. Balen!!!!!!
Antwoord van cookinglife.nl
Goedenavond Loes, Bedankt voor je review. Mijn excuses dat wij het artikel niet direct kunnen leveren. Ik zie dat wij je Thermoskan morgen ontvangen in ons magazijn! Wij zullen het zo spoedig mogelijk verwerken en versturen. Via de mail word je hiervan op de hoogte gesteld.
26 okt 2023
Levering is niet volgens bestelling. Dit is mijn tweede keer al. Ik zal niet snel meer via deze site bestellen. Sorry!
27 okt 2023
Beste Lucia, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over de levering. We begrijpen dat het vervelend is wanneer je jouw pakketje niet optijd ontvangt. We willen je laten weten dat we laatste tijd aanzienlijke verbeteringen hebben doorgevoerd in onze systemen en processen om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Tegelijkertijd zijn we verhuisd naar een nieuw magazijn en kantoor. Dit mag geen excuus zijn de te late levering uiteraard, maar ik wil het toch graag vermelden. Om je probleem nu zo snel mogelijk op te lossen, heb ik je een e-mail gestuurd om samen de ontstaande situatie op te lossen. Indien je liever telefonisch contact met ons opneemt, kun je ons bereiken op telefoonnummer: 088 145 14 99. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife