cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl
Beoordelingen:

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal  

3,61
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

de meest kritische beoordeling

23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(55)
(383)
Resetten
RH
R.M. H.
Enschede
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product niet leverbaar
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
30 mrt 2024
Beste Rob, Bedankt voor je review.  Wij begrijpen dat het vervelend is geweest dat je bestelling toch niet voorradig bleek te zijn.  Helaas was er tijdens het verzamelen van je bestelling een voorraad fout gebleken, hierdoor hebben wij de bestelling niet direct kunnen verzenden.  Onze welgemeende excuses voor het opgelopen ongemak.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet voorradig, onvolledige informatie

Eén van de bestelde producten bleek niet op voorraad, in tegenstelling tot vermelding op site en bleek een levertijd van ongeveer een maand te hebben. In de mail stond deze verwachte levertijd niet vermeld, ook niet welk product niet leverbaar was, hiervoor moest ik de klantenservice bellen. De klantenservice was overigens heel vriendelijk en adequaat, maar mi onnodige omweg om de relevante informatie te verschaffen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
13 feb 2024
Beste Jaap, Bedankt voor je bericht en feedback. Het spijt ons dat er verwarring is ontstaan over de voorraadstatus en levertijd van één van je bestelde producten. We begrijpen dat dat niet de ervaring is die je bij ons zou verwachten. Omdat ik zie dat je de Sambonet Koffielepels Taste Goud 6-Delig en de Victorinox Tomaten- / Worstmes Swiss Classic - Oranje - 11 cm - 2 Stuks hebt besteld, ga ik ervan uit dat de koffielepels degene zijn die achterlopen, aangezien ze in backorder zijn. We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat onze voorraadinformatie op de website zo nauwkeurig mogelijk is. Jouw feedback helpt ons hierbij. We vinden het jammer om te horen dat je de klantenservice moest bellen om deze informatie te krijgen. Dat is inderdaad niet de bedoeling en we zullen dit intern bespreken om te zien hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie en hopen dat je alsnog een positieve ervaring zult hebben met je bestelling zodra deze arriveert. Laat het ons weten als je nog meer vragen of opmerkingen hebt.
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prachtig servies..............

Prachtig servies, onhandig verstuurd. Pakket van 15 kg in te slap karton. De post heeft het ongevraagd beneden in de hal achter gelaten. De plakband had niet gehouden als handvat om te tillen en de doos was ook veel te groot om trap mee te lopen. Echt niet vervoers en klant vriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
14 feb 2024
Beste Anne-Marie, Bedankt voor je feedback. Wat fijn om te horen dat je het servies prachtig vindt, maar wat vervelend dat de verzending niet helemaal soepel is verlopen. Onze excuses hiervoor. We verpakken onze producten met de grootste zorg, maar het lijkt erop dat het in jouw geval niet optimaal is gegaan met de verpakking en het transport. We nemen dit zeker mee in onze verbeteringen. Als er iets beschadigd is, laat het ons dan weten. We willen dit graag voor je oplossen. Je kunt foto"s van de schade en de pakbon naar ons sturen. Dan kunnen we je een vervangend product sturen, of het bedrag van de beschadigde items terugstorten. We horen graag van je!
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
26 feb 2024
Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling. Wij zien dat je ons drie sterren hebt gegeven. We willen altijd blijven verbeteren en je feedback is daarbij erg belangrijk. Als er iets is dat volgens jou beter kan, horen wij dat graag en helpen we je graag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Willens en wetens ingebreke

5 febr. order geplaatst en betaald. Ca. 25 min later mail ontvangen: artikel niet op voorraad, krijg bericht zodra nieuwe leverdatum bekend is. Artikel was afgeprijsd, niet duidelijk of bij de latere levering dezelfde prijs geldt. 6 febr. gemaild en gebeld omdat artikel nog NIET op website als "niet op voorraad" vermeld stond en nog steeds besteld en betaald kon worden. Slechte zaak, dus bestelli
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
17 feb 2024
Beste Kim, We begrijpen je frustratie en willen je verzekeren dat we dit serieus nemen. Het spijt ons zeer voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling en de afhandeling daarvan. Dit is absoluut niet de service die we nastreven. Wij hanteren een wettelijk terugbetalingstermijn van 10 dagen voor een terugbetaling, hierin kunnen wij het proces helaas niet versnellen. Ik zie dat de terugbetaling op 12 februari, 7 dagen na jouw bestelling, is verwerkt en terugbetaald. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als er nog iets is waar ik je mee kan helpen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met me op te nemen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Is al tweede keer dat ik iets bestel en krijg ik een mail terug dat de artikelen niet op voorraad. Jij kunt de artikelen betalen en bestellen staat op zijn website maar geen informatie over zijn voorraad . Ik vind het jammer dat niet genoeg informatie geeft.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
10 feb 2024
Beste Lionel, Wat vervelend om te horen dat je twee keer iets hebt besteld en vervolgens een e-mail hebt gekregen dat de artikelen niet op voorraad zijn. Dat is inderdaad niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak Het spijt ons dat we niet duidelijk genoeg hebben gecommuniceerd over de beschikbaarheid van onze producten. We werken er voortdurend aan om onze website te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze klanten altijd correct geïnformeerd zijn over de voorraadstatus van onze artikelen. We zullen uw opmerkingen serieus nemen en proberen onze processen te verbeteren, zodat dit soort situaties in de toekomst worden voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Was teleurgesteld, stond binnen 2a3 dagen de bestelling in huis, dus besteld, scheen t helemaal niet op voorrraad. Vervolgens 10 dagen voordat ik geld op rekening had, jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
8 feb 2024
Beste Anja, Wat vervelend dat de levering van je bestelling niet helemaal goed is gegaan. Ik zie inderdaad dat je bestelling van de Ipuro geurstokjes niet op voorraad was op het moment dat je deze bestelde. Onze excuses voor de verwarring. Normaal gesproken proberen we dit soort zaken duidelijk te communiceren op onze website. Ook is het zeker niet de bedoeling dat je zo lang moet wachten op je terugbetaling, ik zie dat dit binnen 7 dagen is gebeurd. Afhankelijk van je bank kan dit uiteraard een extra dag of twee in beslag nemen. We nemen jouw feedback serieus en zullen dit meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. We hopen dat ondanks deze ervaring, je in de toekomst toch weer voor Cookinglife kiest.
24 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
het besteld was niet leverbaar en wacht nog altijd op mijn geld
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
24 feb 2024
Beste Frank, Wat vervelend om te horen dat je nog steeds wacht op je geld. Ik zie inderdaad in ons systeem dat het product "GreenPan Contactgrill - RVS - Keramische anti-baklaag" dat je had besteld met het ordernummer CL8140990 momenteel niet leverbaar is. Ik zie in ons systeem dat de terugbetaling voor jouw bestelling CL8140990 is verwerkt op 26 januari 2024. Wij zouden je nogmaals vriendelijk willen verzoeken contact op te nemen met Mollie Payments, de betaling is volgens onze systemen correct verlopen en inmiddels al een maand geleden teruggestort. Bedankt voor je geduld en begrip hierin. Mocht je nog verdere vragen hebben, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen producten op site zetten die niet leverbaar zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
8 feb 2024
Beste Martha, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je een product wilde bestellen dat niet op voorraad was. We streven ernaar onze voorraad zo up-to-date mogelijk te houden, maar soms kan er een kleine vertraging zijn tussen de werkelijke voorraad en wat op de website wordt weergegeven. Ik zie dat mijn collega jou goed heeft geassisteerd met het annuleren van jouw bestelling, en de terugbetaling in werking is gezet. We hopen dat dit helpt en dat je in de toekomst een betere ervaring met ons zult hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Service na bestelling.

Ik had een bestelling geplaatst en enkele dagen later kreeg ik bericht dat deze bestelling niet leverbaar was. Nog weer enkele dagen later ontving ik via de mail een nieuwsbrief met nieuwe producten 8n de sail waaronder dezelfde schaal. Na reactie hierop was de schaal wel leverbaar en werd deze ook binnen 2 dagen bezorgd. Helaas wel met kleine beschadiging. Dit is aangereikt en ik wacht op reactie. Ik heb getracht een foto mee te sturen met dit bericht, maar dat is niet gelukt (?). Zie daarvoor ook de mail die ik heb gestuurd. Met vriendelijke groet Desirée Horning
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
22 jan 2024
Beste Desirée, Wat vervelend om te horen dat jouw bestelde schaal beschadigd is aangekomen. We nemen dit natuurlijk serieus en willen het graag zo snel mogelijk voor je oplossen! Om je verder te kunnen helpen, wil ik je vragen om via deze link https://cookinglife.returnless.com/ een retouraanvraag in te dienen. Zorg er alsjeblieft voor dat je foto"s van de beschadiging bijvoegt. Zo kunnen wij de aard van de schade beter beoordelen. Zodra we je aanvraag hebben ontvangen, gaan we hier zo snel mogelijk mee aan de slag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen. De mail zegt dat bestelling 1 ontvangen is, dit is helaas niet het geval. De overige delen zijn wel in goede orde ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
22 jan 2024
Beste Lianne, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de ontvangst van je bestelling. We betreuren het ten zeerste dat er verwarring is ontstaan over de status van je bestelling. Om het probleem snel op te lossen, hebben we je een e-mail gestuurd om meer details te verkrijgen over welk deel van je bestelling niet is ontvangen. We begrijpen hoe belangrijk het is dat je alle items van je bestelling ontvangt, en we willen er alles aan doen om dit voor je recht te zetten. Zodra we meer informatie hebben, zullen we onmiddellijk stappen ondernemen om het ontbrekende deel van je bestelling naar je toe te sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor je begrip. Als je verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie zouden een e-mail kunnen sturen dat een artikel niet op voorraad is, zodat de mensen weten dat het artikel later wordt verstuurt
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
20 jan 2024
Beste Ria, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet op de hoogte was van de voorraadstatus van je artikel. We hebben je een mail gestuurd om je verder te informeren! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife  
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Trage levering zonder info

Trage levering en geen informatie over voortgang. Zending nog niet eens ontvangen en nu al een beoordelings verzoek
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
20 jan 2024
Beste Ruud, Bedankt voor je review. We hebben je een mail gestuurd om je te informeren over de backorder! We horen graag van je.   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ik heb problemen ivm een aankoop van karaf van Eva Solo, bestelling 51278

Ik heb problemen ivm een aankoop van een karaf van Eva Solo. Ik kreeg direct bericht dat deze niet op voorraad was, en dat ik kon annuleren. Ik heb toen direct geannuleerd. Ik was verbaasd toen later (vorige week woensdag) het bericht kwam, dat hij onderweg was. Donderdag kreeg ik na een vraag van mij over de aangekondigde bezorging van Post.nl, dat ik hem moest weigeren. Het gaat om bestelling 51278. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug. De mailwisseling was steeds met een andere persoon van klantenservice. Het is alsof deze mensen de berichten van hun collega's niet kunnen of willen lezen. Ik ben behoorlijk boos over de gang van zaken. Met vriendelijke groet, Carla Speklé
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
19 jan 2024
Beste Carla, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan rondom uw aankoop van de Eva Solo karaf. We begrijpen dat de situatie verwarrend en frustrerend voor u is geweest, en we willen onze excuses aanbieden voor alle verwarring en problemen. We hebben uw annuleringverzoek niet op tijd gezien en we vinden het spijtig te vernemen dat het product toch is verzonden en dat u het advies kreeg om het te weigeren bij bezorging. We begrijpen dat dit tot verdere complicaties heeft geleid. Op dit moment hebben we nog geen bevestiging ontvangen dat het pakket is geretourneerd. Om dit op te helderen, hebben we een onderzoek gestart in samenwerking met onze verzendpartner. We willen u verzekeren dat we er alles aan doen om deze kwestie zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast hebben we u ook een e-mail gestuurd met meer details over de huidige stand van zaken en de stappen die we ondernemen. We begrijpen uw boosheid en waarderen uw geduld terwijl we dit probleem aanpakken. Nogmaals onze excuses voor alle ongemakken en we hopen op uw begrip terwijl we dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een aantal artikelen van Walra besteld. Van te voren nog gebeld om te vragen of ik de artikelen op tijd binnen zou hebben. Het antwoord was; daar kan ik helaas niks over zeggen. En dan krijg je een dag later mail dat er een aantal artikelen niet leverbaar zijn, dat aantal was mijn hele bestelling. Dat betekende dus dat ik alsnog geen cadeau had en eigenlijk ook geen tijd meer had om nog iets te regelen. Als er op de site had gestaan dat het niet leverbaar was of de telefoniste had me dat gezegd dan had ik die tijd nog wel gehad. Ik baalde hier dus stevig van.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
24 jan 2024
Beste Lia, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot de beschikbaarheid van de artikelen. We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd te weten of je bestelling geleverd kan worden, en we betreuren dat we in dit geval niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Onze excuses dat de voorraadstatus niet duidelijk gecommuniceerd is, en we nemen je feedback hierover zeer serieus. We hebben je annuleringsverzoek ontvangen en willen je laten weten dat we een terugbetaling in werking hebben gezet. Het spijt ons dat we niet aan je wensen konden voldoen, en we begrijpen de teleurstelling. Als er iets is waarin we je nog verder kunnen assisteren of als je verdere vragen hebt, neem dan alsjeblieft contact met ons op via info@cookinglife.nl. We waarderen je begrip in deze situatie en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je beter van dienst te zijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank je wel voor je feedback. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte informatie op de site. Op de site staat dat je een opmerking kan toevoegen voordat je gaat afrekenen bij een cadeaubon, dit is echter niet het geval, dus verkeerd bezorgd. Klantenservice gebeld en die wist niet wat er mee te moeten, uiteindelijk na 3 dagen zelf het initiatief genomen om aan te geven dat ik ook naar de winkel kon komen, toen in de winkel was het binnen 5 minuten geregeld…
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
29 jan 2024
Beste Anouk, Wat vervelend om te horen dat je ervaring met ons niet naar wens was. We doen ons uiterste best om correcte informatie op onze website te plaatsen en onze klantenservice zo behulpzaam mogelijk te maken. Echter, het lijkt erop dat we in jouw geval tekort zijn geschoten. Bedankt voor je feedback, we nemen dit zeker mee om onze dienstverlening te verbeteren. Het is goed om te horen dat het uiteindelijk in de winkel wel snel voor je is opgelost. We hopen dat je desondanks nog steeds van je aankopen geniet. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
CB
Ciska B.
Hardenberg
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het produkt is voor lange tijd niet leverbaar. Dit is pas gecommuniceerd toen ik zelf ging navragen hoe lang het nog ging duren voor levering want ik wachtte al 7 dagen en op site stond 2-3 dagen. Nu wacht ik op teruggave van geld, dus ik vind: na bestelling aangeven wat de echte levering is of niet voorradig en snellere retour gave van het geld.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
29 jan 2024
Beste Ciska, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat het frustrerend is om langer te moeten wachten dan verwacht. Het is niet onze bedoeling om onze klanten in het ongewisse te laten en we streven ernaar om altijd de meest actuele leveringsinformatie te geven. Wat betreft de terugbetaling, volgens ons systeem is het aankoop bedrag op 26/01 teruggestort op jouw rekening. We waarderen je feedback en zullen deze zeker meenemen in onze voortdurende inspanningen om onze dienstverlening te verbeteren. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling werd geannuleerd,zonder terugbetaling tot nu toe

Bestelling werd geannuleerd,zonder reden. En er werd een terug betaling beloofd . Maar nu na ruim een week,nog geen bericht en laat staan een rbedrag op mijn rekening. Erg matige service. Ben benieuwd naar jullie reactie?? 0614419919 of siebje2@ziggo.nl Groet Sieb Zwerwer
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
24 jan 2024
Beste Sieb, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling en de daaropvolgende annulering. We begrijpen dat een vlotte afhandeling van groot belang is, en het spijt ons te horen dat dit niet naar tevredenheid is verlopen. Na controle van onze administratie blijkt dat het artikel van je bestelling helaas niet op voorraad was. Om je de keuze te geven, hebben we je een e-mail gestuurd met de vraag of je wilt annuleren of wilt wachten op de beschikbaarheid van het artikel. Je hebt aangegeven te willen annuleren, en daaropvolgend hebben wij de annulering verwerkt. Jouw bestelling is op 19/01 geannuleerd en in de bevestigingsmail van de annulering hebben we aangegeven dat het bedrag binnen 10 werkdagen wordt teruggestort.  Om je meer duidelijkheid te geven en eventuele verdere vragen te beantwoorden, hebben we je zojuist nog een e-mail gestuurd waarin we de situatie opnieuw uitleggen en de verwachte termijn voor de terugbetaling verduidelijken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen je begrip in deze situatie.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Took money and then no contact. After many contact attempts finally answer on here and some excuse no stock This seems to be common practice and a way for them to try and keep your money Not recommend, still have not had my money back!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
31 jan 2024
Dear Rene, We sincerely apologise for the inconvenience you experienced and appreciate you taking the time to share your concerns. We are very sorry that your order did not meet expectations and that there was a lack of communication in this regard. We recognise that this situation is unacceptable and aim to manage our stock status more accurately so that future customers do not face similar problems. We received your cancellation request on 29/01 and would like to let you know that we have taken action. A refund has been initiated, and we sent an email to you on the same day with details of the refund. We understand that this has been an unpleasant experience for you, and we assure you that we are doing all we can to process the refund as quickly as possible. If you have any further questions or if there is anything we can help you with, please feel free to contact us at info@cookinglife.nl. Again, our sincere apologies for any inconvenience, and we appreciate your understanding as we deal with this matter. Kind regards, Team Cookinglife
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Reeds 4 keer een mail gestuurd om een bestelling te annuleren en betaald bedrag terug te krijgen, echter NUL RESPONS van de klantenservice!! Ik vind het schandalig!!! Hoe lang moet dat nog duren??? BIZAR!!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
29 jan 2024
Beste Karen, We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat is veroorzaakt door de vertraging in de verwerking van uw annuleringsverzoek. We begrijpen dat het frustrerend is om geen respons te ontvangen, en we waarderen uw geduld en begrip. Door de toenemende drukte heeft het even geduurd voordat we uw annuleringsverzoek hebben kunnen verwerken. We willen u echter geruststellen dat we uw verzoek hebben ontvangen en dat het aankoopbedrag op 26/01 is teruggestort. We begrijpen dat dit niet de service is die u van ons had verwacht, en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank u wel voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife