cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl
Beoordelingen:

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal  

3,61
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

de meest kritische beoordeling

23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling van 9 januari nog steeds niet geleverd omdat het niet op voorraad is. Bestelling is al wel volledig betaald.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
2 feb 2024
Beste Aukje, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet geleverd is. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is, zeker omdat je al betaald hebt. Het komt soms helaas voor dat een artikel niet voorradig is. Ik zal je een mail sturen met alle informatie die je nodig hebt. Je kan ons dan ook laten weten wat wij voor je kunnen doen! Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld!
31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nou 7 dagen geleden een mosselpan besteld. Nog geen enkel idee wanneer deze geleverd gaat worden. Is voor een verjaardag morgen. Dus.......
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
2 feb 2024
Goedenavond, Mijn excuses, ik zie dat je hebt aangegeven om de bestelling te annuleren. Wij hebben je bestelling toen geannuleerd, je hebt de terugbetaling ook al terugontvangen op je rekening! Als je nog vragen hebt horen wij dit graag van je.
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik werd niet op de hoogte gesteld dat het product niet voorradig was.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
30 jan 2024
Beste Annie, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet op de hoogte was gebracht over de voorraadstatus van je product. We begrijpen dat dit niet de service is die je van ons verwacht, we hebben meteen een mail gestuurd om je te informeren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen bestelling ter plaatse.

Op den dag van de levering zijn wij het huis niet buiten geweest,maar de chauffeur is nooit ter plaatse geweest. Bijgevolg zijn we verplicht geweest de auto uit de garage te halen en 3 kilometer moeten rijden om het pakje te bekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
23 jan 2024
Beste Ronny, Bedankt voor je review. Het is niet de bedoeling dat je zelf achter je pakket aan moet, echter kun je dit zelf aangeven bij de vervoerders. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife  
HD
Huub d.
vEenendaal, Niederlande
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelde is nog niet geleverd. Bleek niet voorradig.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
20 jan 2024
Beste Huub, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is geleverd. We hebben je een mail gestuurd om je te informeren over de backorder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Blijkbaar is het bestelde produkt niet…

Blijkbaar is het bestelde produkt niet op voorraad. Hier werd ik pas na betaling op geattendeerd. Ik zit nu al een week te wachten op vervolginfo over de afhandeling van de bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
17 jan 2024
Beste Henk, Bedankt voor uw bericht en sorry voor het ongemak. Het klopt dat de Peugeot Zoutmolen Paris Naturel 22 cm is nog niet verzonden. Gelukkig zal u niet lang meer op uw bestelling hoeven te wachten. Vandaag hebben wij een nieuwe voorraad vanuit de leverancier binnengekregen. Hierdoor kunnen wij uw order eind deze week vervoeren. Zodra de order ons magazijn verlaat, ontvangt u de trackinggegevens. Bedankt voor uw geduld en begrip. 
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Artiikel niet meer voorradig. Wel al betaald.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
23 dec 2023
Beste Nicole de Jong, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je bestelling nog niet is geleverd terwijl je deze wel hebt betaald.  Onze excuses hiervoor.  Zojuist heb je via de mail meer informatie ontvangen betreft de voorradigheid van je bestelling! Wij horen graag van je en fijne kerstdagen gewenst 🎄  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Voorraad op site klopt niet.

Bestelling geplaatst en betaald, artikel was in voorraad op de site. Binnen 10 tal minuten kreeg ik een email dat het product helaas niet op voorraad was. Ik heb daarop meteen gebeld om te vragen wanneer het art. weer op voorraad zou zijn, maar dat wist ze niet. Heb toen meteen bestelling geannuleerd. Inmiddels een week verder, maar geld is nog steeds niet teruggestort.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
23 dec 2023
Beste H.J.W.S, Vervelend om te horen dat je verzoek tot annulering niet goed is gegaan, onze excuses hiervoor! In ons systeem zie ik dat je gisteren contact hebt gehad met een collega en de terugbetaling direct in orde is gemaakt.  Onze excuses voor het opgelopen ongemak, wij wensen je fijne feestdagen toe! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte klantenservice

Ik heb geen goede ervaring met de klantenservice. Ze horen je aan, maar doen echt niks met je klacht. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Terwijl als je via bol.com bij ze besteld mag alles wel gratis retour. Dus je kunt beter shoppen bij Bol.com dan bij hun eigen site! Dat mag best duidelijker worden vermeld. Ook hoef je geen hulp te verwachten wanneer je een kortingscode vergeten bent te innen. Hier heb ik echt wel betere ervaringen mee met webwinkels.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
23 dec 2023
Beste Karin, Bedankt voor je review.  Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Het klopt inderdaad dat de retourkosten via onze eigen website voor eigen kosten zijn, wanneer je via Bol.com de bestelling plaatst zit dit namelijk bij de prijs inbegrepen! Wat je aangeeft, betreft de kortingscode is ook correct, het is helaas niet mogelijk om met terugwerkende kracht een korting in werking te zetten, onze excuses.  Wij wensen je desondanks het opgelopen ongemak je fijne feestdagen toe! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurt lang.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
23 dec 2023
Beste Erie, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat de levering van je bestelling langer duurt dan je had verwacht. Helaas hebben we je bestelling niet geheel voorradig, onze excuses hiervoor! Zojuist hebben wij je via de mail een update gegeven over je bestelling.  Mocht je vragen hebben vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
DV
di v.
hengelo
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

beantwoording mail

stuur geen antwoorden die door een computer zijn aangemaakt. Als ik een vraag stel, is het ergerlijk wanneer je een automatisch gegenereerd antwoord krijgt dat nergens op slaat.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
7 dec 2023
Beste Di van Beers, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je niet naar wens bent geholpen via de mail.  Onze excuses hiervoor! We zien dat je inmiddels je bestelling in ontvangst hebt mogen nemen, wij wensen je daarom ook veel plezier met je bestelling toe! Mocht je verdere vragen hebben vernemen wij het graag van je :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Betaald, maar toch niet leverbaar

Ik had iets besteld en betaald en pas daarna bleek dat hey artikel niet leverbaar was.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
6 dec 2023
Beste Martine, Wat jammer om te horen dat het artikel dat je hebt besteld niet leverbaar was. Ik zie dat je bestelling op 29/11 is terugbetaald. Wij wensen je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik was positief verrast toen er meteen gemeld werd dat een deel van mijn bestelling niet op voorraad is. Minder prettig was dat vervolgens ook de rest van mijn bestelling niet werd geleverd. Zeker in Sinterklaastijd is dat heel vervelend. Er werd keurig gemeld dat als ik van een deel van mijn bestelling af wilde zien ik dat kon melden. Dat heb ik gedaan en vervolgens werd mijn hele bestelling geannuleerd. Kan ik op het laatste moment nog iets anders regelen. Dit was de eerste en meteen de laatste keer dat ik hier wat bestel.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
5 dec 2023
Beste Sanneke, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons enorm dat je ervaring met ons niet aan je verwachtingen voldeed. We zetten ons altijd in om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is erg teleurstellend om te horen dat we in jouw geval tekort zijn geschoten. Het is inderdaad erg vervelend dat je bestelling niet compleet was en dat uiteindelijk je hele bestelling geannuleerd werd. Dit is niet de service die we willen bieden - vooral niet tijdens de Sinterklaas periode. We willen graag onze excuses aanbieden voor het ongemak. We willen graag kijken wat we kunnen doen om deze situatie te verbeteren. Zou je ons kunnen laten weten welke producten je oorspronkelijk had besteld en welke je nog wilt ontvangen? We doen ons best om ervoor te zorgen dat we aan je behoeften kunnen voldoen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je ons nog een kans wilt geven om te laten zien dat we beter kunnen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Contact per mail sneller oppakken. Niet een paar dagen later.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
6 dec 2023
Beste Bas, Bedankt voor je review. We begrijpen dat je graag sneller een reactie op je e-mails wilt. Ons team werkt hard om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden, maar soms kan het wat langer duren door drukte. Excuses hiervoor. We hebben je zojuist geïnformeerd over je bestelling.   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Product is erg mooi, service kan beter

Product is erg mooi. Service kan vele malen beter. Helft van mijn bestelling is niet op voorraad en je krijgt geen duidelijk antwoord wanneer je de rest mag verwachten. Ook niet na het sturen van een mail
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
24 nov 2023
Beste Fenna, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan bij je bestelling. We begrijpen je frustratie volledig en willen je verzekeren dat we er alles aan doen om dit recht te zetten. We hebben je zojuist een e-mail gestuurd met een gedetailleerde statusupdate van je bestelling, inclusief informatie over de verwachte levering van het resterende deel. We hopen dat deze informatie meer duidelijkheid schept en tegemoetkomt aan je verwachtingen. Nogmaals excuses voor de verwarring en dank voor je geduld. Mocht je nog verdere vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
13 nov 2023
Beste Nanne, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen we van jou waar je niet tevreden over bent, zodat we met jou tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
NR
nelly r.
Haelen
1 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

retour verwerken kost veel tijd

Graag alles versturen er ontbrak 1 item. na retour sturen kosten 6.50 wacht ik nog steeds na 20 dagen op mijn centen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
2 nov 2023
Beste Nelly, Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend om te horen dat je jouw terugbetaling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! We hebben jouw retour ontvangen en er is een terugbetaling in werking gezet. Er is alleen helaas een miscommunicatie geweest met onze financiële afdeling, waardoor het bedrag nog niet is teruggestort op jouw rekening. De financiële afdeling zal het probleem oplossen en de terugbetaling zo snel mogelijk op jouw rekening storten. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
1 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijk aangeven op de site dat het artikel niet op voorraad is. Kan nu heel lang duren en weer lange weg om geld terug te krijgen
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
2 nov 2023
Beste Frits, Bedankt voor jouw feedback! We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ondervonden vanwege de beschikbaarheid van ons product. We begrijpen hoe vervelend het kan zijn wanneer je een artikel bestelt en dit niet op voorraad blijkt te zijn. We nemen je feedback serieus en we zullen hard werken om ervoor te zorgen dat de voorraadstatus van onze producten voortaan duidelijker en nauwkeuriger wordt weergegeven op onze website. Om je situatie zo snel en soepel mogelijk op te lossen, hebben we een e-mail naar je gestuurd met verdere instructies en om je persoonlijk te assisteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We waarderen je geduld en begrip en horen graag van je hoe we jou verder van dienst kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
JR
Jos R.
Leerdam
18 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Te late verzending. Product kapot. Geen reactie op emails. Gewoon slecht.

Servies besteld. 'Morgen in huis' is alvast niet waar, want cooking life biedt het niet dezelfde dag aan de bezorger aan. Dat kun je volgen in de bestel- en verzend info. Daarna komt het servies deels beschadigd aan, want heel matig en slordig ingepakt. E-mail gestuurd met foto's om beschadigde borden en kommen te vervangen door onbeschadigde exemplaren. Al dagen niets op gehoord. Geen enkele reactie. Weer zo'n webwinkel van grote beloften en slechte service en onbereikbaarheid. Ik koop hier niks meer. Dat advies geef ik anderen ook.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
20 okt 2023
Beste Jos, Bedankt voor jouw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten en dat het lastig was om met ons in contact te komen. Onze excuses hiervoor! Het is momenteel erg druk, waardoor sommige processen rondom orderverwerking zijn vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om klanten zo snel mogelijk te woord te staan! Ook vinden we het spijtig om te horen dat je jouw bestelling met schade hebt ontvangen. Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Om de situatie z.s.m. met je te kunnen oplossen, vragen wij je graag om een aanvraag te doen via ons schadeportaal. Dit kan via de volgende link: https://cookinglife.returnless.com/nl Je hebt hierover ook een mail ontvangen met verdere informatie. Nogmaals excuses voor het ongemak. Onze collega"s zullen je zo snel mogelijk via Returnless helpen! Met vriendelijke groet,  Team Cookinglife
17 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
18 okt 2023
Beste Matthea, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent, onze excuses hiervoor! Helaas kunnen wij uit je review niet opmaken wat er niet goed is gegaan.  Zojuist hebben wij je een mail gestuurd om meer van je te horen!   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife